Prisjakt

Arlo Pro 2 VMS4230P

Arlo Pro 2 VMS4230P

  • Max upplösning: 1920x1080
  • Funktioner: Inbyggd högtalare, Batteridrift, Rörelsedetektor, IR-belysning (Mörkerseende), Mobilapp för styrning av funktioner, Inbyggd mikrofon, Allvädersskydd (damm/fukttålig)
  • Nätverksanslutning: Ethernet, Wi-Fi
Bevaka
Jämför
Arlo

Arlo Pro 2 VMS4230P

Användaromdömen

Sorterat efter datum
z
zatacka

10 omdömen

Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
4 månader sedan
Blir jobbigt om man vill öka med en kamera till efter köpet av detta paket. Då kostar en kamera nästan lika mycket hela detta paket.
m
muts

3 omdömen

Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
8 månader sedan
Bra tanke men på tok för mycket buggar, ligger nere utan att du får reda på det osv. Notiser? Ibland försvinner dem i ett halvår. Appen görs om och så flyttar dem runt menyerna så man blir tokig. Tyvärr la jag på tok för mycket pengar på kamerorna - annars hade jag kastat dem för länge sen
Tottetomat
Tottetomat

28 omdömen

Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
9 månader sedan
Haft systemet i två år ungefär, Har fungerat som förväntat. Bra bild och ljud. Bra bild och ljud, negativt är väl att man får ladda batterier va 6-10 veckor beroende på hur ofta kameran triggas. Bra med fri 7 dagars molnlagring på den här versionen.
c
carlos_cj69

1 omdöme

Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
ett år sedan
Kommer att lämna tillbaka alla mina kameror Doorbell ringer på allt,skickar notiser och varnar så fort någonting rör sig Aktivitetszoner fungerar ej! Arlo smart fungerar ej (varnar på bilar och allting som åker förbi) Känslighet fungerar ej. Inställd på1% och varnar på allt Support har slutat svara på mitt nummer, och har gett mig NOLL hjälp! Dyraste men sämsta kamerorna ! Sämsta support. Varning för dessa!
R
Rekommendation

1 omdöme

Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
ett år sedan
Rekommenderar att köpa något annat, inte Arlo. Batteritiden är ett skämt, de håller 1-2 veckor men en sak stör mer än något annat: 1 konto får alla inställningar. Övriga konton har tex inte tillgång till vilka kameror som hör till vilken basenhet (för att stänga av rätt basenhet..) eller zonerna som spelas in. Det går inte att fixa. Supportens förslag är att den som har huvudkontot loggas ut och person 2 loggar in, detta gör dock att person 1 (huvudkontot) inte får några notiser förens den manuellt loggar in igen (och då loggas person 2 ut). De kan inte hjälpa till att fixa det, det är hur de designat sin låsta produkt. Köp ej!
Dante-San
Dante-San

81 omdömen

Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
ett år sedan
Vilket skräp! Trots lägsta känslighet så bombarderas jag med notiser. (Hoppfält parasol 2 m från kameran triggar den vid minsta vindpust) vilket resulterar i att kamerorna är inaktiverade manuellt varje gång det inte är vindstilla. Det tar mig till nästa punkt, går ej att inaktivera kamerorna på en timer. Ska jag ha en grillafton på baksidan måste jag inaktivera kameran och sedan komma på att aktivera den igen. Vore så sjukt enkelt och smidig med en funktion där man får inaktivera kameran i bestämd tid. Batteritiden är ett skämt! Är glad om det håller en vecka. Även de gånger jag glömt kamerorna "avstängda" så suger dom ur sig batterierna på 2 veckor. Varit i kontakt med supporten och testat allt möjligt som dom föreslår.
e
ebbaja

2 omdömen

Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
2 år sedan*
Under all kritik Tappar nätverket konstant = ingen övervakning Får starta om basenheten flera gånger i veckan, ibland flera gånger om dagen. Har Comhem med stabil uppkoppling, ny skärmad nätverkskabel i hög kvalitet = inga fel på den sidan basenheten. En stjärna för att man kan koppla strömkabel direkt i kameran och slippa ladda batteri. Detta är dyrt skräp. Rekommenderas inte till någon. Uppdatering 20190924 Ta i trä.. Systemet har fungerat utan avbrott i 1,5 månader nu. Men på inspelningarna slääääpar bilden = svårt att se vem det är.. Höjer betyget från 1 till 2 Uppdatering 20200603 Har fungerat väldigt bra flera månader nu. Höjer betyget från 2 till 4
*Redigerades ett år sedan
P
Palle69

2 omdömen

Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
2 år sedan
Smidigt att få igång systemet och fungerar oftast med bra bild/ljud samt smidig molntjänst. Bra batteritid och enkelt att flytta. Acceptabel räckvidd mellan basstation och kamera, ca 50m +tegelvägg och innervägg. Negativt: Basstation lägger av ibland och kräver omstart på plats, Arlo verkar ej lösa problemet. Solljus kan starta inspelningar. Hade lite högre förväntan på HD bilden. Aktivitetszoner och Geofencing fungerar inte alltid. Ej konsekvent för triggning av inspelning.
N
Nimr()d

5 omdömen

Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
2 år sedan
Gör det de ska! Väldigt enkelt montage och igångsättning. Haft dessa i ca 9 mån och laddat batterierna 1gång,helt klart godkänt. Enda - är "geofencing" läget där kameran är aktiv när man lämnar huset resp avstängd hemma, får inte detta att fungera men är ändå väldigt nöjd!
K
Kingzon

16 omdömen

Half Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
3 år sedan
Jag köpte dessa Arlo pro 2 kamerorna, två pack med basstation. Köpte dom direkt när dom kom ut på marknaden. Till en början så va jag riktigt nöjd, men sedan trillade dom bort ur appen, löstes genom en reset av basstationen så började det fungera igen, tog bara nästan två veckor innan negeras support kom på detta. Dom första 5 månaderna så klarade kamerorna sig utan laddning, Där efter fick jag ladda båda kamerorna varannan månad. Så efter att ha haft dom i precis ett år fick det bli blocket. Appen är för svajig och batterierna är skandal uppenbarligen. Dom va otroligt lättsålda på blocket och jag gick bara back 1000:-. Otroligt att Netgear som gör sådana bra switchar släpper ut sådan här dynga på marknaden. Blev ett Ajax alarm istället som får övervaka bostaden!