Reserverade ett mobilskal för 199:- att hämta upp i butiken i Kista. Deras utlovade sms som skulle komma inom en timme kom inte. Eftersom jag hade vägarna förbi gick jag in och frågade. Till att börja med hade de struntat i att ta sig an ordern och sen visar det sig att de kör med falska lagersaldon - de skyllde på en order som kommit bort (man lägger inte in en order som inte har levererats). I stället blev jag föreslagen ett annat skal som i stället kostade 549:- men att de kunde "försöka göra något åt priset". Detta betackade jag mig för då det inte alls var likt det efterfrågade, dessutom kan man hitta samma skal för 299:- på både Inet och Webbhallen. Tydligen gick det heller inte att göra en beställning för att hämta vid nästa leverans utan jag blev i stället ombokad att hämta den i Barkarby som skulle ha skalet på lager. Som tur var så verkar de i alla fall titta på kundordrarna i Barkarby för därifrån fick jag ett sms om att varan ej fanns i lager så att jag slapp åka 3 mil i onödan. Tack för all hjälp Elgiganten.