Prisjakt

jeandarc68

Medlem sen 2018-01-14
7
Bidrag
3
Hjälpsamröster
Meds
Utmärkt
(500+)
Utmärkt
3 månader sedan*

Väldigt bra pris, på sina varor

*Redigerades 3 månader sedan
Tele2 webbutik
Dålig
(500+)
Usel
4 månader sedan

De är hemska på kundtjänst med alla fakturor och grejer. de ger bara massa ångerst.

Bredband2
Dålig
(44)
Usel
4 månader sedan

Vidrig företag, helt vimsiga människor, ena stunden säger de en sak nästa gång säger de en hel annan sak. De är fräcka opålitliga, går ej lita på, man vet inte var man har dem någonstans. De ljuger rätt bra.

Bonprix
Dålig
(79)
Usel
4 månader sedan

1.Deras hemsida går inte se hela sidan med den webläsare som de stöder. 2. De tar inte tag i olika saker, som man medelst dem. 3. Deras mitt tabell varenda plagg har samma mitt, fast det inte stämmer. Därför vet man aldrig vilken storlek man ska köpa. 4. Skarven på kläderna inget vidare ut. 5. Etiketterna på klädernas insidan är utspridda. 6. På trosor så är det långa etiketter på insidan som är väldigt störande. 7. De är inte villiga skicka fakturor via mejl. De är inte måna om miljön. 8. Som ni förstår så kan listan fortsätta hur lång som hest. 9. De bara motargumenterar när man konfronterar dem

Stadium webbshop
Dålig
(412)
Usel
5 månader sedan*

Jag kan inte fylla i fakturan varken på Stadium outlett eller på nätet, eller få anketen hemskickad. Kundtjänst säger att jag måste ta mig till kungens kurva och fylla i på plats. Är jag väldigt missnöjd med. Jag tåg mig från Södertälje till kungens kurva, som jag fick göra flera SL byte. Dels blev jag tvingad handla för fylla i annkäten så jag kan handla på faktura. De vill du inte ha nöjda kunder. De tar och ger inte.

*Redigerades 4 månader sedan
Jula
Utmärkt
(500+)
Usel
4 månader sedan*

Jag köpte via e-handel gummistövlar som jag hämtade ut i Södertälje. När jag provade dem hemma, med mina ortopediska skolinläg så kändes det inte särskilt bra. Då ringde jag kundtjänst, och frågade om det fanns andra. Ja sa hon med foder. Jag frågade om de har det i butiken i Södertälje, ja sa hon. Då frågade sa kundtjänst online, i kundtjänst i butiken kunde lösa detta, ja sa hon utan problem. När jag kom till butiken kundtjänst va inte någon på plats och de va väldigt långt ifrån. Jag va väldigt trött, fanns inte något jag kunde sätta. En kvinna kom det tåg en lång stund tills hon va klar. Jag gick in i butiken skulle titta på stövlarna som va fodrade, fanns inte. Då hittade jag en jacka, prislappen stog 149 kr. Kommer till kassan så sa hon 249 kr. Då sa hon att att de inte kostar så mycket. Då sa jag jag vill inte ha den. Då sa hon att jag får gå tillbaka till kundtjänsten. Då sa Jag kan inte springa fram tillbaka som en hund. Då sa hon jävla kärring till mig. Fick jag ställa mig kundtjänsten och vänta och vänta tills de kommer. Jag fick skriva på cirka 6 kvitto, helt hopplöst. Allt va så rörligt, så vet inte om jag vill handla mer där. Kundtjänst strular till det bara för mig, ingen idé att att ringa då.

*Redigerades 4 månader sedan
VidaXL
Dålig
(235)
Usel
4 månader sedan

Jag köpte dubbeljäftande tejp. Min matta gick sönder på grund av tejpen. Jag har lagt under flera andra mattor, men vågar ej ta loss, för rent under mattan. Jag är rädd att mina övriga mattor kommer också gå sönder. Jag letar efter en annan lägenhet, då blir jag tvungen ta loss mattorna. De kostar sammanlagt 10.000 kr, som jag inte har fått ersättning för. Väldigt besviken.

Bauhaus
Bra
(394)
Dålig
7 månader sedan

Jag köpte en hopfällbar kärra som jag ångrade. De sa till mig att jag endast betala 49 kr och fick betala 98 kr. De säger en sak och gör en hel annan sak, håller inte vad de säger.

Telenor
Dålig
(127)
Usel
ett år sedan

Sörvisen är väldig dålig, De verkar vara okuniga, tröga fattar väldigt dåligt. De vill att man själv ska utföra tekninska saker när det behövs tekninker för åtgerder.

Trademax
Bra
(500+)
Usel
ett år sedan

Jag va i en butik i Stockholm i en köpcentrum med massa olika butiker, fanns även någon resturang där. Kommer inte ihåg vad området hette. Men resan från Mölnbo va väldigt lång ca 1 1/2 time. Jag gick in i butiken för titta på en soffa som de säljer, men fanns inte för prova på sitta (decmber år 1917 och fick hem april 1918). Jag fick provsitta på en soffa som va väldig skön sitta på, de nämnde den jag vill köpa va presis lika dan dyna sitta på. Men efter jag fick den hem, efter vi moterade den . Jag kunde endast sitta 2-3 min på den va stenhård, ej skön sitta på, nu har den blivit någorlunda mjukare. Jag va besviken över deras sörvis eftersom fanns inte i butiken provsitta på va inte lätt för mig avgöra hur den skulle vara sitta på, men jag varken fick lämna tillbaka eller byta ut till någon annan soffa. Detta kallar jag dålig sörvise

Sida 1