Prisjakt

Kundensomvillhaservice

Medlem sen 2015-12-22
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Luftmiljöbutiken
Usel
(4)
Usel
6 år sedan*
Jag köpte för en tid sen en luftfuktare av Luftmiljöbutiken. Den gick sönder och jag lämnade in den och förklarade läget. Butikschefen var först riktigt ohjälpsam och ville skylla felet på mig på ett drygt sätt. Han sa sedan att de hade hittat felet efter en tid. Den funkade till och från under 3 veckor. Till slut fick jag lämna in den igen och då skickades den på service. Då lovade de att höra av sig men trots mina påringningar har jag inte blivit uppdaterad. Fullkomligt underkänd service! Dessutom har bemötandet från (vem jag tror var butikschefen), varit riktigt uselt. Jag hade senare turen att en annan mycket trevlig person på butiken hjälpte mig med en lånemaskin tills vidare, men jag fortfarande inte hört något om min maskin, trots att de vid flera tillfällen lovat att återkomma inom kort. /Missnöjd kund
*Redigerades 6 år sedan