Omdömen(41)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
Redigerades 2 månader sedan

Kommer aldrig själv eller rekommendera någon att köpa något från detta företag tyvärr. Varför? Fick fler än en parfym, en med över 7 år och den andra med nära inpå 5 år på nacken i prisklass högre som inte har slutat att producerats. INTE accepterbart för en butik som livnär sig på att sälja en hel del parfymer - lite koll borde man ändå ha om man ska sälja sådant och ingen som helst information gavs om detta i produktbeskrivningen. Föreslår att om butiken ej får data om ålder, att titta på undersidan av paketet som inte behöver öppnas och kollas upp på t.ex. checkfresh.com...något som de själva råder att du själv gör - dock tycker att de som säljande butik bör försäkra sig FÖRE man skickar ut produkter, kontrollerar detta före och inte överlåter detta till slutkund. Det är inte som att det är mjölk de säljer och mjölk kostar ju inte 7 till 30 tusen kronor per liter heller. De som säljer mjölk för ca 10-12kr/litern har bättre koll. Ledsen YOU.se - ni tappat mig och del andra som er kund, om jag väljer att betala er flera tusen för par flaskor med 100 milliliter i, vill inte ha sådana som verkar vara köpta på någon överblivet-marknad då de redan dömts ut datummässigt. Om det är vad ni håller på med, var då ärliga med detta i er produktbeskrivning och ha priser efter detta (ni var långt ifrån billigast, ville köpa från en Svensk butik för någon av båda varorna men tji fick jag dårå..=( )

You.se svarar:2022-09-12
Hej, Tack för din feedback. Ber så mycket om ursäkt för den tråkiga upplevelsen. Om du får hem en så gammal parfym så ska du självklart få pengarna tillbaka eller en ny. Om du inte redan har kontaktat vår kundtjänst och löst detta så gör gärna det, så ska vi även kompensera med rabatt om du väljer att byta mot en ny vara. Ring 0122 444 444 vardagar mellan 09.00 och 16.00, eller emaila: hej [at] you [punkt] se Vi köper inte in varor från någon överblivet-marknad där de dömts ut datummässigt, som du misstänker. Dessvärre kan det däremot hända med de mer ovanliga parfymerna, att de står länge i lagren hos grossisterna, även hos tillverkarnas egna lager. Det händer tyvärr då och då att ett fåtal produkter som vi får in även när vi beställer direkt från tillverkarna är gamla. Tyvärr kan vi inte kolla upp batchkod på alla parfymer innan vi skickar, det tar såpass mycket tid att vi då hade behövt dubbla antal anställda i lagret, vilket hade drabbat alla kunder genom högre priser. De som säljer mjölk har utgångsdatum på förpackningarna, så det tar 1 sekund att kolla istället för 1-2 minuter. Det hade alltså underlättat om tillverkarna av parfymer skrev ut tillverkningsdatum eller utgångsdatum istället för att envisas med batchkoder. Trevlig dag! Mvh Simon på You.se
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Levererade en annan parfym än den jag hade beställt och betalat. Svarar inte på varken meddelanden eller telefon under deras telefontider.

You.se svarar:2022-07-17
Hej Anonym, Vi ber om ursäkt för att du har fått fel parfym. Om du emailar oss så kommer vi självklart hjälpa dig och skicka rätt parfym samt ge kompensation. Email: hej [at] you [punkt] se Dessvärre så har vår telefonkundtjänst inte öppet under Juli månad p.g.a semester. Hoppas på överseende. Mvh Simon
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
5 månader sedan

10*****/10 är denna superfina webbplatsen, fina dofter, fina priser och super snabba leveranser. super nöjd kund varje gång

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
8 månader sedan

Jag bad att få hjälp med en bh som skulle fylla ut min byst och fick väldigt fina förslag av kundservice Jag valde en Lascano aa80 och är jättenöjd

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Hemsk hemsida, jag har inte fått mitt paket på snart 3 månader och dem svara aldrig när man ringer. Låter er inte luras.

You.se svarar:2021-12-17
Hej Anonym, Det var ju jättetråkigt att höra. Om du försökt ringa flera gånger så är det konstigt om du inte kommit fram, vi svarar nämligen på 85% av alla telefonsamtal inom 1 minut. Så jag vill be dig försöka ringa igen på 0122 444 444 mellan 09.00 och 16.00, eller emaila, så ska vi självklart hjälpa dig. ps. Är du säker på att du handlat från YOU.se, och inte från t.ex. "better you" eller "about you"? Mvh Simon
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
ett år sedan

Good experience. Good service. After product was lost by the postal service, money was refunded promptly.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades ett år sedan
Via butik

Snabbt och prisvärt i allra högsta grad! Bästa pris på produkten gör att jag köper igen!

c
cmjohansson

7 omdömen

Utmärkt
ett år sedan

Enkelt, smidigt och framför allt snabb leverans.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Tack YOU.se för bra service! Beställde en doft och fick rätt produkt, hög kvalité och snabb leverans. Är väldigt nöjd och kommer absolut att göra fler beställningar. Rekommenderar varmt!

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Lättvattenreaktor beställa och mycket snabb leverans.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Otroligt snabb leverans. Rekommenderas starkt!

Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Mycket enkelt att genomföra köpet på hemsidan tack vare bra programmering. Inga onödiga klick eller nya sidor som ska öppnas som tar tid.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Enkelt, snabbt och smidigt. Lätt att att hitta det jag sökte.

Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Snabbt leverans, mycket nöjd.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik

Beställde Eau de parfum den 21/10 på eft.middagen, låg i brevlådan den 22/10 på morgonen. Helt otroligt så snabbt, helnöjd. Tack !! A. Gustavsson

Betyg köpupplevelse

2.6OK
5 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(0)
(0)
(0)
(3)