Prisjakt

Danio

Medlem sen 2013-03-12
12
Bidrag
5
Hjälpsamröster
Foodsaver Vakuumförpackare V2860
Full Star 1
4.8
(6)
1 390 kr
D
Danio
12 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
4 år sedan

Gör jobbet utan problem, packningar fastnar ibland men inget större problem att göra rent och sätta tillbaka. Smidigt med förvaring av rulle i maskinen. Största nackdelen är att den är rätt klumpig.

Cervera
OK
(500+)
D
Danio
12 omdömen
UselRedigerades 4 år sedan

Beställde en produkt den 10:e maj som då hade 4-6 veckors leveranstid. Inga konstigheter. Får mail den 21:a att min vara är på väg. Nu den 5:e juni har den fortfarande inte dykt upp, har mailat kundtjänst med autosvar som enda återkoppling. Jag förstår såklart att det blir högt tryck under en kampanj där man har 20% på hela sortimentet. Men man har uppenbarligen inte kapaciteten för att kunna hantera detta. Update: 1 vecka senare och ingen återkoppling. Men nyhetsbrev kan man pumpa ut! Update 2: fortfarande knäpptyst. Och deras kundtjänst på telefon är stängd PGA AV HÖG BELASTNING?!?!?! Vilken jävla parodi detta är! Update 3: 16/6 får jag svaret att dom undersöker varför det tagit sån tid då det skickas från Tyskland. 😒 Update 4: ber om en uppdatering då jag inte hört nåt mer på en vecka. Har inte fått nåt svar. Men nu har dom skickat ut en ursäkt till alla medlemmar och en rabattkod på en hundring så allt är väl frid och fröjd nu enligt Cervera. Update 5: har fått två mail denna veckan: först ett där man meddelade att min vara var på väg och ett där leverantören påstår att jag fått min vara vilket inte stämmer. Har inte hört ett knyst därifrån. Börjar bli riktigt frustrerande detta! Update 6: idag 7/7 har jag ÄNTLIGEN fått beskedet att min vara kommit till utlämningsställe, men något spårning eller sms har jag inte fått. Det tog alltså nästan två månader från att jag beställde produkten. Jag hoppas verkligen att cervera får ordning på sin service för detta är under all kritik. Det ska inte behöva ta en vecka att få svar från kundtjänst. Så, nu ska jag sluta tråka er med min frustration.

Byggmax
OK
(500+)
D
Danio
12 omdömen
Usel4 år sedan

Beställde min produkt på en tisdag. Och på måndag får jag ett mail om att min faktura annullerats. Dock inte från byggmax själva, utan jag får själv kontakta dom och fråga vad som hänt. Och får då svaret att min produkt utgått och jag således fått tillbaka pengarna. När jag beställde produkten fanns den tillgänglig och det gör den fortfarande i skrivande stund. Uselt att det ska ta nästan en vecka att få ett besked!

Bauhaus
Bra
(500+)
D
Danio
12 omdömen
OK5 år sedan

Leveransen drog ut på tiden då varorna inte kunde skickas till ombud. Vi fick ingen info om detta utan fick själva jaga kundtjänst om varför våra beställning inte skickats. Dock så fick vi leveransen hem till dörren utan extra kostnad.

Global Ni GN-3002 Knivset 3 Knivar
Full Star 1
5
(1)
1 899 kr
D
Danio
12 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
5 år sedan

Riktigt sköna knivar som håller skärpan länge, bra tyngd och ligger bra i handen.

Global Skärbräda 45x30cm
Full Star 1
2.7
(3)
1 120 kr
D
Danio
12 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
5 år sedan

Rejäl skärbräda som med lite omvårdnad lär hålla läänge!

KitchenTime
Bra
(500+)
D
Danio
12 omdömen
Utmärkt5 år sedan

Bra priser,bra utbud, snabb och smidig leverans med budbee. Ett problem med min produkt avhjälptes mycket snabbt av kundservice och leverantör.

Hiko Leksaker
D
Danio
12 omdömen
UtmärktRedigerades 6 år sedan

Snabb leverans!

Lekmer
D
Danio
12 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

väntar fortfarande på min vara som jag beställde för 2 veckor sedan, nu är den bortplockad från hemsidan och jag har inte fått något besked om när den kommer Enligt lekmer.se så kan leveranstiden vara upp till 5 dagar vid speciella kampanjer, vilket uppenbarligen inte stämmer. Har mailat utan att få svar.

Jollyroom
OK
(500+)
D
Danio
12 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Beställde fyra produkter och när jag efter några dagar fick en leveransbeskräftelse så fanns en av produkterna inte med och jag upptäcker att jag dessutom fått tillbaka pengarna för varan. Kontaktar kundtjänst och får svaret att jag ska ha fått ett mail om att produkten avbeställts, vilket jag inte fått. Kundtjänsten skickar sen ett mail med information och en rabattkod på 49:- så jag kan beställa något annat utan frakten. Varför inte bara fråga om jag vill vänta till produkten finns i lager alt. byta färg? Har nu beställt produkten på annat håll billigare och med fri frakt. Dessutom har jollyroom en värdelös hemsida som är svårnavigerad och leveranstiderna är löjligt långa.