Prisjakt

Omdömen(106)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Utmärkt service! Utmärkt kommunikation!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
Fick problem med min kikare, köpt på Handla Digitalt för över två år sedan. Jag hörde av mig till dem, de svarade snabbt och det hela slutade med att jag fick en helt ny! Det kallar jag service!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
5 månader sedan
God support innan köp rekommenderas!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
5 månader sedan
Snabba leveranser, väldigt bra service!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
5 månader sedan
Hjälpsam och trevlig personal som tar sig tid. Varorna anlände följande dag! Hur bra som helst🤓
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Funkade bara bra. Bra med hemleverans i dessa tider.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Mycket bra service och mycket bra kontakt kan bara rekommendera denna butik👍👍👍
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Grym support rekommenderas! Löste mina problem.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Bra support och service.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Utmärkt! Enkelt att hitta det jag sökte.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Snabbt och enkelt. Levererade snabbt.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
10 månader sedan
Gör allt för att du ska känna att den lagstadgade ångerrätten inte gäller. Man vågade inte skickade tillbaka något man ångrat eftersom så som han skrev så var jag rädd att han inte kommer ta tillbaka produkten om det ens är minsta repa även på förpackningen (var även detta han sa). Inte för att jag hade orsakat några skador på produkten men emballaget blev lite skadat av PostNord så jag fick behålla produkten i rädsla att han kommer ta ut ny fraktavgift för att skicka mig den igen vid avslag på retur.
Handla Digitalt svarar:2021-05-11
Vi beklagar att du upplevde det så. Vi följer konsumentköplagen och distansavtalslagen när det gäller returer, vilket vi även redogjorde för här. En produkt skall returneras i "väsentligen oförändrat skick" så vi kan återbetala den till fullo. Förpackningar som är brutna (och skadade) accepterar vi regelbundet tillbaka, då vissa produkter inte går att öppna utan att bryta förpackningen. Vi har inte heller skrivit eller sagt att "minsta repa på förpackningen" skulle göra det omöjligt att returnera en vara, förpackningar har ofta små blessyrer efter transport, ibland också mindre revor.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Mycket bra kundservice, skickar varor snabbt
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan*
Via butik
Bra telefonsupport.
*Redigerades 2 år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Snabb och bra service, bra bemötande och snabba att åtgärda problem!
Sida 1
Betyg köpupplevelse
4.5Utmärkt
12 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(11)
(0)
(0)
(0)
(1)