Kategorier
Prisjakt

alwe

Medlem sen 2012-06-14
3
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Lindarn Webshop
Bra
(71)
Usel
5 månader sedan*
Ville köpa en vara som var restnoterad och mailade för att få en indikation kring när den skulle komma in. Då höjer de istället priset med 1300 kr och struntar i att svara på mailet. Det var tredje gången gillt de inte besvarar mail när man vill handla. Gången dessförinnan handlade jag en Festool-såg och skulle få snabbtving hemskickad när de fått hem den från leverantören. Det var flera år sedan och någon tving har jag ännu inte fått. Onödigt.
*Redigerades 5 månader sedan
WeGot
Dålig
(154)
Usel
3 år sedan*
Hade det gått att ge lägre än en stjärna i betyg hade jag inte tvekat. Beställde en soffa i december. Den blev förvisso bara ett par veckor försenad, men när den väl kom var benen i det närmaste svartmålade istället för oljade i ek. Vi tog bild och ett fick ett beklagande svar från supporten att nya skulle skickas omgående. Nu har över 3 månader gått och inga ben kommit trots många påtryckningar. Nu är de dessutom okontaktbara över mail. Förklaring: "Samtidigt får vi se de positiva att ni har fått ben och att de inte fattades några ben utan att ni kan använda dessa...". Härligt, tack E. på "kundtjänst"!
*Redigerades 3 år sedan
Barondator
Usel
(85)
Dålig
6 år sedan*
Felaktiga lagersaldon, förtjänar fyra stjärnor för att de hörde av sig dagen efter beställningen och meddelade att produkten inte fanns i lager som utgett (Stod att den fanns både på lager och i butik).
*Redigerades 6 år sedan