Jag fick 10% rabattkod från Mecenat som skulle gälla hela sortiment i butiken (står inget om begränsning i texten), men den gäller inte alls de produkter som jag önskar mig att köpa. Kundtjänsten vägrar att göra något åt detta.....
Nästan omöjligt att göra retur. De svarar inte på mejl och det tar en timme att komma fram i telefonkön. Kundtjänsten lovar att boka upp frakten men det har gått några veckor och ingen kommer för att hämta upp varan. De skyller på att fraktbolaget har mycket att göra och fraktbolaget skyller på att Samsung inte bokar frakten.
De har skickat en fel vara till mig och debiterar för frakten. Sen så vägrar de att skicka det som jag har beställt. Kundtjänsten har inte koll på vad de skickar och det tar lång tid innan de svarar.
Jag köpte 3 st. USB-kablar (Remax RC-044a) i deras webbutik som jag tänkte att använda i bilen med Android Auto. Ingen av dem fungerar samtidigt som originella fungerar utan som helst problem. Allt detta tyder på att de säljer kablar av låg kvalité.
Jag beställde en bildskärm som har en defekt i form av döda pixlar. Företaget vägrar att ta det på garanti vilket resulterar i ett ärende på ARN som jag initierade. Nu är det inget svar alls från företaget och jag skall vänta i 6 månader på ett beslut från ARN. Jag avråder starkt av att handla där och det är definitivt mitt sista köp på Komplett.se!
Helt fantastiskt! Vi behövde en jacka omgående så att vi beställde den av Smile och skrev att de får gärna skicka den omgående. Voilá! Dagen efter hämtar vi vår jacka!
Sista ställe där man skall köpa ny mobil! Vår ettårsgammal mobil slutade fungera och vi skickade in mobilen till deras "servicepartner" för reparation. Efter nån dag fick vi ett meddelande att ingen garanti kvar pga "skadad display". På den bilden som de skickade in till oss var mindre repor och en mikroskopisk buckla i själva ramen vid kanten där sitter knapparna och de vill ha 350 kr för en sån kvalificerad "undersökning". Nja, de vill att vi köper nya mobiler för 10000kr varje år. Det är inte lönsamt för dem om vi behåller våra mobiler under längre tid. Jag kan bara lägga till att min annan 3-årsgammal mobil som hade haft en skada i ramen reparerades av CDON (mobilife) helt gratis pga bootloop. Jag var på väg att beställa en ny S9 Samsung men när jag ser hur de hanterar sina kunder så ångrade jag köpet direkt! Men nej, de fortsätter att fakturera mig för detta köpet...Det tog lång tid att ringa och prata med deras kundtjänst för att rätta till detta!
Vi har 2 bilar med Hkpl R2. Först hade vi haft dem på en BMW. Minsta snö så slirar bilen och sladdar. Ok, bakhjulsdrift är problemet tänkte vi och köpte 4 st. Hkpl R2 till vår nya Passat B8. Igår efter minsta gaspådrag från 40 till 60 på allmän väg så slutade bilen reagera på rattutslaget och gled rakt fram mot diket. Det var tur att vi inte hamnade i diket men min familj var inte så glad. Även centraleuropeiska friktionsdäck var mycket bättre.
Sida 1
Vi använder cookies och behandlar personuppgifter för att leverera tjänster till dig, vidareutveckla våra tjänster, personalisera innehåll och ge dig relevant marknadsföring via Facebook och Google. Vi är en del av Schibsted. Schibsted och deras annonspartners är ansvariga för leveransen och personaliseringen av annonser på Prisjakt och andra Schibstedsajter.
Vi använder cookies och behandlar personuppgifter för att leverera tjänster till dig, vidareutveckla våra tjänster, personalisera innehåll och ge dig relevant marknadsföring via Facebook och Google. Vi är en del av Schibsted. Schibsted och deras annonspartners är ansvariga för leveransen och personaliseringen av annonser på Prisjakt och andra Schibstedsajter.