Prisjakt

Omdömen(66)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Glömde ange order nr i kommentaren när jag swishade in betalningen. Hoppas det går bra ändå.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Via butik
Ei ole lähetys tunnusta että voisin pakettia seurata jos sitä nyt edes on lähetettykään. Haluan paketin lähetystunnuksen
NewHome svarar:2019-06-10
Please contact customer service to get help. They are answering on either phone or email. That is the fastest way to get help!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan*
Via butik
Allt blev bra
*Redigerades 2 år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Via butik
Jag lade en order för en vecka sedan och fick en orderbekräftelse. När jag går in på hemsidan ser det dock ut som att det inte gjorts någon order, istället ligger vara jag vill ha kvar i kundkorgen. Eftersom jag inte vill ha två stycken så mejlar jag till New Garden och frågar om orderstatus men efter flera dagar har jag inte fått svar. När jag ringer till kundtjänst så är det en telefonsvarare som talar om när de har öppet och att "om de inte svarar så kan man skicka mejl". Usel service.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Trevligt bemötande, fri frakt, snabb leverans och suverän produkt. MVH PO i Leksand
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Mycket snabb leverans, trevlig och kunnig kundservice när jag hade frågor kring leveranstid samt att de även kunde produkten och kom med tips!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Snabb orderbehandling och löfte om leverans
k
kanonen74

5 omdömen

Usel
3 år sedan*
Gjorde en beställning men delar av produkterna kunde de inte leverera så jag bad dem skicka det de hade. De lovade att delkreditera vilket de _inte_har_gjort_. De har inte ens bemödat sig att svarat på de fyra mail jag skickat de senaste tre månaderna. Tvättäkta skitföretag, håll er borta.
*Redigerades 3 år sedan
NewHome svarar:2019-02-01
Hej Tråkigt att du inte är nöjd. Vi meddelade dig att vi inväntade fler artiklar till din order och efter mejl konversation kom vi överens om att skicka det vi hade och Swichade tillbaka för en vara som vi inte kunde leverera. Vi beklagar att vi inte kunde leverera full order. /mvh NewHome
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Väldigt smidigt
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Snabbt och perfekt vara.. men var finns fakturan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Att kunna swisha betalningen! Smidigt och tryggt. Snabb orderbekräftelse, Snabb orderbehandling.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan*
Via butik
Trevlig kundtjänst, enkels sida att beställa ifrån. Bra med hemleverans.
*Redigerades 3 år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 år sedan
Via butik
Får ingen leverans besked Får inga besked ang betalningen via swich Har dem fått swich betalningen som jag har gjort Dåligt med info En vecka har gått
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 år sedan
Via butik
Bara bluff. Skickar orderbekräftelse men sedan inte varorna, inget leveransbesked eller möjlighet att spåra paketet, svarar inte på frågor. Lång telefonkö till kundtjänst, som sedan ändå inte har svar.
NewHome svarar:2018-05-26
Hej Verkar som du allmänt är missnöjd, men dina varor är beställda hos leverantören, tyvärr verkar det som de har förseningar på reservdelarna just nu och det gör att dina varor är lite sena. Vi har försökt svara på dina frågor så gott det går men tyvärr verkar det inte som du har förståelse för att saker sker med leveranserna. Du har alltid möjlighet att annullera din order och få pengarna tillbaka. Du kan antingen göra detta via ditt konto på sidan eller via kundtjänst via telefon eller via mail. Vänligen Kundtjänst.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik
bra betalnings alternativ bra pris
Sida 1
Betyg köpupplevelse