Prisjakt

kajsa40

Medlem sen 2012-02-02
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Johannesens
Usel
(5)
Usel
10 år sedan*
Beställde ett par skor, väntade en vecka. Ringde och fick höra att de var slut. Jag hade troligtvis inte uppdaterat eller stängt av min browser på några dagar, därför hade jag inte sett att de var slut när jag köpte dem. När jag sa att detta var otroligt, ändrades historien och så fick jag istället veta att det hade gått ut ett mail till mig med informationen att de var slut. Jag sa att jag inte hade fått något mail. Stackaren jag pratade med försökte dribbla undan genom att säga att alla i personalen skickar i sitt namn och därför kunde jag ju av misstag inte sett mailet. Men han medgav att alla skickade i affärens namn, tex [email protected], [email protected] osv, alltså är det en baggis att leta efter mail på det sättet. Jaha sa mannen i telefonen, jag har i alla fall meddelande om att mail gått ut till dig, men precis i sändögonblicket så blev kanske den personalen störd och glömde, vi är ju inte mer än mänskliga... Han sa att han skulle sätta en grön lapp(??) så att de skulle kontakta mig om någon skickade tillbaka ett par skor. Man kan ju stillsamt konstatera att det är klart att det blir fel och dåligt ur kundvårdssynpunkt om servicen sker m h a undanflykter, bortförklaringar och gröna lappar...
*Redigerades 10 år sedan