Prisjakt

Nim

Medlem sen 2021-05-21
0
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Samsung SE
OK
(152)
Dålig
4 månader sedan
Hade förköp på min Galaxy Book men det blev försenad mer än 5 dagar. Jag behövde en bärbar dator genast och köpte det för att det var hemleverans på den 20:e maj men istället blev den försenad till 26:e (vilket de skulle skicka den då). Kontaktade kundtjäntsen men fick dåliga bemötande ett par gånger men till slut fick man få tag på Matheus som var till hjälp. Jag har varit en lojal kund hos Samsung sen dess 10 år tillbaka och det skulle bli tråkigt om man väljer något annat istället :/ Har även fått mina nära att börja använda Samsung produkter. Nu får man sitta utan dator en vecka och försöka jobba via mobilen eller köpa något annat istället :/ Hade en laptop men den är tillfälligt ur funktion, vilket var anledningen att jag valde en Galaxy Book :) Man är väl nöjd med produkterna men är inte så pass nöjd med den svenska kundtjänsten! Förbättra er kund bemötande ;) Ser fram emot att se det!