Kategorier
Prisjakt

kund34356

Medlem sen 2015-01-16
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
DN Bilradio
Usel
(4)
OK
6 år sedan*
Returrutiner och kundservice bör förbättras. Jag köpte en kamera hos DN Bilradio för x antal tusen kr. När jag ångrade köpet kunde de för det första inte erbjuda någon sorts retur, utan det fick man lösa själv. Jag fick inte heller något returnummer eller någon bekräftelse från deras sida att de hade fått paketet mer än postens spårning som sade att de hade hämtat ut det. Efter en veckas väntande hade jag fortfarande inte sett skymten av några återbetalade pengar. På deras hemsida kunde jag se att de hade lagt upp varan för försäljning igen. Sammanfattat gick det ca. 3 veckor från ångrat köp till återbetalning, och en del energi och frustration till en nästan daglig avstämning för att få någon klarhet i ärendet. Kanske var det lite oturliga omständigheter som gjorde att returen inte gick så smidigt som den borde göra, men det finns fortfarande en del att förbättra på den fronten för företaget. För övrigt har de bra priser på bra varor.
*Redigerades 6 år sedan