gutten86

Medlem sen 2010-06-24
1
Bidrag
3
Hjälpsamröster
Länna Möbler
Dålig
(1)
Usel
4 år sedan*
Beställde en Pampa Mariposa från Länna Möbler. Annonserat stod 1-2 veckors leveranstid men först en vecka efter beställning så fick jag besked om att varan skulle dröja ytterligare 5 veckor. När jag väl fick varan så var den skadad både på skinnet och färglackeringen på benen. Jag fick då vänta ytterligare 3 veckor på en reklamation och när den väl kom så var färgen skadad på benen återigen trots att kundtjänst lovat att syna varan innan de skickar. Jag fick pussla ihop delar från båda leveranserna för att få en "hel" stol. När jag väl skulle skicka resterande delar så visar det sig att Länna skickat med en returfraktsedel där jag skall vara hemma under 8-17 för att kunna retunera. Det gick jag inte med på utan kundtjänst fick anordna en frakt där dem kunde hämta efter "normal" arbetstid. Under dessa 9 veckorna låg jag ute med 9500kr (fullpris) som jag betalat för stolen och som plåster på såret, kompensation, fick jag 500kr som tillgodokvitto hos Länna. Dåligt hanterat och skrattretande kompensation. För mig blir det aldrig något köp härifrån igen.
*Redigerades 4 år sedan