Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Konkurs

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information NetGiganten har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • 2013-11-28 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Beställde en netbook MSI Wind U123 till ett förmånligt pris.
    Varan skulle finnas i lager enligt hemsidan. Men ingen vara skickades. Försökte kontakta företaget utan framgång, de svarar helt enkelt inte i telefon eller på mail. Efter 3v hävdes köpet. Har aldrig fått nåt svar ifrån företaget.
    4 år sedan
  • Usel
    Jaa vad ska man säga..kan bara hålla med Lilja91 och Pusher.
    Jag beställde ett grafikkort och en processor,visst det tog ju sin tid innan man fick sakerna.Processorn funkar utmärkt men grafikkortet var det något fel på,så jag fick skicka tillbaks det.Jaa inte så konstigt med det,men när man fick vänta 3v innan de skickade ett nytt så börjar man fundera.Jaha sen när jag äntligen fick ett nytt ja då visade de sig att de hade skickat fel grafikkort!skulle ha ett med 1792MB men fick 896MB istället ahhh helvete tänkte jag nu är det bara och vänta 3v till då.Men jag skickade och sa ifrån kortet,sen dess har jag inte hört någonting från de???
    Och inte nog med de jag tog på avbetalning ochså så nu ska jag betala ett kort som kostade 3000:- som jag inte har??? Om de nu är så jävla upptagna att de inte kan svara till sina kunder så kan man ju undra om det är bara 1 person som jobbar där.Nej FYY FAAN!!!
    5 år sedan
  • Usel
    Tyvärr måste jag göra detta eftersom det verkar vara det ända sättet att komma i kontakt med företaget. Har nu väntat i 3 jävla veckor på att deras kundsupport ska svara på mina två mail. Drabbades av en krashad hårddisk och eftersom datorn inhandlades för ett halvår sedan var det ett enkelt garantiärende det handlade om. Men nu börjar jag bli riktigt förbannad på att INGENTING händer. Ingen svarar på varken telefon eller mail men eftersom ni bemödat er med att svara på de två negativa omdömena nedanför mig hoppas jag att ni gör detsamma för mig och förklarar vad jag ska göra. Jag har alltså en trasig hårddisk som följde med i er Gamer dator för 6000 spänn. Den inhandlades i maj och jag undrar om man vågar skicka in den till er eller finns risken att ni kommer ignorera den på samma sätt som ni ignorerar era kunder? Har väntat länge med att ge er ett negativt betyg eftersom jag inte haft några problem med er innan. Har köpt två datorer av er och båda har levererats utan problem och dessutom har ni grymt låga priser vilket är riktigt bra. Men tyvärr verkar er kundservice ha tagit semester på obestämd tid vilket gör mig lite orolig. Ser fram emot ett snabbt svar på detta.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Beställde 2 st MSI Wind U123 till mycket konkurrenskraftigt pris. Kom på 2 dagar. Klockrent. Väl förpackade var de också.
    5 år sedan
  • Usel
    NOLL-SUPPORT
    Köpte nätagg av detta företag. Skickade tillbaka detta pga fabrikationsfel, och fick ett nytt.(helt i sin ordning)
    Tyvärr var detta nätagg också kass varvid jag återigen tog kontakt med deras support. Tyvärr svarar ingen på varken mail eller telefon och detta har jag också kunnat läsa om på andra omdömmessidor. Jag har försökt att ringa dem i en månadstid utan resultat. Jag har väntat in i det sista med att skriva ett negativt inlägg om detta företag men jag känner mig riktigt lurad på 1300 kr + alla fraktkostnader som jag själv fått betala.
    5 år sedan
  • Hej Pusher

    Det går inte fortare för att man ringer och skickar mail till oss ett flertal gånger, vi är tillräckligt stressade redan som det är nu. Ett RMA ärende brukar ta 1-2 veckor hos oss men du fick oturen att få tillbaks ett nätaggregat som där var fabriksfel på, därav att det har tagit längre tid än normalt.

    Sen pengarna du har lagt ut på fraktkostnaden har du rätt att få tillbaks, inget snack om den saken.

    Med vänliga hälsningar
    NetGiganten.se

  • Usel
    VARNING!
    Det kanske har gått bra för vissa att få sina varor, men för mig och min flickvän har det vart ett helvette. Beställde en bärbar dator för fyra veckor sedan, har inte fått den än. Hur mycket vi än mailar och ringer så är det aldrig någon som svarar. Jag har aldrig varit med om något värre. Solklar etta.
    5 år sedan
  • Hej ekansandin!

    När man beställer en beställningsvara så kan det tyvärr förekomma förseningar, i detta fall tog det längre tid än beräknat vilket är beklagligt. Men vi tar givetvis till oss kritiken och gör hela tiden förbättringar så att inte detta ska kunna upprepas.

    Vi är även medvetna om att det har varit svårt att få kontakt med vår kundtjänst, då vi den senaste tiden har haft väldigt hög arbetsbelastning.

    Med vänliga hälsningar
    NetGiganten.se

  • Perfekt
    Beställde en netbook för några veckor sedan. Skulle ta mellan 1-4 dagar att få den levererad. Dessvärre hade DHL lyckats slarva bort mitt paket så den första veckan gick. Kontaktade DHL varje dag nästkommande vecka och fick till en början svaret att den var på G, sen medgav dem att den måste ha kommit bort och att det skulle ta 30 dagar innan deras reklamation skulle kopplas in. Inte just det svaret man önskar få när man desperat behöver ny dator efter att gammeln pajat. Kontaktade Netgiganten och de skulle omgående skicka ut en ny, trots att det va DHL som sjabblat. Snacka om servicekänsla, tackar så mycket!
    5 år sedan
  • Perfekt
    Allt gick snabbt och smidigt.
    Man får även betala mot faktura,
    mycket bra för en privat person, då hinner man att kolla varan innan betalningen.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Hade gjort fel på en beställning. Ringde och det åtgärdades omdelbart. Mycke bra service trevlig och hjälpsam personal.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Grymt snabb emailrespons och leverans.

    Beställde runt 12 på måndagen och hade paketet på tisdagen.

    Kommer att handla från denna butik igen.
    6 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans. Bra telefonkontakt. Håller vad de lovar. Rekomenderas varmt!
    6 år sedan
  • Perfekt
    Fick mina minnen väldigt snabbt då jag beställde dem.
    Visade sig att de hade brytskador.
    Fick vänta ett eftersom minnena var inte i lager längre och slut hos leverantören, vilket är inte deras problem ifall man måste vänta på seg leverantör. Slutade med att jag ångrade mitt köp, fick tillbaka alla pengar (Även om minnena hade sjunkit från 1,400 till 800) Vilket gör att jag är väldigt nöjd och tycker de skötte mitt ärende utmärkt.
    6 år sedan
  • Mycket bra
    Tog säkert 4-5dagar innan jag fick grejerna, men allt var bra och har funkat alldeles suveränt!
    6 år sedan
  • Perfekt
    Det funkar bra ringa till dem bra service.
    6 år sedan
  • Perfekt
    Inga problem alls. Snabbt och bra.
    6 år sedan
  • Utmärkt
    Det här är en liten firma med begränsat utbud men de sköter sig lika bra som de bästa firmorna. Det som sakna s för toppbetyg är att beställda lagervaror måste gå iväg inom ett dygn, fraktavgiften behöver bli något lägre när man beställer någon enstaka pryl. Dessutom kan det kännas lite omodernt att inte kunna betala med kort direkt. Mycket bra och trevlig support oxå förresten, fick en hårddisk bytt på garantin för ett tag sedan.
    6 år sedan
  • Perfekt
    Jag är en mycket nöjd kund som fick min dator näst kommande dag!!!!
    6 år sedan
  • Perfekt
    Klockren service och otroligt snabb leverans av varor i lager.
    6 år sedan
  • Dålig
    Beställde på måndag kväll och ordern skickades först på fredagen trots att artikeln fanns i lager.
    Dom tycks anse att 1-4 dagars leveranstid innebär att dom har 1-4 dagar att skicka den, isåfall bör dom skriva det tydligare då leveranstid vanligtvis innebär den tiden tills ordern når kunden.
    Jag kommer inte att handla här fler gånger om jag inte har råd att vänta länge på leveransen.
    7 år sedan
  • Utmärkt
    Beställde en dator som levererades på utlovad tid. Dessutom ändrade jag specen (mer minne) och det funkade fint. Mailsupporten funkar snabbt och bra.
    7 år sedan
  • Mycket bra
    Leveransen tog lite lång tid vilket drar ner betyget en aning.
    +För en trevlig och snabb support som håller vad dem lovar.
    7 år sedan
  • Perfekt
    Snabbt och smidigt
    7 år sedan
  • Utmärkt
    Beställde en Sapphire X1950XTX som inte fanns i lager under en tisdag. Fick hem kortet måndagen därpå. Snabb leverans i avseende att den inte fanns på lager. Går att ringa och prata med dom om man så vill.
    7 år sedan
  • Utmärkt
    Fick hem AMD 4600+ s939 Dual-Core (bulk) efter 3 arbetsdagar. Var bra förpackat och verkar vara seriösa förutom att jag inte sett någon sälja denna processor i bulk. Har ingen koll på hur deras support fungerar om returer och garantier.
    7 år sedan