Prisjakt

Unregisteredb672499a

1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Luftmiljöbutiken
Usel
(4)
Usel
5 år sedan*
När jag ringer till försäljningen svarar en oengagerad man att jag ska skicka ett meddelande via hemsidan. Efter jag har gjort det får jag inget svar. Jag ringer igen nästa dag och vill bara veta om de har luftfuktaren på lager så att jag kan komma och hämta den. Man är ej kapabel att ge mig svaret på denna modesta fråga. Eftersom det är inte första gången jag känner mig behandlad som någon som stör, så kommer jag inte störa längre utan köper luftfuktaren hos en annan leverantör (tack att det finns webben!). Det känns som att Luftmiljöbutiken har för få konkurrenter vilket gör att man inte verkligen anstränger sig att betjäna en kund snabb och vänlig, oavsett om man ringer eller mailar. Luftmiljöbutiken kommer jag undvika i framtiden.
*Redigerades 5 år sedan