Hade kunnat vara fem stjärnor, storleken är bra (liten), mycket bra ljud. Men den nollställs automatiskt hela tiden så man måste koppla upp den om och om igen i Google Home. Blev retur...
Jag är kluven, men betyget kan inte bli mer än 2. Ljudet är fantastiskt bra, så även brusreduceringen som tom. är outstanding. Bättre än QuietComfort 35. Fodralet är dock stort och saknar trådlös laddning. Men sämst är de fruktansvärt dåliga mikrofonerna, det går inte att använda för samtal om det inte är knäpptyst runtomkring. Helt omöjligt att använda utomhus eller bland folk. Jag är sjukt besviken, för det priset. Har med mig Samsung lurar när jag behöver prata. Men njuter gärna av musik och tystnad på tåg och flyg med Bose.
Jag trodde det skulle vara värt att lägga dessa pengar på en rejäl avfuktare, och att Woods står för kvalité. Kanske fick jag ett måndagsexemplar, för min låter sjukt mycket. Fläkten vibrerar som bara den som skapar ett tungt dovt ljud som sprider sig i hela huset. Fläkten är enbart fäst i två av totalt sex möjliga skruvhål. Rekommenderar inte att köpa denna om ni ska ha den i ett hus. Ska prova att reklamera min fläkt.
Liten, smidig och prisvärd. Klarar av att få en massa vatten ur luften i min vinkällare. Enda negativa är att tanken är väldigt liten, jag har ställt den på en pall och låter vattnet rinna ned i en stor hink.
Edit: Kundtjänst styrde upp det rätt bra till slut. Från att i många år varit en schysst butik när det kommer till reklamationer och service till att blivit riktigt dålig på att ta hand om sina kunder gör att jag avråder från att handla från dem. Det finns andra kedjor som är lika bra som Webhallen var förr i tiden.
Riktig bra diskmaskin! JesperR måste haft otur när han monterade fronten, jag kör också Ikea och det fungerar hur bra som helst utan extra vikt. Tyst, stor och bra torkning. Enda minus är avsaknaden av invändig belysning men jag har aldrig saknat det tidigare heller.
Köpte klockan med lockelsen att få minst 1000 kr tillbaka om man skickade in sin gamla klocka i ett trade in program. Det är helt omöjligt att genomföra den registreringen och varken Samsung eller Foxway svarar på frågor. Webhallen har bekräftat problemen men kan inget göra. Jag varnar alla från att gå på liknande kampanjer från Samsung. I övrigt är klockan rätt kass också! :(
Edit: Jag måste sänka mitt betyg till en stjärna och råda er att försöka testa dem innan ni funderar på köp. Lurarna sitter riktigt dåligt, oavsett vilken plugg jag använder. Ursprungligt inlägg: *** Jag jämför mot Buds+ som jag kört med i ett år. Buds 2 har absolut bättre ljud. Men det är allt som förbättrats typ. Pluggarna sitter mycket sämre i öronen på mig, vingen saknas som höll Buds+ på plats. Fodralet är större och mer kvadratiskt vilket gör det svårare att hantera med en hand. Fodralet är dessutom vitt, trots gråa lurar, så inte alls lika snyggt. Pluggarna är ovala så lite svåra att hålla i. Så i det stora hela är jag besviken med mitt köp.
Köpte den till min fru. Har själv kört Gear S3 i 4 år. Klockan är snygg, bra display, sjukt bra ljud på högtalartelefon. Bra sensorer. Men batteritiden suger så in i bänken. Den klarar inte ett helt dygn, utan måste laddas mest hela tiden trots AOD avstängt. Jag avråder från köp tills de fått ordning på batterförbrukningen.
Fungerar toppen bra så länge det är bra med gas i tuben. Dålig kräm i slutet av en tub så klart.