Prisjakt

Omdömen(87)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Jag beställde efter en TV med SCART och en fot. Jag fick en TV utan SCART och två fötter. Eftersom jag betalade 1400 extra för att specifikt få dom två tekniska detaljerna rätt, ville jag häva köpet. Kundtjänst argumenterade då i TVÅ VECKOR om att det minsann var rätt TV eftersom den ena "bara saknade wifi"??? Nu har det gått 20 dagar sen vi skickade tillbaka TVn och vi har fortfarande inte blivit ersatta. Guldföretag. 10/10. Lätt det mest inkompetenta företaget jag handskats med där alla pratar svenska.
R
Ruben

1 omdöme

Dålig
ett år sedan
Fick min beställning med dämpningsplattor levererad i den tunnaste sopsäcken jag sett, vilket givetvis hade fått ett håll i ett av hörnen och kantstött en av skivorna kraftigt. Kan inte skylla på DHL när paketeringen var problemet.
Ullared Digital svarar:2020-06-18
Hejsan Ruben! Vi ber så mycket om ursäkt om paketeringen blev undermålig men hade du bara hört av dig så hade vi skickat nya och paketerat det bättre. till dessa ark finns ingen bra förpackning och inga utav våra lådor passade. vi hoppades på att det skulle fungera med handsträckningsplast som det heter. vi använder oss ej utav sopsäckar.. Du får gärna höra av dig via mail: [email protected]
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik
Enkelt att beställa
h
hammerholm

7 omdömen

Usel
2 år sedan
Nonchalans står i fokus. Skickar fel färg och version på varan men skyller ifrån sig på tillverkaren (?!). Nyttjar troligtvis ett billigt fraktavtal med DHL då paketen kan hamna lite varstans. Aldrig någonsin varit med om paket som hamnar flera tågstationer bort. Kommer hålla mig borta från en så pass oproffsig aktör som denna i framtiden.
Ullared Digital svarar:2020-01-08
Hejsan! Som vi sa i mailet som vi svarade på så beklagar vi att du råkade få fel färg på högtalarna. Vi skickar jätte mycket direkt ifrån våra leverantörer i detta fallet Dynavoice. Du skrev själv i mailet att du inte ville byta färg fastän det hade blivit fel färg.. SEN spelar det ingen roll vad man har för avtal med DHL, är utlämningsstället som dhl anger som närmast så går den till den närmaste efter det, du skrev ju det själv att rätt servicepoint/utlämning stod på fraktlappen, vilket betyder att servicepointen var full och kunde inte ta emot ditt paket. Det är inget som vi kan påverka.. Tycker att ditt betyg är ej berättigat. Vi hade kunnat bytt ut mot rätt färg. Mvh Kim //Ullared Digital AB
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Fantastiska priser på elektronik
Utmärkt
2 år sedan
Jag ger högsta betyg för snabb leverans och trevligt och kunnigt bemötande när jag hade problem vid installationen! Rekommenderas starkt!
E
Emil

1 omdöme

Dålig
2 år sedan
Produkten jag beställde fanns i lager enligt hemsidan, när jag ringde efter en vecka så visade de sig att den inte fanns i lager och att de strulat med leveranser. Efter två veckor dök paketet upp. Enligt hemsidan fanns produkten i lager under dessa veckor jag väntade också
Ullared Digital svarar:2019-06-08
Hej! Hemsidan står det att vi har på lager då det finns på lager i butik eller vårt externa lager. I detta fall fanns det på lager på det externa lagret, problemet att din order hade missats var att den blev fel inlagd av våran leverantör som inte fick iväg våran order som lovat. Det skickas några hundra paket i veckan så fel kan det bli tyvärr. Mvh Ullared Digital AB
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Vi tackar för trevlig och förstående telefonkontakt på Ullared Digital som väglett oss.
v
vincero

48 omdömen

Utmärkt
3 år sedan
Snabba svar och hjälp i ärendet med en krånglande produkt.
n
navoc

1 omdöme

Utmärkt
3 år sedan
Jag måste faktiskt säga att jag är imponerad över servicen från Ullared Digital, jag skrev en fråga till dom i samband med att jag la en order och efter 3 minuter hade jag ett svar på mail. Föredömligt tycker jag
Znibro
Znibro

12 omdömen

Dålig
3 år sedan
Fick vänta 7 arbetsdagar på ett Apple AirPods - Varning för de här bönderna. Det går ungefär lika snabbt för dom att skicka varor till kunder som när Ola Conny ska stapla limpor på Gekås.. alltså inte speciellt snabbt.
Ullared Digital svarar:2018-07-06
Hejsan! Får be om ursäkt för sen leverans, dessa Hörlurar har varit väldigt populära och om du hade kollat på hemsidan så hade det stått 0 i lager vilket har stått så i ca 3veckor.... Du får gärna återkomma med ordernr till oss. Igår fick vi in 7st nya som ej har blivit uppdaterade.
Anonym användare
Anonym användare
Bra
3 år sedan
Via butik
Att det var slut hos billigare leverantörer.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan*
Via butik
enkelt
*Redigerades 3 år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik
God och snabb service samt väldigt trevliga! Bra priser med stort utbud. Stort kunnande
D
Digitechtech

1 omdöme

Utmärkt
4 år sedan*
Beställde ett par hörlurar (Sony MDR-XB450AP) där jag skrev som kommentar vid beställning att paketet skulle betalas av mig men skulle skickas till min syster, 25 mil ifrån mig på hennes födelsedag. Råkade då glömma att jag hade angivit mitt egna nummer för avin men blev frågad av Ullared Digital om jag ville byta nummer, något jag inte alls hade tänkt på så stort tack för det! Utöver det: blixtsnabb respons över mail, snabb leverans, jättetrevlig och bemötande personal, bäst priser för just de hörlurarna jag ville ha. Tidigare negativa kommentarer skrämde mig lite innan jag la en beställning men efter att allt sköttes exemplariskt så känns de negativa kommentarerna orelevanta. Jag är en nöjd kund och kommer med stor sannolikhet handla hos dem igen.
*Redigerades 4 år sedan
Sida 1
Betyg köpupplevelse
1.8Dålig
1 omdöme