- Bra support via telefon och e-post gällande installation och handhavande - bra gjord installation (av partnerelektriker)
- Dyr - Dålig bildkvalitet - Allmänt buggig mjukvara - Kvalitetsproblem (enhet utbytt två gånger) + Netgears support är bra Uppdatering: Tredje kameran gick sönder också
Fungerande som förväntat. Utförde även leveranskontroll av Husqvarna Automower som många verkar slarva med
Fungerande som förväntat. Utförde även leveranskontroll som många verkar slarva med
Dålig logistik. Långsam leverans och kundtjänst som svarar snabbt och fel. Klassisk pyttefirma som lägger order direkt hos leverantörer
+ Bra räckvidd. Testade med strömbrytaren i källaren och övervåning och kontrollerade utan problem från entréplan + Tvåvägs kommunikation, går att se status på enheten + Bra app + HomeKit (alla HomeKit-appar kan styra den) + Fjärrstyrning mha Apple TV eller iPad (från iOS10) + Data om elförbrukning går att exportera för vidare behandling + Liten, till skillnad från till exempel Nexa - Endast kompatibel med Apple iOS
Skärm med många barnsjukdomar (?). Har haft två skärmar med samma fel. + Hög upplösning + Många anslutningsmöjligheter inkl USB3-hubb + Bra fot + Bra nivå på anti-glare behandlingen + Dells support och garanti mycket bra - Backlight bleed (ljusa partier vid mörk bild). Lite för mycket med tanke på skärmens pris. - Diagonala sträck på enfärgade ytor - Bildinbränning uppstår snabbt, även med låg ljusstyrka - Döda pixlar på båda exemplaren - Aningen tjock för att använda LED
Bra och snygg skärm till lågt pris + Snygg (minimal ram och tunn) + Bra bild + Pris + IPS-panel - Dålig fot (skärmen rör sig mycket vid minsta rörelse i bordet) - Upplösningen är inte den högsta (men inte att förvänta sig på prisnivån) - Detaljfinishen är inte av högsta kvalitet