Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Ej verksam

Konsumentinformation

2009-11-05: Enligt uppgifter från användare kommer butiken inte att öppnas igen.

2009-10-26: Webbutiken stängd.

2009-10-23: Många klagomål på leverans-, service- och svarstider. Läs omdömen och välj ett säkert betalningssätt!

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information Digiswe har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • 2013-07-22 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Kanonbutik enligt mig.

    Köpte en Sharp Aquos LC-46X8E och den tog 6 arbetsdagar innan den kom fram. Billigt och bra
    2 år sedan
  • Usel
    Update:

    Efter över 1 år (500+ dagar) så fick de för sig att i Oktober 2010 skicka en påminnelse?? på den rivna fakturan, sanslöst!
    _________________________________________________

    Beställde en digital fotoram (Jobo PDJ701) och fick efter ca. 10 dagar tyvärr en helt annan fotoram, en Kodak?!?

    Som tur var hade jag inte betalt fakturan än så efter kontakt med Digiswe så skickades fotoramen tillbaka och fakturan makulerades...
    5 år sedan ( Uppdaterat: 3 år sedan )
  • Dålig
    Beställde en bilstereo i somras, priset var betydligt lägre än de andra butikerna. Jag hade läst om deras långa leveranser, men eftersom jag inte hade någon brådska så beställde jag ändå.
    Och som för många andra så försvann varan ur lager, och skulle tydligen inte komma tillbaka, detta tog 1 månad att få svar på. Men eftersom det var semestertider så hade jag lite överseende med de. Det är väl bara att ta tillbaka pengarna och beställa någon annanstans, det var inte så bara. Det tog ytterligare 2 månader innan jag kunde hämta ut pengarna via paypal, och de ersatte inte överföringskostnaden. Men i efterhand så är jag glad att jag fick några pengar alls, när man läser de andra omdömena.

    Mailen har de vart ganska duktiga att svara på, fast ibland får man svar på engelska pga att danskarna hjälper till, det fick alla fall jag som svar när jag frågade.

    Håller er undan från dessa så slipper ni förhoppningsvis krångel, inte värt besväret!

    2 stjärna får för jag fick alla fall tillbaka pengarna denna gång, och de svarade på mailen, telefon är ingen större idé att testa. Fick inte svar någon av mina 6 gånger jag ringde.
    4 år sedan
  • Usel
    Beställde en tv som sedan försvann ur lager. Då jag betalat via Payson blev jag lovad pengarna tillbaka inom kort vilket givetvis var lögn. Lurar en på pengar och skiter fullständigt i sina kunder. Nu är en polisanmälan inlagd och jag anmäler privatersonen Antonio Casamassa som äger bolaget och jag uppmanar folk att göra detsamma. Fy faan för Digiswe
    4 år sedan
  • Usel
    Beställde två objektiv för 10 arbetsdagar sedan. Det stod att de fanns i lager då jag beställde men på i bekräftelsemailet står det sedan att produkterna är restnoterade. Har försökt mailat och ringa men helt utan svar... vill ju veta hur länge leverans dröjer samt ev. ta bort min order om det tar lång tid. Som tur är valde jag betalning med faktura men innan jag lägger order hos annan butik vill jag ju ha svar så att jag slipper returnerande och dylikt. Det som främst motiverar betyget är hemsidans felaktiga information samt den icke-existerande kundtjänsten. Utöver det så har hemsidan legat nere hela dagen pga. "uppdateringar". Framtiden får utvisa om jag får skäl att sätta fler stjärnor än en.
    4 år sedan
  • Mycket bra
    Leverans inom 10 dagar. Inga problem. Saknas bara en svarande kundservice.
    4 år sedan
  • Usel
    Så här lät det på kundservice: Välkommen till Digiswe. Vår öppettider är mellen 11.00 till 16.00 uppehåll mellan 13.00 till 14.00. övrigatider kan du når på @.digiswe.com. Har en trevlig sommar. Hejdå!

    Svarar ALDRIG! Rekommenderar EJ!

    VARNING!

    http://www.allabolag.se/9697294057
    4 år sedan
  • Usel
    -Varning-
    Beställde en kamera 1 okt mot faktura. Mailfrågade 13 okt vad som var på gång. Fick svar 21 okt "På grund av ett systemfel har vi problem med utskick av beställningar. Vi beklagar dröjsmålet och kan inte ge ett leveransdatum förrän problemet är löst. Återkom om du vill häva köpet, detta kan ske så länge det inte blivit skickat." Senare också ett mail att varan är restnoterad.
    Konstaterar att det går fortfarande att beställa varan, och i "Lager" som vanligt!
    Priset kar gått upp med mer än 10%. Klar som tusan att de vill att man skall avboka.

    Betala självklart inte i förskott till Digiswe!!!!

    Företaget har bytt företagsform i höst till enskild firma!
    4 år sedan
  • Usel
    digiswe...kan lika gärna lägga ner!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mer oseriöst företag får man leta efter....beställde en vara 090704 drog tillbaka orden 0900903..då det aldrig kom någon vara..efter 35 dagar ringde jag o fråga var mina pengar var..kriminella max 30 dagar enligt lag..efter ca 5 min så satt pengarna på it kontot..kompensation fick man ingen heller....krävde 2kr då det kostar att föra över pengarna till ordinarie konto...95 dagar sammanlagt...
    men tack för pengarna dom kom ju inte "en" dag för sent....
    SÅ AKTA ER!!!!!!!!!!!!!!!!
    4 år sedan
  • Usel
    ----------VARNING-------------

    Detta är inget seriöst företag!! Jag beställde en skrivare där som enligt deras sida fanns i lager. Jag beställde mot faktura eftersom jag hade läst en del negativt om dem men dom låg nästan 1000kr under den näst billigaste butiken så jag tog en chansning. Jag har i alla fall inte fått fakturan i förväg som jag läst att många andra har fått (iallafall inte än bör väl kanske tilläggas). Var in på deras sida varje dag och tittade på beställningsstatusen och när det hade gått 7 dagar (Deras utlovade leveranstid är 4-7 dagar) så stod det fortfarande "bearbetas" då jag inte kände för att vänta längre så försökte jag både ringa och mejla till dem att jag ville annullera ordern men det går inte att få tag på dem. det är ungefär som att företaget inte existerar. Idag 8 vardagar efter att beställningen lagts och 100 telefonsamtal och 5 mail utan svar så får jag plötsligt ett mail om att ordern är restnoterad (Hur nu en vara som finns på lager kan bli restnoterad och hur nu det kan ta över en vecka att konstatera det). Jag skickar genast ett svar om att jag vill annullera orden men jag har ingen större förhoppning om att få nått svar av dem.

    Där står vi idag.. uppdatering kommer om det händer något mer..
    4 år sedan
  • Dålig
    Min vara är försenad och de svarar inte på mejl. Ger ett mycket oseriöst intryck. Varning!

    edit:
    Nu svarade de på ett trevligt sätt. En stjärna till får de. Får se om varan kommer någon gång.
    4 år sedan
  • Usel
    ****VARNING****

    Är troligen blåst på 6000kr!

    Efter 2månaders väntan så bad jag att få pengarna tillbaka (6000kr). Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning. Gjorde beställningen i början av juli. (Idag 19okt)

    Kan inte rekommendera digiswe till någon!

    Om jag inte får någon återbetalning denna vecka blir det polisanmälan.
    4 år sedan
  • Usel
    Klarade inte att leverera vara som fanns i lager. Varför fick jag inget svar på men det tog dem 2 veckor att komma fram till det. Fick dock pengarna i retur men först efter efter 5 veckor.¨
    Bra priser visst men handlar eller rättare sagt försöker aldrig handla hos dem igen.
    4 år sedan
  • Usel
    DigiSwe är det värsta jag har råkat ut för. 4-7 dagars leverans är en ren lögn. Verkligheten är 4-7 veckor.
    De påstår att Payson krånglar med betalning och kan därför inte säga när de kan leverera. De går inte att ringa dem.
    De svarar inte på mail och därmed går det inte att annulera en beställning.
    KÖP INTE AV DEM!
    4 år sedan
  • Usel
    Fy! Fan! VARNING!!! BESTÄLL INGET ! KÖP INGET! Men framför allt förskottsbetala inget!Typ dryga 30dagars väntan på det! Ett företag som är mycket oseriöst och oproffsigt . Kundservice = noll! telefonsvarare!. Det går inte att lämmna -10 i omdöme men gick det så skulle jag ge det! Bara hoppas att dom får närings förbud snart så inga fler blir förda bakom ljuset!!. MR-Lover.
    4 år sedan
  • Ganska bra
    Bra priser men administrativa nollor. 4 arbetsdagars leverans av tv, men ingen avisering. Som tur var jag hemma när posten kom. Fakturan kom dagen efter beställning och det var inte svårt att ringa kreditföretaget för att få fakturan flyttad till leveransdatum ej beställningsdatum. Köp mot faktura rekomenderas men var beredd på lite trassel.
    4 år sedan
  • Usel
    ett riktigt skitföretag.

    lade en order på en LCD tv som stod att de hade den i lager. väntade i mer än 3v utan at ngt hände, mailade och de totalt ignorerade mina mail, ringde vilket var helt omöjligt att komma fram. efter ca 10mail så svarade de att varan är slut och undrar om jag vil häva min order och få pengarna tillbaka. Jag svarade så klart ja. fick vänta ytterligare 3v på att de skulle betala tillbaka pengarna, hotade med KO och polisanmälan, inte ens det hjälpte.

    Handla inte från detta skitföretag, de bara luras, deras lagerstatus är ett jävla skämt.
    4 år sedan
  • Knappt godkänd
    Levererade min beställning väldigt snabbt. Bra priser.

    Edit: beställde en gång till, en kamera, denna gång mailade jag efter en vecka. Inget svar på 2 dagar. Avbeställde. De hade även tagit bort mina bonuspoäng, ingen större grej det handlar om 20:- 30:- kanske, men lite oseriöst intryck ger det ju ändå.

    Lite tråkigt att man inte kan få allt, dvs både bra pris OCH service/seriösitet.
    4 år sedan
  • Usel
    Jag tittade länge på detta företag via prisjakt och såg då att få goda omdömen har getts om Digiswe. Anledningen till att jag övervägde köp var självklart priset. Jag var i behov av en TV, en ny extern hårddisk och ett grafikkort. Om jag köpte från Digiswe skulle jag spara 7.000 kr på köpet, vilket självklart var välkommet.
    Så jag tänkte, what the hell, jag har tiden. Även om det står 4-7 arbetsdagar på hemsidan så räknade jag med 2-4 veckor i mitt huvud då jag förstod att de skulle vara långsamma.
    Efter utförd beställning så väntade jag 2 veckor helt utan det minsta besked, varpå jag skrev till Digiswe för att höra hur det gick. De svarade med automatiskt svar, att de svenska medarbetarna var lediga. Nästa gång jag skrev, en vecka senare så fick jag svar att ngt strulat med betalningen. Nästa gång så visste de inte varför inget skickats och det hade tagits upp en undersökning i saken. Jättekorta svar helt utan konsistens för mitt ovetande om var mina produkter var. Orderns status ändrades till försenad, och sedan till "trasig". Detta betecknas endast om kunden skickat tillbaka varan då den var trasig. Men jag hade ju inte ens fått ngt.
    När de haft mina pengar i 4 veckor (då jag betalade via payson) så tröttnade jag, det kommer aldrig komma några produkter tänkte jag. Så jag mejlade in att jag ville häva köpet (väl medveten om att de skulle ta 30 dagar på sig att ge tillbaka pengarna) 4 dagar gick utan ngt svar. SEN skickar de ett mejl att mina varor är skickade. Alltså när jag ville häva köpet väljer de ändå att skicka sakerna till mig. Fly förbannad skrev jag åtskilliga ggr att jag hävt köpet. Inget svar alls. TVn och hårddisken kom 5 dagar efter deras mail, med Dachser (som för övrigt gjorde ett superjobb, bra företag). Att få se tvn var skönt, då jag varit utan i 5 veckor vid det här laget. Men inget grafikkort. Digiswe säger att de skickat det och det kom 2 dagar senare med Dachser.
    Så just nu sitter jag med alla saker jag beställde, men den psykiska terrorn om att jag blivit blåst som gjorde att jag inte kunde sova om nätterna var egentligen inte värt det otroliga priset.
    Digiswe är mycket USLA! De tar dina pengar och sätter troligtvis in dem på ett konto, tar månadsvis ut en ränta och låter nästan varje kund vänta en månad på sina saker så pengarna hinner få avkastning. De är ytterst opersonliga och verkar inte ha många anställda då jag oftast fick svar på engelska av en Claudia. Jag kom ALDRIG fram per telefon, där det är upptaget och du tvingas ringa igen, ingen kö där inte. Det kostar massa pengar att ringa upp dem gång på gång.
    De håller inte vad de lovar och gör många förbannade, så jag råder alla att INTE köpa något därifrån. Det är inte värt då sakerna går sönder, för då är man rökt!

    [betyg: KASSA]
    4 år sedan
  • Acceptabel
    Klart billigast enligt Prisjakt så jag tog en chansning och beställde trots de svaga omdömena som givits.

    Leveransen skulle ta 5-7 arbetsdagar, tog 9 (men 14 kalenderdagar).

    Inget besked om försenad leverans, och halvseg respons när jag via mejjl undrade vad som hände...

    Beställde mot faktura - skulle vara 10 dagars kredit. Fick dock fakturan innan varorna så krediten blev i praktiken 2 dagar.

    Det som levererades var helt och komplett.
    4 år sedan
  • Dålig
    En stjärna för att jag fick mina varor (bilstereo)efter 5 veckor.
    En stjärna för att jag trodde pengarna var borta.
    Har du nerver och kan vänta så kan du chansa men betala inte i förväg.
    Hittills ha dom inga betalningsanmärkningar.
    Men man bli oroligt i alla fall.
    4 år sedan
  • Dålig
    Jag var och hälsade på digiswe idag och begärde mina pengar tillbaka vilket jag fick väldigt fort. Killarna är schyssta och jobbar på att bli bättre med leveranser. Dom hade faktiskt en snygg tjej som satt där och svara i telefon typ support och här under får ni lite kontakt information för er som är oroliga över era beställningar som jag var.

    DIGISWE HB
    Huvudkontor:
    Digiswe
    Skytteholmsvägen 5 B
    169 30 Solna
    OrgNr 9697294057
    kundtjänst: 08 505 86 450 eller 08 559 22 076
    Det sista numret fick jag av chefen på en liten klisterlapp :).
    4 år sedan
  • Usel
    Skulle aldrig köpa från detta företaget!
    Eftersom dom fått så mycket dåliga omdömmen här, så tänkte jag att jag mailar dem och ser om det verkligen stämmer. Nedan följer min konversation med dem:

    E:Har läst mycket dåliga recensioner av er, att ni inte skickar varorna och att det tar extremt lång tid. Tänkte beställa ett ritbord, och då ni har bäst pris så överväger man såklart er. Men vågar man beställa? /Erik

    Digiswe (3dagar senare):Unfortunately the staff of our Swedish customer service is on holiday right now. I hope it´s ok to answer you in English.
    I know we got some pretty bad comments in the last time. We had problems with our payment systems that resulted in pretty big delays and of course our customers were not happy with that. But I ensure you we are trying our best to satisfy our customers.
    If you would like to order from our homepage I recommend to pay via faktura. Then you should have your product in 4-7 working days. J

    E:okey, since I got you "on the line" here, Can you confirm that the
    board that I want has the right price, and Is in stock, and that you
    can garantie that it will be sent today If i make the order today?
    Its Wacom Intuos 4 L.
    And I assume that if I select to pay with faktura, then you'll send
    the Faktura along with the shipment, so that I have 10 days (or
    whatever) to pay when i have receved the goods?
    And Also, If the swedish staff is at holliday, will you still send
    goods? (today?)
    Regards

    Digiswe(7dagar senare):Vad är ditt beställningsID kan jag kolla på det!

    E:Är ni allvarliga? det var 7 dagar sen jag skickade frågan till er.
    klart jag inte har beställt från ett företag där jag frågat frågor
    angående logistiken innan ett köp, och inte fått svar.
    Men ni får gärna svara på min fråga.

    Digiswe(3dagar):Hei

    I will see what i can do, and forword your mail, So they can tjek what the
    problem is.
    Thanks for your understanding.

    Va?? detta är ett stort skämt. Dom läser ju inte ens mailen man skickar!
    Beställ inte härifrån! Detta luktar problem...
    4 år sedan
  • Usel
    Extremt dålig företag. Handla inte härifrån. Om det fanns -10 skulle jag gett de det.

    Köpte en chassi som nätagget gick sönder efter 4 mån nu har den varit på service i mer än 1 mån. Jag har inte fått nån svar ingenting på vad som händer. Alla kan glömma helt att komma fram till på telefon. Det är ssäkert många som ringer för att klaga. De har inte ens en telefonväxel som man kan vänta. Helt värdelöst. Svara på mail kan du vänta mer en vecka för att få svar och svarit duger inte nånting. Sen är det bara att vänta vecka till för att få ett annat svar som inte ens är helt.

    Jag säger bara KÖP INTE härifrån.
    4 år sedan
  • 2009-09-11 - Notis: DIGISWE EUROPE (enskild firma) tog över verksamheten från DIGISWE Handelsbolag (969729-4057).

  • Acceptabel
    Bra support, bra pris men låååång leveranstid. Tog 5 veckor att få min telefon.
    4 år sedan
  • Usel
    Beställde en cpu från detta företag. Fick 3e juli ett mail där dom säger att dom ej kan leverera varan. Jag beställer då från annan firma men får en vecka senare en cpu hemskickad från digiswe som dragit pengar från mitt kort. Har nu försökt nå dom per mail och telefon i 2 månader utan framgång. Verkar vara ett mycket oseriöst företag. VARNING!
    4 år sedan
  • Usel
    TYvärr går det inte att sätta 0 som betyg, men de förtjänar bara 0. Enligt webbsidan och röstinspelningen har de telefonsupport, men man får bara inspelningen. Och svar på mail behöver man inte heller räkna med. Det bästa vore nog att ta bort hela butiken från prisjakt så att inte fler blir lurade.
    4 år sedan
  • Mycket bra
    Mycket bra pris! Sparade ca 2000:- på Blu Ray spelaren jämfört med om jag köpt den på NetOnNet, dvs Digiswe hade 40% lägre pris. Drog av två stjärnor då leveransen tog 8 dagar, däremot fick jag fakturan redan efter 3 dagar (10 dagar netto). Ser inget problem med att vänta 8 dagar, men anser att fakturan ska komma samtidigt som produkten, då jag valde faktura för att försäkra mig om att få produkten i god tid innan den ska betalas.
    4 år sedan
  • Usel
    Lockande priser på nånting som inte alls finns på lager! De svarar ej på eposten oftast. Ett svar fick jag från extern sajt som sa att svenska medarbetare är på semester:S. Undvik denna bolag! Liknar netsuperstore.se Förra årest stora bedragare!
    4 år sedan
  • Usel
    Rekommenderas EJ!

    Jag läste de dåliga omdömena butiken fått, men chansade och beställde ändå. Tänkte att det inte kunde ta så lång tid att få sina grejer om man betalade i förskott med kort.

    Sagt och gjort, och efter två långa veckor mailade jag första gången och påminde dom om att min order var betald, och allt de behövde göra var att skicka. Fick då svar efter ett par dagar att min beställning fastnat i bearbetningen, och att jag skulle få ett trackingnummer inom kort.

    Två veckor senare och ingen stereo. Mailade igen men fick inget svar.

    En vecka till gick, och jag mailade för tredje gången och nämnde nu ARN-anmälan. Fick svar dagen efter, där de ursäktade sig så mycket och sa att de skulle skicka. Två dagar senare fick jag ett trackingnummer.

    Sex veckor och tre dagar tog det innan jag fick min bilstereo, som enligt nätbutiken fanns i lager och kunde levereras på 5-8 arbetsdagar.

    Enda anledningen att dom får en stjärna är att jag till slut fick min stereo.

    Summan av kardemumman: Beställ INTE från dessa lata skojare, lägg några extra hundringar istället och få dina grejer inom rimlig tid.
    4 år sedan
  • Usel
    Varning!

    Jag beställde en kamera från detta företag och begärde att få en faktura. Den kom efter ett par dagar, men inget besked om leveransen. Efter ett par veckors väntan kom ett mail om att min order hade annullerats, och min fråga om varför är fortfarande obesvarad. Detta fick mig att dra följande slutsats:

    Digiswe sätter ut lockpriser på hemsidan men har i själva verket inga produkter inne. När någon beställer försöker de få tag på produkten utomlands, och om de inte lyckas (dvs om den blir för dyr) annullerar de beställningen utan motivering.

    Summa summarum: vill du chansa på att få en produkt lite billigare så beställ mot faktura - betala aldrig i förskott! - och vänta dig inte att köpet ska kunna genomföras. Vill du å andra sidan ha ett säkert köp och en trygg leverans så välj ett annat företag.
    4 år sedan
  • Usel
    Långsam service och leverans. Dålig information.
    4 år sedan
  • Usel
    Beställde en Panasonic DMP-BD80EG av detta företag Digiswe HB. Tog det på direktbetalning till Payson konto. Digiswe HB var snabba att ta pengar men ingen vara levererade. Ringde då upprepade ggr till deras "kundtjänst" men fick aldrig nåt svar så jag skickade flera mejl och frågade efter varan. Efter flera mail fick då till svar att varan skickas under v 34, dvs förra veckan men fortfarande inte fått min vara idag. Skickade flera mail igen, då kom ett mejl som säger att de har problem med kontot. De ljuger och hittar på massor av ursäkter till alla som inte fått varor. Sist skrev jag ett mail till de och nämnde att jag kommer att anmäla företaget och bolagsman för bedrägeri om jag inte får leveransbesked. De har inte hört sig.
    Idag anmälde jag Digiswe HB till Polis i sthlm, Skatteverket och Konsumentverket. De har också fått många samtal och tagit allvar på reklamationer i deras protokoll. Jag rekommenderar ni som ännu inte fått varan och har betalat gör era anmälningar så snart det går för att kunna få tillbaka era pengar. Digiswe HB är betalningsskyldiga till oss, de fullföljer inte försäljningsvillkor som finns avtalat på deras hemsida.
    4 år sedan
  • Acceptabel
    Inte snabbt, men billigt
    Beställde ett objektiv, det kom efter 8 dagar, en dag längre än angivet, kundtjänst var inte snabba på att svara, men dom gjorde det. Produkten var 1200:- billigare så det var en del att spara.
    Fungerar, men långsamt, betala inte i förskott utan ta faktura.
    4 år sedan
  • Knappt godkänd
    Lång leveranstid, bra pris
    4 år sedan
  • Usel
    Nu är jag tillbaks från semester som firades utan GPS.
    För att vara en produkt som bställdes 21a maj så får man väl nästan säga att det var rekord i försening eller?

    Varan skulle ursprungligen skickats innan den sista maj. Fast det måste jag säga att jag inte förväntade mig från er. Så jag blev förbannad men inte överdrivet chockad när ni återkom och sa att den inte skulle skickas förens den sista juni. Den 7e juli säger ni sedan att jag inte längre kan få produkten enligt det betalningsalternativ jag valde. (trotts att jag ju uppenbarligen fått både en faktura och en påminnelse). Anledningen säger ni är att ni inte är nöjda med sammarbetet med SVEA. Ändå har ni nu den 20e Augusti kvar deras logotyper på er site samt att det fortfarande går att beställa med faktura på er site.

    Ordern står i systemet som försenad. Inget i systemet indikerar att mitt köp är avbrutet. När jag var på semester hade jag inte tillgång till mail men jag var innne på er site. Så även där blev jag lurad.
    en del vatten har hunnit rinna under broarna vid detta laget. Bland annat har produkten gått ner i pris med ca 500kr.

    Jag är förståss inte dummare än att jag förstår hur ni försökt göra. Ni måste ha in kundens pengar innan ni kan plocka hem varan. Men det vågar ni inte berätta. I stället försöker ni se ut och verka som ett vanligt företag. Ni lagerför inte produkter. När ni skaffade SVEA hoppades ni på att kunden, som ju fick fakturan 2 dagar efter beställning, skulle betala den så att SVEA satte in pengar hos er så ni kunde beställa hem varan. I början var det säkert även så att SVEA betalade in pengar fast kunderna inte hade betalt. Men sådant fungerar inte i längden. Eller hur?

    Med tanke på de priser ni ju faktiskt har, jämfört med alla andra, och alla andra är inte dumma, så är det troligen extremt små marginaler ni har. Det innebär att ni inte ens tjänar pengar på detta lurendrejeri, så vida inte blåsningen är större än alla tror.

    Jag kan bara hoppas på att ni mår jävligt dåligt och att ni ligger sömnlösa hela nätterna för alla kunder ni lurar.
    4 år sedan
  • Mycket bra
    Jag tycker butiken ger bra priser, dock va leveranstiden en aning lång. Men om man vill ha snabba leveranstider så ska man använda sig av företag som erbjuder det.
    Samt att jag förstår att sommar/semester period påverkar servicen. (Det gäller alla företag) detta förstår vem som helst med lite förnuft.
    Har inte varit i kontakt med supporten så jag kan ej bedöma den men i överlag så fick jag det jag förvänta mig inom en acceptabel tid till ett bra pris.
    4 år sedan
  • Usel
    Denna butik har satt i system att lura kunderna:
    - Svarar i telefon ca 1 gång av 50
    - Svarar inte i mail
    - Skickar inte varorna
    - Efter en avbeställning väntar de 30 dagar (maximalt enligt lagen) innan återbetalning.
    - De låtsas att de har en supportorganisation i England och skyller på svensk semester för att bortförklara varför återbetalningen dröjer

    Ska anmäla dem
    4 år sedan
  • Usel
    Beställde en Panasonic dmp-bd60 av detta företag. Tog det på faktura till mitt eget företag.Fakturan var de snabba att skicka ut men varan såg jag först inte röken av. Ringde då upprepade ggr till deras "kundtjänst" men fick aldrig nåt svar så jag skickade ett mejl och frågade efter varan. Fick då till svar att varan var skickad och att det var därför jag fått en faktura.2 dar senare,en fredag, kommer ett mejl som säger att varan e på väg och enligt kollinr så e paketet inlämnat fredag eftermiddag. Dvs de ljög om att varan var skickad i det tidigare mejlet. Nåväl, varan kommer till slut och jag packar upp den. Men då fattas svensk nätkabel till den men det orkade jag inte tjafsa med dom om så jag tog en jag hade liggande hemma istället. Summa summarum så vill jag påstå att Digiswe är ett oseriöst skitföretag. Handla inte där.
    4 år sedan
  • Usel
    Svarar ALDRIG när man ringer.
    4 år sedan
  • Usel
    DET STÅR ATT DE HAR
    "CANON LEGRIA HF200"FÖR 1978kr. SOM STÄMMER INTE ALLS!?EVEN DE KOMMER ATT HA DEN MED DET PRISET KOMMER JAG INTE HANDLA FRÅN SÅN BUTIK!
    4 år sedan
  • Usel
    AVRÅDER ALLA att handla från dessa bluffmakare.
    Beställde en datorhögtalare som fanns i lager.
    Efter flera veckor har inget dykt upp ännu.
    Om något låter för bra för att vara sant är det förmodligen det.

    Det blir till att försöka avbeställa och köpa i butik istället.
    Ta bort skiten från prisjakt är mitt tips då butiken är OSERIÖS.
    4 år sedan
  • Usel
    beställ inte från denna skit butik!! har gått otroligt lång tid inte sett röken av mitt paket än! Sämsta nätbutiken som finns!
    4 år sedan
  • Ganska dålig
    Hävde mitt köp (kameraprylar) efter fyra veckors väntan utan leverans... Är ändå snäll och ger ett par stjärnor eftersom de alltid svarade på email, oftast inom några timmar, och att hävningen av köpet funkade inklusive genomförd återbetalning. Dock... som de flesta skriver, allt tar tid och man får ingen utförlig info om status...
    4 år sedan
  • Usel
    Var inte så sniken som jag! Tänkte spara 80 spänn men som alla andra vill jag varna för detta företag. Efter nästan 4 veckors väntan på en kamera som skulle finnas i lager och levereras inom 3-5 dagar och upprepade förfrågningar med meningslösa svar, annullerade jag ordern. Dom lovar att betala tillbaka inom 30 dagar....
    Får se hur det går...
    4 år sedan
  • Usel
    Ringde dem för att kontrollera lagerstatus på en Saeco Odea Giro Orange. Det står att den finns i lager men de förklarade att den måste beställas från tillverkaren i Frankrike vilket kommer att ta 5-8 dagar. Ett minus för att hemsidan inte är tillförlitlig men ett plus för att de svarade i telefon och var hjälpsamma. Beställningen är nu gjord. Fortsättning följer..

    UPPDATERING: Jag hoppades men det gick inte vägen. Tre veckor efter beställningen har ingenting dykt upp men pengarna är dragna. Nu vill det till att få tag på dem igen och avbeställa så får jag beställa någonannanstans ifrån. Under de veckorna som gått har andra butiker sänkt sina priser så det kommer inte ens att bli en ekonomisk förlust att handla på annat håll.
    4 år sedan
  • Usel
    VARNING! Absolut sämsta nätbutiken ever. Borde helt klart tas bort helt och hållet från Prisjakt, usch! Var några ynka kronor billigare än nästa företag, men OJ vad dålig service! Beställde, betalade, klart - trodde jag. Tog en hel MÅNAD innan jag fick prylarna, och då var de "i lager". Går i princip aldrig att få tag på dem på telefon (svarade 1 av 30 gånger). Svarar aldrig på mejl (förutom om man hotar med att dra in konsumentverket mm, då gick det undan).
    Fick till slut mina prylar men det var så försenade att jag nästan givit upp hoppet.
    -Leverar inte i tid (en hel månad för sent)
    -Går aldrig att kontakta
    -Ger ingen information om vad som händer

    Är det egenskaper du letar efter hos ett företag?
    4 år sedan
  • Usel
    Det här är den absolut sämsta nätbutik jag någonsin försökt att handla hos. Jag har aldrig varit med om sånt dåligt bemötande någonstans. Eller bemötande och bemötande, det gick ju nästan aldrig att komma i kontakt med dom. Svarar aldrig i telefon, och det tog mellan 1-2 veckor per mail att få svar på.

    Jag betsällde en videokamera som skulle finnas i lager. Fakturan kom efter 3 dagar. Men efter 2 veckor så hade ingen kamera kommit. Jag betalde så klart inte fakturan. Sen fick jag ett autosvars mail där det stod att kameran var restnoterad, men på nätet stod det fortfarande att den fanns i lager, fast den var dyrare nu. Jag hörde av mig och bad dom makulera fakturan för den skulle snart gå ut. Då gjorde dom det och sen kom det en ny faktura ett lite tag senare, fast med ett nytt senarelagt datum på. Men ingen kamera kom.
    Jag hörde av mig igen och fråga vad dom höll på med, för på nätet stod det att den fortfarande fanns i lager. Fick svar 1 vecka senare att det fanns i lager fast det var en annan färg på den. Jag bad dom att skicka den istället.
    Efter ytterligare några dagar så får jag ett meddelande att den kameran jag beställt fortfarande var restnoterad. Jag svarade att jag fått ett mail om att det ju fanns en fast i en anna färg, och bad dom skicka den än en gång.

    Inget svar på 2 veckor, sen kommer ett mail att dom inte har möjlighet att leverera det första kameran jag betällde, och att ordern blivit annulerad. Samma dag kommer ett krav från Svea Inkasso hem till mig där dom kräver mig på pengar för kameran som tydligen inte ens funnits från först början!
    Har mailat dom igen, för telefon går inte att nå dom på. Har aldrig gjort. Så nu får vi se, jag lär ju ringa Svea Inkasso på måndag och reda ut det här!
    Så vad ni än gör, beställ aldrig från dom här klåparna, dom få hundralapparna som dom kanske är billigare är knappast värt besväret!! Och jag skulle aldirg någonsin stödja ett sånt här skitföretag med att köpa saker från dom!
    Jag önskar att jag gått in på prisjakt tidigare och läst deras tidigare omdömen. Då hade jag aldrig handlat från dom.
    4 år sedan
  • Usel
    Beställde mitt Chassi den (02-07-2009 13:40:11) Då fanns det i lager och skulle skickas vad jag förstog direkt I dag 14-07-2009 har skickat 6 E-mail och försökt ringa ett otal ggr men jag har ej fått något besked eller tracking nummer. Var i kontakt med Konsumentveket i dag och dom tyckte jag skulle göra en anmälan, skickade även ett E-mail till DigiSwe i dag så jag väntar på svar i från dom sen får vi se om det går vidare till en anmälan... KO tyckte att det är befogat för anmälan i denna stund....Som sakt vi får se efter vad dom svarar i dag. Så vill ni slippa problem köp lite dyrare då slipper ni alla problem!
    5 år sedan
  • Usel
    idag just nu på LG's PS8000

    Seriöst..... superdroppa priser med nästan 1000:- från 2an för att endast ligga överst på varor och sen inte skriva i att ni har i lager. På er hemsida står det dock i lager till detta pris. Känns superseriöst som sagt.....

    undrar verkligen om jag får hem denna Tvn inom 3 dagar om jag beställer nu....
    5 år sedan