Prisjakt

prada

Medlem sen 2013-08-07
11
Bidrag
4
Hjälpsamröster
Samsung SE
OK
(152)
Usel
9 dagar sedan
De utlovade att alltså kg skulle vara löst med upgrade. Fick ett returpaket efter fått skriva överallt på deras sociala medier för få respons. Tog mig en månad. De lovade avsluta allting. Nu är vi i september de fick in mobil i slutet av juli månad. De svarar inte på mail. Väntat på svar sedan 31 augusti dvs 18 dagar utan svar mailat igen för 7 dagar sen. Inget svar. Nu kommer jag upprätta en polisanmälan för bedrägeri. Vägrar betala en till faktura för upgrade. Vad ni än gör handla ej av Samsung. Detta är tacken för man var trogen kund i över 10 år. ! Far åt skogen med er. Ses i rätten.
NetOnNet
Bra
(500+)
Usel
ett år sedan
Köper en dator som de skickar utan en yttre kartong. Datorns display är lös i ena hörnet ,önskar göra en reklamation. De besvarar ej mina mail. När jag valde chatta med de får man bara idiotiska frågor, som fungerar datorn i övrigt?, är den hel i övrigt?, trots att de även fått fotografi på hörnet där display är lös, sen stänger de ner chatten utan lösa problemet för mig. Såhär står man med en dator med lös display samt en kundservice som inte vill hjälpa mig.. Får väl gå genom arn :....Nej håller mig till Inet framöver, de har aldrig krånglat såhär
Elgiganten
Bra
(500+)
Usel
2 år sedan
Totalt värdelöst. Köpte en samsung galaxy s10plus på kampanj i juli månad för 449 kr. Den första fakturan för augusti, visar ett högre belopp på 499 kr. Kontaktar både er på elgiganten och halebop. Butikschefen utlovar att en justering ska genomföras för mitt abonnemang, och ska även få rabatt på nästa faktura. Nu när september fakturan kommer, står det ingen rabatt och fortfarande 499 kr. Så ni ska alltså blåsa mig på 50 kr per månad under 24 månader!. Varit kontaktat med halebop med och de tar inget ansvar heller.
Shopping4net
Utmärkt
(500+)
Usel
3 år sedan*
Ett bluff-företag, först var leveransen sen med 2 veckor. Valde att ta en faktura på min handling vilket jag kommer få ångra djupt. Glömde att betala in fakturan för december månad, får hem en påminnelse måndag den 10/12. Förfallodag är den 11/12. Betalar in den direkt, summan dras från min bank den 11/12. Idag den 14/12 får jag hem en till påminnelse som ska betalas in den 19/12!de hävdar att de inte fått pengar förens 13/12, trots bevis från min bank att betalningen skulle ha skett 11/12. och vilka företag skickar ut två påminnelser inom samma månad! Varning köp ej här, förstår nu varför det var billigare här. Det är lockpriser för att sen ta ut ordinarie pris plus lite till på falska faktura!
*Redigerades 3 år sedan
Komplett.se
Utmärkt
(500+)
Usel
3 år sedan
Har handlat en hel del av komplett och fått tidigare väldigt bra service. Men vad har hänt nu?! Jag betalade in en faktura till de som hamnade hos komplett finans denn skulle till komplett bank. Har en avbetalning hos komplett finans så skrev att de kunde dra av den inbetald summan på kommande faktura. Det skulle kunna gå lösa. Kring förfallodagen ser jag att fakturan är. Aktiv och skriver igen men då hittar de först inte den felande inbetalning. Och kopplar på ekonomi. Veckan därpå skriver jag igen och då kan de inte ens se att ett ärende har skapats. Men nu lovar de att ta tag i det, och jag ska inte få någon påminnelseavgift. I slutet av september sådär 2 veckor efter första kontakten så ska jag få tillbaka pengar. Rapporterar mina uppgifter. Veckan därpå kommer det hem en påminnelse avgift och jag har fortfarande inte fått mina pengar tillbaka. Helt bedrövligt, ska man vara tvungen att hamna hos inkasso innan problemet är. Löst!? Och så sitter man på ett. Presentkort hos de. Som inte känns lockande använda nu. Får. Väl sälja det med förlust. För ska det krångla såhär och att de har personal. Som inte skapar. Ärende när de skriver att de ska göra det. Vem ska man lita på då?
Dustin Home
Bra
(500+)
Bra
5 år sedan*
Trevlig kundservice , snabba leveranser, och bra upplägg på hemsidan, tyvärr strular postnord till det för dustin, förr kunde man räkna med att få beställning dagen efter. Nu får man räkna med två dagar.
*Redigerades 5 år sedan
CyberPhoto
Utmärkt
(500+)
Utmärkt
5 år sedan*
Efter en rad strul med mitt serviceärende från aktören som skulle fixa min mobil, så kommer jag återfå pengarna för mobilen som jag inhandlade via cyberphoto. Riktigt trevlig kundservice, tackar för att det gick att lösa detta tillslut.
*Redigerades 5 år sedan
Fyndiq
Bra
(500+)
Usel
5 år sedan*
mailat kundtjänst i en månads tid, de besvarar inte mina mail. flera defekta produkter. gör er själva en tjänst handla ej här ifrån
*Redigerades 5 år sedan
Sida 1