Prisjakt

Sig

Medlem sen 2012-11-14
23
Bidrag
9
Hjälpsamröster
El fynd
Utmärkt
(155)
Utmärkt
Redigerades 2 månader sedan

Produkten var välpaketerad och är i helt nyskick. Låga priser, svarar snabbt på mejl, trevlig bemötande på telefon.

Jollyroom
OK
(500+)
Usel
4 månader sedan

Elgitarren som jag beställde kom helt dammig och repig. Det är ingen ny vara utan att de skickar en begagnad istället.

Babyland
Utmärkt
(500+)
Usel
ett år sedan

Jag fick 10% rabattkod från Mecenat som skulle gälla hela sortiment i butiken (står inget om begränsning i texten), men den gäller inte alls de produkter som jag önskar mig att köpa. Kundtjänsten vägrar att göra något åt detta.....

Samsung
OK
(194)
Usel
Redigerades 2 år sedan

Nästan omöjligt att göra retur. De svarar inte på mejl och det tar en timme att komma fram i telefonkön. Kundtjänsten lovar att boka upp frakten men det har gått några veckor och ingen kommer för att hämta upp varan. De skyller på att fraktbolaget har mycket att göra och fraktbolaget skyller på att Samsung inte bokar frakten.

Åhléns
Dålig
(92)
Usel
2 år sedan

De har skickat en fel vara till mig och debiterar för frakten. Sen så vägrar de att skicka det som jag har beställt. Kundtjänsten har inte koll på vad de skickar och det tar lång tid innan de svarar.

NetOnNet
Bra
(500+)
Usel
3 år sedan

Jag köpte 3 st. USB-kablar (Remax RC-044a) i deras webbutik som jag tänkte att använda i bilen med Android Auto. Ingen av dem fungerar samtidigt som originella fungerar utan som helst problem. Allt detta tyder på att de säljer kablar av låg kvalité.

Philips E-Line 276E8VJSB 27" 4K UHD IPS
Full Star 1
3.9
(30)
2 975 kr
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
3 år sedan

Bra skärm, med den saknar Vesa-fäste, stativet är inte så bekvämt (sticker ut lite, ingen höjdjustering), lite ljus bleeding.

Komplett.se
Utmärkt
(500+)
Usel
3 år sedan

Jag beställde en bildskärm som har en defekt i form av döda pixlar. Företaget vägrar att ta det på garanti vilket resulterar i ett ärende på ARN som jag initierade. Nu är det inget svar alls från företaget och jag skall vänta i 6 månader på ett beslut från ARN. Jag avråder starkt av att handla där och det är definitivt mitt sista köp på Komplett.se!

Smilebutiken
Utmärkt
(225)
Utmärkt
Redigerades 3 år sedan

Helt fantastiskt! Vi behövde en jacka omgående så att vi beställde den av Smile och skrev att de får gärna skicka den omgående. Voilá! Dagen efter hämtar vi vår jacka!

Comviq webbutik
Dålig
(124)
Usel
Redigerades 3 år sedan

Sista ställe där man skall köpa ny mobil! Vår ettårsgammal mobil slutade fungera och vi skickade in mobilen till deras "servicepartner" för reparation. Efter nån dag fick vi ett meddelande att ingen garanti kvar pga "skadad display". På den bilden som de skickade in till oss var mindre repor och en mikroskopisk buckla i själva ramen vid kanten där sitter knapparna och de vill ha 350 kr för en sån kvalificerad "undersökning". Nja, de vill att vi köper nya mobiler för 10000kr varje år. Det är inte lönsamt för dem om vi behåller våra mobiler under längre tid. Jag kan bara lägga till att min annan 3-årsgammal mobil som hade haft en skada i ramen reparerades av CDON (mobilife) helt gratis pga bootloop. Jag var på väg att beställa en ny S9 Samsung men när jag ser hur de hanterar sina kunder så ångrade jag köpet direkt! Men nej, de fortsätter att fakturera mig för detta köpet...Det tog lång tid att ringa och prata med deras kundtjänst för att rätta till detta!