Prisjakt

Omdömen(70)

Sorterat efter datum
W
Wisoo

5 omdömen

Utmärkt
11 dagar sedan
Hade några frågor om produkten och fick snabba svar, leverans gick smidigt och det fungerar som det ska. Har inget att klaga på!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
14 dagar sedan
Snabb leverans. Jag är jätte nöjd
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
15 dagar sedan
Otroligt bra service och kunnig personal! Levererade alla mina varor snabbt och punktligt.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
15 dagar sedan
Snabb leverans och trevlig kundtjänst! Rekommenderas!
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
7 månader sedan
Beställde en bara i början på januari och fick bekräftelse men sen inget mer. Har mailat och frågat om varan två gånger men inte fått någon återkoppling. Fick ett automatiskt svart om att jag skulle bli kontaktad men inte hört något
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Köpte en produkt som inte fungerar vid leverans. Har sökt kontakt med kundtjänst både via kundsidan, mejl och telefon under mer än 3 veckors tid. Fick först ett automatiskt svar där de lovat kontakta mig Sen total tystnad!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan*
Uruselt! Först tar det veckor att få det man beställt trots att det står att det finns i lager. När varan kommer så är det fel vara. När man kontaktar kundservice så får man inget svar. Riktigt dåligt!
*Redigerades 8 månader sedan
Prylstaden.se svarar:2021-01-21
Hej! Vi beklagar innerligt för att ni har varit med om att få en fel lagerstatus. Det är ett problem som uppstod när vi uppgraderade vår plattform till en ny version. Vi jobbar stenhårt och övertid för att få ordning på detta problem. Utöver det här har vi även förstått att vissa mejl via vårt kontaktformulär på hemsidan inte kommit fram. Vi ber er därför gärna mejla oss igen. Kontaktformuläret fungerar dock igen sedan igår: 20200120. Mvh Prylstaden.se!
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
10 månader sedan*
Via butik
Det gick bra att beställa men har inte levererats trots att nästan en månad gått. Om varan inte finns i lager måste det klart framgå när leverans kommer att ske.
*Redigerades 9 månader sedan
Prylstaden.se svarar:2021-01-21
Hej! Tack för din recension, vi jobbar starkt på att ordna leveransnotiser. Mvh Prylstaden.se
J
Jihad Alsaied

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Very good they even sent a gift with my order, highly recommend.
E
Elin Z

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Hade ett problem som prylstaden löste utan att tveka och snabbt som attan. Fantastisk kundservice och kundbemötande. Hade alla fingrar varit tummar hade ni fått 10 tummar upp!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Väldigt trevligt bemötande och professionell hjälp. Inget att klaga på alls.
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
ett år sedan
Via butik
Tråkigt att tvingas till Klarna som betalningsmetod
T
TheStig_1

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Bra bemötande och positiv lösning av kundtjänst! Det gällde en trasig produkt där garantin redan gått ut men Prylstaden/ASGARI löste det ändå snabbt och enkelt till min fördel! Inget att klaga på ang service i detta ärende! /S
K
Kjell

1 omdöme

Usel
ett år sedan
Prylstaden har aldrig varit med om ngt liknade rena katastrofen. Köpt en porttelefon som fungerade i 2 veckor som skickade den för felsökning och en André felsökte den och bekräftade att den inte gick att laga för att sen inte vilja kännas vid varken min e-post adress eller att fått någon porttelefonen. Nu besvara man inte e-posten längre. Tidigare svarade man efter påstötningar.
M
M M. Chan

1 omdöme

Usel
ett år sedan*
Jag gjorde en beställning på 2 förpackningar munskydd den 28/1/2020, statusen som angavs ”varorna var på väg till lager”. Början av mars bestämde jag mig för att annullera beställningen och begärde tillbaka pengarna via Klarna eftersom leveransen uteblivit. Det är 12/5 i dag, Klarna hävdade att de inte fått något svar från Prylstaden från det pågående tvistemålet. Baserat på min erfarenhet kan jag inte rekommendera denna butik, jag tycker inte att de ska låta folk göra en beställning och betala när det inte finns något lager i deras lager. Nu är priset ca 6 gånger högre och fortfarande är statusen ”produkten är på väg till vårt lager”! Scam! *Ps: fick ett meddelande från klarna 4 timmer efter min kommentar att pengarna kommer om ca 7 dagar.
*Redigerades ett år sedan
Sida 1
Betyg köpupplevelse
3.2Bra
8 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(4)
(0)
(0)
(2)
(2)