Prisjakt

elly22

Medlem sen 2016-07-07
2
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Jysk
Dålig
(56)
Dålig
5 månader sedan
Inte nöjd,,,, har beställt en bäddsoffa den 5e april, än idag den 22a kommit. Har sovit på golvet under denna tid, kvinna 60 år. Skulle du anställd på Jysk bli arg om din morsa sover i 3v på golvet???? Ingen fungerande live kundtjänst De använder ditt konto, efter du betalat, sätter de pengarna tillbaka på kontot för att sedan dra av de vid leverans För lång leveranstid Hoppas soffan kommer en vacker dag, hel utan defekt så kan sova mänskligt,,,,
NetOnNet
Bra
(500+)
Dålig
10 månader sedan
Dåligt med ångra köpet .Efter en labirint av olika varianter det visade sig ingen kunde lösa mitt fall, ångra köpet och få tillbaka pengarna .Har ångrat köpet pga för lång leverans tid upp till 2 månader .Nu vet inte heller om jag får pengarna tillbaka. Känner mig lurad och bedragen. Det är inte gamla Netonnet man handlade ifrån innan .Nu gör de narr av sina kunder, bara ta pengarna men ingen fungerande kundtjänst. Nej, är missnöjd, köper aldrig från Netonet som bedrar sina kunder och inte rekommenderar de till någon.
inktank
Bra
(4)
Utmärkt
ett år sedan
Fraktfritt Billiga bläckpatroner Kvalitet motsvarande original Snabb leverans Hel nöjd
Hallon.se
Dålig
(32)
Dålig
2 år sedan*
Sedan juni månaden min släkt och mor som bor utomlands inom Eu de kan inte ringa mig längre. De har gjort det i några år sedan jag valde Hallon, men börjar ångra det.Har varit i kontakt med dem efter några veckor efter att ha köat i 4 timmar första gången och i 3 tim andra kontakt lösa problemet. nu imorgon blir 1 augusti men ingen hör av sig, och min mor gammal 83 år kan inte nå mig på telefon längre. Ett nytt sätt tvinga folk ringa utomlands för att få högre bonusar???? Börjar titta runt byta operatören för att min mor ska kunna nå mig. Rekommenderar inte Hallon.Betala en 50 lapp mer men att få kvalitet är viktigast. Lika illa åka på semester till hemlandet blir man översvimmad av sms med info om att man kan surfa, smsa och ringa som hemma.Men surfen var avstängt på hela resan.Varför skickar ni fel info och inte berättar för kund skaffa sig annat sätt kunna surfa i utlandet?? Också ett sätt att öka bonusarna???? Nja,,,ni lever på lögner
*Redigerades 2 år sedan