Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Ej momsregistrerad

Vidare information visas ej p.g.a. ovanstående orsak

Detaljerad information SportAid har fått betyget (1.57)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Sortera efter:
  • Usel
    Beställde ett handledsskydd för 1 månad sedan - pengarna dragna från kontot dagen efter men fortfarande ingen leverans. Trots att jag upprepade gånger sänt mail till deras "kontakt" så har jag inte fått ngn förklaring på varför leveransen dröjer ed - så detta är en ren bedrägeriverksamhet! Man "säljer" varor, tar betalt för dem och levererar inget! Det värst är att de länkar till ex vis Sisu, Bosön mm som gör att man tror att detta är ett genuint företag, vilket det inte är! Detta är första gången som jag blivit lurad på nätet och jag kommer att polisanmäla dem så vad du än gör KÖP INTE HÄRIFRÅN! Önskar jag läst på nätet innan jag beställde för då hade jag aldrig gjort beställningen
    2 mån sedan
  • Usel
    Kan bara instämma med tidigare talare, AVSTÅ FRÅN DETTA BOLAG!
    Har väntat två månader på leverans, försöker kontakta via mail men de svarar inte.
    Jag uppmanar samtliga att göra som mig: Jag har gett de en tidsfrist till nästa fredag, får jag inte svar om min leverans då så kommer jag att göra följande:
    1. Polisanmäla de för bedrägeri.
    2. Anmäla de till ARN.
    Gör jag detta själv kanske det inte leder till något, men får såväl Polisen som ARN fler anmälningar på hög så kan man få stopp för dessa oseriösa bolag. Det är den enda, och rätta vägen att gå. Att bara sura på diverse forum gör att dessa skojare kan fortsätta lura folk på pengar.
    3 mån sedan
  • Usel
    KÖP INTE HÄR!

    Jag tror att jag blivt lurad på nätet för första gången och avråder starkt från att beställa från denna butik. Jag beställde en vara för snart tre veckor sedan, pengarna drogs direkt och sedan har jag inte fått några varor eller hört något. Jag har skickat mail tre gånger via deras interna mailtjänst på sidan och talat in meddelande på det enda telefonnummer som de dessutom skriver INTE gäller för kunsupportärenden.

    Jag kommer polisanmäla dem nästa vecka.
    3 år sedan ( Uppdaterat: 7 mån sedan )
  • Usel
    Beställde ett knäskydd och det kom inte så jag mailade jag dem och fick beskedet att det hade skickats. Dagen efter kom det ett vad-skydd istället! Jag skickade tillbaka det mot att få pengarna tillbaka. Jag fick aldrig tillbaka pengarna så jag mailade igen utan svar eller pengarna tillbaka. Fick maila ytterligare en gång till och hota med att ta ärendet vidare och då kom pengarna! Jag ångrar att jag inte gick in här och kollade innan jag handlade från dem.
    9 mån sedan
  • Usel
    Har beställt djävulsbalsam den 5/11 och betalat samma kväll via SEB.
    Har försökt nå dom 2 ggr nu via deras "SKITSUPPORTMAIL" där dom vanligtvis svarar inom 3-4 timmar! Veckor heter det på svenska?

    Undvik detta bolaget. Verkar som att varor levereras men det är inte vanlig serviceanda här...

    Finns ingen telefonsupport heller...

    Detta var första och sista shoppingen av dom.. synd att jag inte läste här innan.

    En del tycks ju få sina grejer iaf, får trösta sig med att jag kanske har mitt till efter nyår?
    Verkar vara riktigt dåliga på att sköta sina affärer.

    Jag provade deras mailsupport en tredje gång och nu skrev jag på engelska.
    Se där, svaret kom inom 3-4h. Nu har jag avbeställt mina produkter och pengarna ska återbetalas.

    DET låter ju bra iaf. Det vet jag när pengarna finns på kontot igen.
    10 mån sedan
  • Usel
    Uppdatering 2013-10-14:
    Varorna beställdes den 9:e augusti och anlände underligt nog idag 2 månader senare! Vet ej om det har med att jag göra med att jag har försökt nå personen bakom Sportaid åtskilliga gånger eller varför. Jag hade nästan gett upp denna order...

    Tidigare kommentar:
    VARNING VARNING VARNING!
    Jag tror också att jag har blivit blåst faktiskt. Känns riktigt illa även om det bara är 400 kr. Trodde faktiskt inte att det fanns oseriösa internetföretagare längre.

    Känns aningen suspekt att varken organisationsnummer eller telefonnummer står någonstans på fakturan eller hemsidan. Dessutom har jag inte fått någon bekräftelse på att de har skickat något, trots att jag betalade varorna i måndags (torsdag idag).
    1 år sedan ( Uppdaterat: 11 mån sedan )
  • 2013-10-02 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Beställde tejp för över 500 kronor, men paketet kom aldrig. Har väntat på det i flera veckor. Ingen kontakt går att få.
    1 år sedan
  • Usel
    Handla inte!
    Har väntat över 1 vecka på leverans.
    Tog E-faktura som tur va och avbeställde min order efter att ha läst andras recensioner.
    1 år sedan
  • Usel
    Jag måste tyvärr sälla mig till dem som klagar på detta företag!
    De verkar helt oseriösa eftersom de totalt ignorerar de kontaktförsök jag gjort.
    4 veckor efter beställningen har jag fortfarande inte sett ett spår av varorna eller hört något från SportAID!

    Handla INTE här!
    1 år sedan
  • Usel
    Beställde ett handledsskydd den 3 mars och tog det, dum som jag var, på e-faktura, dvs jag betalade i förskott. Jag brukar aldrig göra det men jag fick väl en hjärnblödning i och mer beställningen.
    Ännu idag (4 april) har jag inte fått något skydd. Jag kontaktade dom först via deras kontaktformulär men fick aldrig något svar så jag mejlade dom via order-mejlen istället efter drygt 10 dagar och fick svar (12 mars) att skyddet var restnoterat. Att få kontakt med dom via deras kontaktformulär på hemsidan är omöjligt - de svarar inte!
    Nu svarar de inte alls på mejl heller, de två adresser jag har (order@sportaid.se och joakim.reinius@sportaid.se). Jag har även ringt men bara kommit till en telefonsvarare, där lämnade jag ett meddelande med telefonnummer men de har inte ringt upp mig.
    Eftersom det tagit så lång tid så vill jag häva köpet så att jag kan köpa skyddet i fysisk butik, men eftersom de inte svarar så går det inte. Jag vill inte heller köpa ett skydd innan detta köp hävs eftersom det är höger/vänster-modell på dom.
    Det hela känns väldigt skumt och jag antar att jag är blåst på 250 kr + frakt.
    Jag skulle inte rekommendera någon att handla här!
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Jag beställde för två veckor sedan, fick dagen efter. Har inget att anmärka på. Det blir en 9:a pga förpackningen bara, men det var ju innehållet som var det viktiga och det var som det skulle.
    2 år sedan
  • Usel
    Beställde handledsskydd för 1 år sedan - fungerade kanon.
    Beställde nu igen i mitten på december 2011, har inte fått varken handledsskydd eller kontakt med dem
    2 år sedan
  • Usel
    VARNING ## VARNING ## VARNING
    Rena bluff företaget org. nr.Organisationsnummer: 969675-0646. finns ej bolagsregistret.eller någon juridisk person. jag har betalt mina varor. för klubben pengar nu får jag betala ur egen ficka rubbet,
    2 år sedan
  • Perfekt
    Jag kan inte annat än berömma den grymt snabba leveransen. Håller helt med första talaren. Tyvärr verkar det som konkurrenter varit inne och satt lågt betyg för att misskreditera. Synd att man inte kan ta sig fram på annat sätt. Fortsätt jobba lika bra Sportaid. Jag återkommer.
    5 år sedan
  • Usel
    Hyfsat snabb leverans, men otroligt svåra att få kontakt med när något går sönder - svarar inte på mail, svarar inte i telefon, ringer inte tillbaka när man gör som de säger och lämnar namn och telefonnummer på deras telefonsvarare. När man sedan till sist lyckas jaga rätt på dem har de en oerhört trist och misstänksam attityd. Hur recensenten tobbe84 kan ha fått sitt skydd så snabbt är märkligt, eftersom man måste skicka in varorna till dem innan de över huvud taget diskuterar ersättningsprodukter, och därefter tog det 3-4 dagar för mig att (till sist!) få en ny produkt. Nej, nästa gång köper jag av någon som är intresserad av kundvård.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Jag behövde inte alls vara utan mitt knästöd efter en skada-
    Redan dagen efter låg det i brevlådan.
    Riktigt bra priser dessutom.
    6 år sedan