
Kan tyvärr inte rekommendera. Beställt på kvällen 13/1 (vid 23-tiden), men ännu inte kommit längre än utlevererat från företaget 17/1. En veckas leveranstid - alldeles för långsamt....
Funkar inte att ladda klockan fullt längre. Vid ca 85% stannar laddningen och det blinkar rött i laddaren. Skräpkvalitet...
Har haft min i10 i 10 månader... Har nu fått oljud i högtalaren vid samtal dvs inte högtalarna för musik etc. Ljudet skorrar och låter illa. Inte OK på em premiumlur för över 13.000:-. Måste nu skicka den på rep, och jaga fram en tfn att ha i reserv... Tyvärr, Apple, nu är gränsen nådd - dessa prylar är för extremt dyra och om de kvaliteten inte motsvarar priset så tänker jag inte längre bidra till era extrema övervinster längre... Nästa får bli en Android tex OnePlus 6T.
Märkvärdigt... Hur jag än gör så fungerar sensorn och indikerar när jag håller den i handen. När den väl sitter på dörrbladet - så slutar den indikera... Har mailat Telldus support, men inga svar ännu... Ger upp.
Inte imponerad... Jag har haft maskinen i 1 månad. Den ersätter en 14 år gammal Miele. Tyvärr tycker jag den gamla Miele är klart bättre: - Torkning i Miele med fläkt är lysande. Siemens torkar knappt alls. - Programmen kör snabbt i Miele, medan Siemens alltid behöver minst 2 timmar. - Korgarna i Miele är smart utformade, och sväljer mer disk. I Siemens är det ett antal ologiskt utformade och ändringsbara plastgrejer. Funderar på allvar att byta bort Siemensmaskinen.
Kan inte rekommenderas. Min klocka håll närapå att skapa en brand då fästet för laddkabeln smälte. Fick ett nytt armband, utan ens en ursäkt eller kompensation. Tyvärr - aldrig mer TomTom överhuvudtaget (har en gammal GPS man det får vara nog där)... Finns ju många som är bättre...
Hittills en mycket negativ upplevelse: - Närapå omöjligt att skapa en användare på live.telldus.com - Tog mig 1 timme att få en dörrsensor aktiverad, med diverse buggiga händelser i webbgränssnittet - Försöker nu att skapa en enkel händelse, och skicka notis till mobilen. Men, går inte att få mobilen aktiverad att ta emot pushnotiser. - För att skicka mail - krävs PRO, rent uselt dåligt... - All konfig görs via ett långsamt och buggigt web-gränssnitt... Mycket missnöjd hittills, fattar inte alla positiva kommentarer - kan de verkligen stämma? Denna produkten är för tidigt lanserad känns det som - låt kunden ta smällen...
Har 2 st. Den ena "försvinner" regelbundet, och kan inte längre nås via appen med mindre än att man gör en total reset. Bra koncept, men kan inte rekommendera pga detta. Dessutom skapar Muzo ett eget nätverk som inte kan deaktiveras - går bara att gömma det. Känns inte så bra, och stör ut normala wifi-nätverket.
Har spelat 4 filmer - nu vägrar den att spela upp den 5e... Säger att det är fel format eller skadad skiva... På en helt nyöppnad skiva... Blir lite mörkrädd... Får se om jag kan få igång den... Försökt att maila Samsung Support - den absolut värsta supportsida jag sett hittills... Trots inloggning måste man age alla uppgifter på nytt. Dessutom ange produktens serienummer minst 2 gånger. Och när man väl är klar - så säger sidan "timeout, eller motsvarande" och så får man börja om på nytt... Uppenbarligen är man bara intresserad av kunden före köp, när man väl är lurad så struntar man i kunden... Har ingen tidigare erfarenhet av Samsung, men detta lär vara första och enda gången. Och nu har den funkat igen... Lät den starta och stoppa en massa gånger, och nu verkar den funka... Får hoppas det håller i sig...