Omdömen(964)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 dagar sedan

BEDRÄGERI! De är pinsamt dålig. Jag beställde varor som skulle komma mellan 3-10 dagar. Efter 2 veckor skickar de att en vara var slut och undrade om jag ville ändå få de. Jag skickade att de kan skicka de andra varorna. de tar ytterligare 5 dagar innan de bekräftar och sen ytterligare 2v innan de skickar varorna. Jag valde att returnera varor som de sen inte drar av på fakturan. har försökt att få tag på de i en månad utan att de svara och klarna kan inte stoppa fakturan då enbart uppercut kan de. SÅ TIPS KÖP ALDRIG FRÅN DE!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Som många skriver. Varor slut, förseningar. Handla nån annanstans. Sämsta onlineköpet jag gjort sista tre åren.

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
8 månader sedan

Rekommenderas! Fick varan dagen efter jag beställde den. Hjälpsam kundservice på telefon men på mejl går det lite segare. Hemsidan skulle behöva en uppfräschning.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
ett år sedan

”Normal leveranstid är ca 3 - 10 dagar. Vissa order kommer att levereras snabbare och några kan ta någon dag extra. Vi bevakar din leverans kontinuerligt och meddelar dig vid avvikelser” Efter 9 dagar ringde jag så jag inte hört ett ord. Inte heller fått något leveransbesked. Orderns hade inte skickats för en vara är saknad. Du som kund får på 10dagen ett Mail om försening och det är samma dag dem skall ha levererat senast. Oacceptabelt enligt mig då hade jag avbrutit allt. Då frågar dem om jag vill dela upp leveransen. Jag sa ja. Ring och erbjud detta i tid! Så dem följer inte upp kontinuerligt mot kund. Du som kund får höra av dig för att veta din status om du vill ha sakerna i tid. Dem kommer bara meddela dig efter att leveranstiden passerats. Hade jag inte ringt hade mina grejer legat kvar utan vetskap varför.

F
Fiend1r

1 omdöme

Usel
Redigerades ett år sedan

Undvik till alla pris om du inte har en ängels tålamod, för här är det seeeegt som frusen sirap. Jag har sjukt låga krav på service då jag själv jobbat support, men det här snuddar inte ens vid miniminivån. Beställde för tre veckor sen, ha lite fräscha underkläder inför semestern nästa vecka. Fortfarande inte ens skickat från butiken. Skrev efter en vecka och undrade varför det inte är skickat än, fick kort svar att "det var slut i lager på en del varor" och inget mer. Jag skrev att sånt händer, men de får gärna meddela det så att jag kan ångra eller ändra min order. Fick inget svar på det på 2 dagar, så jag frågade vad som inte fanns i lager och om de kanske kunde skicka utan den varan? Inget svar då heller på över två veckor nu, helt härndött. Kommer nog fan returna skiten om/när det väl anländer i ren protest 😂

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

God service på hele købet

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Snabb leverans. Bra pris.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Håller inte utlovad leveranstid !

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej, Tack för din feedback! Vi jobbar ständigt med att uppdatera leveranstider och kommer föra detta vidare till berörd avdelning. Önskar dig en fin dag, Vänligen Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
Redigerades 2 år sedan

Urusel service! Varan var försenad och jag fick själv ringa företaget efter 10 dagar för att ta reda på detta.

Uppercut svarar:2021-01-13
Inför jul förra året var det dessvärre väldigt högt tryck då många valde att handla på nätet istället för att gå till fysiska butiker. Detta gjorde att vi dessvärre hamnade efter och då hann vi tyvärr inte meddela om förseningar. Detta är självklart ingen ursäkt utan en förklaring till varför allt tagit längre tid än normalt. Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Beställde och betalde för 12 dagar sen för min son julklapp. Har inte hört något och ringde idag, då var varan slut i lagtet. Konstigt att man kan va s snabba och ta betalt när varan inte finns i lagret och inget medlande fick jag heller att varan var slut. Super dåligt och nu får han inte vad han önskade dig

Uppercut svarar:2021-01-13
Vi beklagar för det som skett med din order! Inför jul var det väldigt högt tryck då många förra året valde att handla på nätet istället för i fysiks butik. Detta var vi tyvärr inte förberedda på och hamnade därför efter på alla avdelningar. Men vi är nu ikapp och beställningar skickas inom våra normala leveranstider. Om det finns något som vi kan hjälpa dig med så är du hjärtligt välkommen att kontakta våran kundservice: Mejl: [email protected] Telefon: 036 - 120 800 Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Beställde varor som stod fanns i lager efter 10 dagar får jag veta att det va slut! Efter 20 dagar! Så jävla dåligt aldrig jee

Uppercut svarar:2021-01-13
Beklagar verkligen för det som skett med din order! Vi hade väldigt högt tryck inför jul, då många beställde online istället för att handla i fysiska butiker. Men vi är nu ikapp och allt skciaks inom de normala leveranstiderna :) Vänligen kontakta våran kundservice om det finns något mer vi kan hjälpa dig med: Mejl: [email protected] Telefon: 036 - 120 800 Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Kom hem med posten bra om än med lite försening. Men det får man nog ta i beräkning i dessa tider🤗

w
willibald99

1 omdöme

OK
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Är återkommande kund hos Uppercut Beställningen var besvärligt, jag fick använda Edge istället för Chrome eller Firefox som båda ahde problem. Uppskattad leveransdag var 2020-12-04 Den verkligen leveransdagen till uthämtningsstället blev den 16 decemebr

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Pengar drogs. Mina varor var plötsligt inte på lager. De erbjöd att skicka 9 par kallingar istället för 10 som jag betalt för. Har gått 2 veckor, ej hört något. Aldrig mer.

Uppercut svarar:2021-01-13
Hej, Tack för din feedback! Vi beklagar för det som skett med din order och för att du känner så! Tyvärr så har vi under hösten haft problem med att få fram vissa varor från leverantörer, och försöker såklart lösa det på bästa sätt. Beklagar att det denna gång inte gick som planerat. Om det finns något mer vi kan hjälpa dig med så går det självklart bra att kontakta våran kundservice: Mejl: [email protected] Telefon: 036 - 120 800 Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Uppercut
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Bra vara och snabbt levererat.

Betyg köpupplevelse

2.1OK
3 omdömen