Omdömen(964)

Sorterat efter datum
a
azuraji

12 omdömen

Usel
Redigerades 2 år sedan

Mer än 3 veckor har gått sen jag lade min beställning men jag har fortfarande inte fått någon information om när den kommer att levereras. Har mailat dem men får inget svar. Beställt flera gånger tidigare från Uppercut men aldrig haft en så usel kundupplevelse som nu. Kommer anmäla dem till ARN nästa vecka om ingenting sker.

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej, Vi beklagar för att du inte fick någon information från oss, och att det dröjde innan man fick svar på mejl. Dessvärre så hamnade vi väldigt mycket efter med mejlen under sommaren och därför kunde vi tyvärr inte hålla telefonlinjen öppen. Men vi är nu ikapp och väl förberedda inför det nya året :) Om det finns något som vi kan hjälpa dig med nu så vår du gärna kontakta oss: Mejl: [email protected] Telefon: 036 - 120 800 Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

Ingen feedback på vad som händer med beställningen. Efter bekräftad beställning helt tyst kanske har beställningen annullerats, vad vet jag. Väntar en vecka till så kanske något livstecken...

Uppercut svarar:2021-01-13
hejsan, Tack för din feedback1 VI hade långa leveranstider i somras och höstas, och beklagar att du inte fick information om försändelsen. Vi är nu ikapp och telefonerna är nu öppna om det finns något mer som vi kan hjälpa dig med :) Mejl: [email protected] Telefon: 036 - 120 800 Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

Jag beställde 4 par kalsonger till min man i onsdags 22 juli fick en bekräftelse order 545572 på den och betalade via swish 516 kr. I måndags 27 juli ringde jag er kundtjänst och hörde när och hur leveransen skulle ske, jag fick då höra att jag skulle maila eftersom ni inte hann svara. Detta gjorde jag samma dag. I fredags 31 juli fick jag ett mail att ni inte hittar min beställning. Snälla mig, hör av er och red ut vad som skett, är jag lurad??? Tel 0730482004

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej, Beklagar verkligen för det som skett med din order! Vi hade väldigt högt tryck under semestertiderna i sommars och jobbade så fort vi kunde för att komma ikapp. Detta betydde tyvärr att det då var svårt att få tag i våran kundservice, men vi är nu helt ikapp och det går självklart bra att mejla eller ringa till oss om det finns något mer vi kan hjälpa dig med :) Mejl: [email protected] Telefon: 036 - 120 800 Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

Omöjligt att få kontakt med företaget för information om beställningen och orderstatus. Ordern finns inte registrerad i min profil om jag inte bockar för makulerad order, vilket jag inte förstår.

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej, Tack för din feedback! Vi jobbar ständigt med att uppdatera hemsida och ordersystem, vi kommer ta detta vidare till IT avdelningen så att de kan se över hemsidan. Nu är vi även ikapp på kundservice, så det går bra att både mejla och ringa till oss :) Mejl: [email protected] Telefon: 036 - 120 800 Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Väldigt lång leveranstid.

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej, Beklagar att du känner så! Vi hade många beställningar under hösten, vilket självklart är roligt, men vi var tyvärr inte beredd på det. Vi har nu rustat upp bättre för det nya året, och kan återigen erbjuda våran förstklassiga service :) Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik

Bra varor, samt billigt bra för plånboken! :)

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik

Enkelt och bra produktbeskrivningen

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
2 år sedan
Via butik

Smidigt och enkelt

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

Felaktig info på annonsering. Den produkt som skulle finnas i lager fanns inte i lager. Lång svarstid med ofullständiga svar Dålig service

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej, Tack för din feedback! Beklagar verkligen att du känner så! Vi hade tyvärr väldigt högt tryck under sommaren och hösten, vilket gjorde att vi dessvärre hamnade efter på många avdelningar. Men vi är nu ikapp och kan åter igen ge våran förstklassiga service som vi brukar ha :) Önskar dig en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik

Bra bild av det man köper och ett bra svar direkt med mail efter beställning

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

Rekommenderar inte att ni beställer nåt härifrån pga mycket segt leverans Har gått 9 dagar efter jag beställde en Hudding fortfarande Ingen information att den är på väg eller skickats från vart lager ingenting!! Kommer jag aldrig beställa minsta grej från denna sida !! Vet inte ens dom finns på riktigt ... Jag hoppas att dom är inte bluff företag... Så kan få mina pengar tillbaka och polis anmälan gjords

Uppercut svarar:2021-01-13
Vi ber om ursäkt för de långa leveranstiden och för att du inte fått mer information! Under föregående år fick vi en stor ökning av beställningar, vilket självklart är väldigt kul, men det gjorde dessvärre att vi hamnade mycket efter på alla avdelningar. Men vi har nu kommit ikapp, och kommer under detta år vara mer förberedda på ökningen av beställningar :) Vi önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
2 år sedan
Via butik

Lite för segt leverans 3-12 arbetsdagar är det ganska för länge tycker jag Jag är van vid få bekräftelse dagen efter man har gjord sin beställning Efter 5 dagar fortfarande inget Mail eller nåt levarans på gång eller något;( Hoppas dom förbättra sig.. !

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej! Beklagar det som skett med din order! Under föregående år fick vi en stor ökning av beställningar, vilket självklart är väldigt kul, men det gjorde dessvärre att vi hamnade mycket efter på alla avdelningar. Men vi har nu kommit ikapp, och kommer under detta år vara mer förberedda på ökningen av beställningar :) Önskar dig en fin dag! Vänligen Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

När får jag det jag beställt...….enormt långa leveranstider och ingen information

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik

Snabbt expedierat i positiv ton och fraktfritt! Toppen!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
2 år sedan
Via butik

Rörigt. Fick leta upp rätt stl flera ggr innan det godtogs. Likaså med mobilnumret som inte togs förrän efter flera försök. Onödigt.

Betyg köpupplevelse

2.1OK
3 omdömen