Fick idag ett mail om att de har 15% på en lampa jag har tänkt att köpa. Kollar på Prisjakts historik och ser att de höjde priset dagen innan erbjudandet med 453 kr. Blir inte mer oseriöst än så.
Snälla, ge oss möjligheten att ta bort dessa skitbutiker som ständigt ändrar priserna med några kronor och helt förstör bevakningarna.
Den är riktigt bra när den väl fungerar. Men när den helt plötsligt dog (utanför reklamationstiden) med ett problem som jag har sett andra också har, så var Bonavita helt ointresserade av att hjälpa till med reservdelar eller felsökning. Det gick inte ens att köpa en ny bas löst. Väldigt tråkigt med sådana företag och kommer hålla mig borta från dem i framtiden.
Sönderrostat med smak av ett par brända Pirelli-däck.
Generellt sett en bra butik där jag har varit kund länge och reklamerat varor utan problem. Så de är helt klart varmt rekommenderade. Men att skicka hårddiskar med enbart något lager kartong som dämpande material? Helt absurt och framför allt med tanke på hur Posten hanterar paketen. Ångrar att jag inte returnerade disken och köpte från en annan butik. En tillverkare skulle vägra RMA om diskarna var fraktade så till dem.
Fruktansvärt roligt fortfarande
Så långsam att den är oanvändbar oavsett rom installerad.
Duglig disk men omständigheten att få den utbytt hos WD när den gick sönder samt att de försökte ta sig runt Europas konsumentlag drar ner betyget.
Lider av det välkända prestandaproblemet som så många andra har.