Prisjakt
  • GameShop

    (500+)

  • se
2.9OK
12 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
J
Jocke
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Min son köpte en vara i butiken på Sveavägen. Då han ångrade sig önskade vi lämna tillbaka varan mot öppet köp. Vid ett nytt besök i butiken några dagar senare visade det sig att man inte erbjöd öppet köp, och ägaren var tydlig att man följer lagen. Absolut följer man lagen men det är då synd att man gör noll ansträngning att upplysa kunden om de villkor som gäller när man handlar i butiken. När jag påpekade att informationen kring köpvillkoren i butiken var otydlig och efterfrågade en liten skylt vid kassan, samt information på kvittot, var butikschefen helt oförstående till min feedback och kunde bara beklaga att jag kände så. Trots en kort diskussion kring att lyssna på kunder och göra kundupplevelsen så bra som möjligt var han fortsatt helt oförstående. Sämre bemötande av feedback får man leta efter.. Första och sista gången vi handlade på GameShop.se (oavsett butik eller online).

W
Werner
2 omdömen
Bra4 månader sedan

Enkelt och bra samt prisvärt

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Det var hur smidigt som helst!

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

bought a alf figure. git a text from ica to collect it at 7 o clock in the evening. went the following morning to collect it. they said it had been returned less than 24 later. I then received a 290kr bill for returned postage. a postage that costs 59kr. absolutely descusting way to treat people. I have now let all my freinds no that use to shop there. they won't anymore. plus I will put this out on all social media.

c
DåligRedigerades 6 månader sedan

Extremt dåligt packat, beställt två gånger första var kantstött andra gången var filmerna okej men lika dåligt packat med barn tunn kartong. Seg kundtjänst som tar flera dagar are svara. +på att kundtjänst var trevlig och krångel fri.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 7 månader sedan

Bra priser. Bra service Bra utbud

Gästanvändare
UselRedigerades 9 månader sedan

En affär som portar kunder som använder ångerrätt Alltså om man tar 7000 kr För ett spel ny som har hål i plasten Vem ska ja då sälja den vidare till annan Finns många affärer som inte gör så

C
Christer Nilsson
39 omdömen
Usel9 månader sedan

Hutlösa priser......

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 10 månader sedan

Hittar alltid det jag söker

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Väldigt otrevlig ägare. Började i princip böla o sa att dom skulle debitera 300kr för ej uthämtat paket som skulle returneras. Snacka om att va oprofessionella. Gör spelarna en tjänst o undvik handla hos dom. Förhoppningsvis tvingas dom gå i konkurs.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: InterNection AB

Organisationsnr: 556965-3347