Prisjakt
  • Digiswe

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Digiswe?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
m
mrgorgo
204 omdömen
UtmärktRedigerades 12 år sedan

Kanonbutik enligt mig. Köpte en Sharp Aquos LC-46X8E och den tog 6 arbetsdagar innan den kom fram. Billigt och bra

r
rob_t_j72
65 omdömen
UselRedigerades 13 år sedan

Update: Efter över 1 år (500+ dagar) så fick de för sig att i Oktober 2010 skicka en påminnelse?? på den rivna fakturan, sanslöst! _________________________________________________ Beställde en digital fotoram (Jobo PDJ701) och fick efter ca. 10 dagar tyvärr en helt annan fotoram, en Kodak?!? Som tur var hade jag inte betalt fakturan än så efter kontakt med Digiswe så skickades fotoramen tillbaka och fakturan makulerades...

Gästanvändare
UselRedigerades 14 år sedan

Beställde en bilstereo i somras, priset var betydligt lägre än de andra butikerna. Jag hade läst om deras långa leveranser, men eftersom jag inte hade någon brådska så beställde jag ändå. Och som för många andra så försvann varan ur lager, och skulle tydligen inte komma tillbaka, detta tog 1 månad att få svar på. Men eftersom det var semestertider så hade jag lite överseende med de. Det är väl bara att ta tillbaka pengarna och beställa någon annanstans, det var inte så bara. Det tog ytterligare 2 månader innan jag kunde hämta ut pengarna via paypal, och de ersatte inte överföringskostnaden. Men i efterhand så är jag glad att jag fick några pengar alls, när man läser de andra omdömena. Mailen har de vart ganska duktiga att svara på, fast ibland får man svar på engelska pga att danskarna hjälper till, det fick alla fall jag som svar när jag frågade. Håller er undan från dessa så slipper ni förhoppningsvis krångel, inte värt besväret! 2 stjärna får för jag fick alla fall tillbaka pengarna denna gång, och de svarade på mailen, telefon är ingen större idé att testa. Fick inte svar någon av mina 6 gånger jag ringde.

Gästanvändare
UselRedigerades 14 år sedan

Beställde en tv som sedan försvann ur lager. Då jag betalat via Payson blev jag lovad pengarna tillbaka inom kort vilket givetvis var lögn. Lurar en på pengar och skiter fullständigt i sina kunder. Nu är en polisanmälan inlagd och jag anmäler privatersonen Antonio Casamassa som äger bolaget och jag uppmanar folk att göra detsamma. Fy faan för Digiswe

c
cofra
6 omdömen
UselRedigerades 14 år sedan

Beställde två objektiv för 10 arbetsdagar sedan. Det stod att de fanns i lager då jag beställde men på i bekräftelsemailet står det sedan att produkterna är restnoterade. Har försökt mailat och ringa men helt utan svar... vill ju veta hur länge leverans dröjer samt ev. ta bort min order om det tar lång tid. Som tur är valde jag betalning med faktura men innan jag lägger order hos annan butik vill jag ju ha svar så att jag slipper returnerande och dylikt. Det som främst motiverar betyget är hemsidans felaktiga information samt den icke-existerande kundtjänsten. Utöver det så har hemsidan legat nere hela dagen pga. "uppdateringar". Framtiden får utvisa om jag får skäl att sätta fler stjärnor än en.

Gästanvändare
BraRedigerades 14 år sedan

Leverans inom 10 dagar. Inga problem. Saknas bara en svarande kundservice.

Gästanvändare
UselRedigerades 14 år sedan

Så här lät det på kundservice: Välkommen till Digiswe. Vår öppettider är mellen 11.00 till 16.00 uppehåll mellan 13.00 till 14.00. övrigatider kan du når på @.digiswe.com. Har en trevlig sommar. Hejdå! Svarar ALDRIG! Rekommenderar EJ! VARNING! http://www.allabolag.se/9697294057

Gästanvändare
UselRedigerades 14 år sedan

-Varning- Beställde en kamera 1 okt mot faktura. Mailfrågade 13 okt vad som var på gång. Fick svar 21 okt "På grund av ett systemfel har vi problem med utskick av beställningar. Vi beklagar dröjsmålet och kan inte ge ett leveransdatum förrän problemet är löst. Återkom om du vill häva köpet, detta kan ske så länge det inte blivit skickat." Senare också ett mail att varan är restnoterad. Konstaterar att det går fortfarande att beställa varan, och i "Lager" som vanligt! Priset kar gått upp med mer än 10%. Klar som tusan att de vill att man skall avboka. Betala självklart inte i förskott till Digiswe!!!! Företaget har bytt företagsform i höst till enskild firma!

Gästanvändare
UselRedigerades 14 år sedan

digiswe...kan lika gärna lägga ner!!!!!!!!!!!!!!!!!! mer oseriöst företag får man leta efter....beställde en vara 090704 drog tillbaka orden 0900903..då det aldrig kom någon vara..efter 35 dagar ringde jag o fråga var mina pengar var..kriminella max 30 dagar enligt lag..efter ca 5 min så satt pengarna på it kontot..kompensation fick man ingen heller....krävde 2kr då det kostar att föra över pengarna till ordinarie konto...95 dagar sammanlagt... men tack för pengarna dom kom ju inte "en" dag för sent.... SÅ AKTA ER!!!!!!!!!!!!!!!!

Gästanvändare
UselRedigerades 14 år sedan

----------VARNING------------- Detta är inget seriöst företag!! Jag beställde en skrivare där som enligt deras sida fanns i lager. Jag beställde mot faktura eftersom jag hade läst en del negativt om dem men dom låg nästan 1000kr under den näst billigaste butiken så jag tog en chansning. Jag har i alla fall inte fått fakturan i förväg som jag läst att många andra har fått (iallafall inte än bör väl kanske tilläggas). Var in på deras sida varje dag och tittade på beställningsstatusen och när det hade gått 7 dagar (Deras utlovade leveranstid är 4-7 dagar) så stod det fortfarande "bearbetas" då jag inte kände för att vänta längre så försökte jag både ringa och mejla till dem att jag ville annullera ordern men det går inte att få tag på dem. det är ungefär som att företaget inte existerar. Idag 8 vardagar efter att beställningen lagts och 100 telefonsamtal och 5 mail utan svar så får jag plötsligt ett mail om att ordern är restnoterad (Hur nu en vara som finns på lager kan bli restnoterad och hur nu det kan ta över en vecka att konstatera det). Jag skickar genast ett svar om att jag vill annullera orden men jag har ingen större förhoppning om att få nått svar av dem. Där står vi idag.. uppdatering kommer om det händer något mer..

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SveaWebPay
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Enskild firma