Beställde via telefon eftersom jag själv känner mig osäker i fråga om vilka däck eller fälg som passar på vilken bil, storlekt, bulthål osv. Fick tala med en telefonist som kunde hjälpa mig lägga ordern. Jag ställde flera frågor för att försäkra mig om att allt blev rätt, men insåg snart att min ringa kunskap om däck och fälg översteg telefonistens. Nu hoppas jag bara att det blev rätt och att frakten går smärtfritt så jag kan justera upp betyget något.
Utbilda er personal i basala kunskaper om ni tillhandahåller tjänsten att vara kunden behjälplig med att lägga beställningar.
Edit: Fick hjulen igår efter 16 dagar.
Jag fick ingen orderbekräftelse när jag lade ordern via telefon, JAG fick ringa tre gånger för att höra mig för om allt var i sin ordning. Två första samtalen ledde inte till något mer än att Bythjul sa: "du får vänta på hjulen" .. ok? Ingen bemödade sig med att skicka ut någon orderbekräftelse eller kunde se min orderstatus. (ordern lades via telefon, så jag hade ingen inloggning)
Vid tredje samtalet fick jag hjälp av en Alexander som förklarade allt, mailade orderbekräftelse, kollade orderstatus, trevligt bemötande.
Bythul skickade även ett meddelande till mig på minhembio-sidan där man ville komma i kontakt med mig via telefon. Jag svarade med att de gick bra att fortsätta kontakten via den etablerade kundkontakten som de tagit via minhembio, men sen kom inga fler frågor!?
Jag känner att betyget av ett företag inte kan sättas baserat på när allt går som man kan förvänta sig, utan när det uppstår problem. Utifrån hur bythjul hållit mig uppdaterad, försett mig med nödvändig info och bemötande så blir det 3 stjärnor, vilka oavkortat är för Alexanders strålande hjälp.