Kategorier
Prisjakt

Dakarbiker

Medlem sen 2007-09-25
13
Bidrag
6
Hjälpsamröster
Däck365
Utmärkt
(500+)
Utmärkt
3 dagar sedan*
Klart nöjd med köpet. Bra information om vart leveransen befinner sig.
*Redigerades 3 dagar sedan
Conrad.se
Dålig
(500+)
Usel
5 månader sedan
Har ångrat ett köp, men under två månader jag inte fått någon återkoppling från dem. Hör nu mera till de företag jag skrollar förbi framgent om jag ska köpa något .....
Byggmax
Bra
(500+)
Utmärkt
2 år sedan
Bra pris, saker fanns inne.
CDON
Bra
(500+)
Utmärkt
7 år sedan*
Bara bra!
*Redigerades 7 år sedan
Tretti
Utmärkt
(500+)
OK
7 år sedan*
Ja en månad har jag nu väntat få hjälp med produkt jag köpte från Tretti. Det skriver att de ska åtgärda inom 24h, de är nog fel enhet här, kanske 24m! Klart besviken på dem! Trots man stöter på så händer det inget. Ändrar från 1 till 5 efter en skärpning från deras sida och löst problem till slut.
*Redigerades 7 år sedan
Addnature
Utmärkt
(500+)
Usel
8 år sedan*
Två gånger på rad har jag lagt betsällningar på saker som då funnits i webbutiken, sedan så kommer det mejl från Addnature att produkten tagit sliut. Att det händer en gång, okay, men två gånger på raken. Nu borde det väl ändå vara dags att uppdatera lagersystemet så informationen stämmer!
*Redigerades 8 år sedan
Elgiganten
Bra
(500+)
Usel
9 år sedan*
Så dåligt Elgiganten, helt uselt! Lade in en beställning på en TV 20 Juli . I order erkännandet står och på hemsidan stod att leverans kunde ske tidigast 6 augusti. När 6 augusti kom stod det att det var förskjutet framåt med ett nytt datum. Så jag var in var och varannan dag och kollade på när jag skulle kunna erhålla apparaten, nu i veckan kunde jag se att de fått in ett lager på 100+ apparater. När jag inte fått ett meddelande om leveransen i slutet av veckan så skriver jag till deras kundtjänst. Till min förvåning så skriver de tillbaka om att jag inte hämtat ut tv inom 24 timmar så nu finns ingen reserverad för min del. Månne när den fanns....... För 21 juli hade då inte apparaten! Jag måste säga att de på kundtjänst har då inte mycket till kundkänsla, så dåligt bara att slå bort trots att jag kan visa på ordererkännandet att det stod leverans 6 augusti. Nä du har fel och vi har rätt och inget försök till att lösa problemet. Kommer att dröja innan jag väljer Elgiganten som leverantör..... Jättebesviken!
*Redigerades 9 år sedan
Sida 1