Prisjakt

Igge1

Medlem sen 2009-01-28
9
Bidrag
2
Hjälpsamröster
K-Rauta
Utmärkt
(500+)
Bra
5 månader sedan*
Mycket bra bemötande
*Redigerades 5 månader sedan
K-Rauta
Utmärkt
(500+)
Utmärkt
ett år sedan*
Lätt att beställa, bra priser och snabba leveranser. Vad mer kan man begära.
*Redigerades ett år sedan
ComputerSalg
Utmärkt
(500+)
Usel
ett år sedan
ALDRIG MER COMPUTERSALG! Beställde en parfym från detta riktigt dåliga ställe. Fick fem mejl från dom med några dagars mellanrum, i varje mejl flyttade dom fram leveransdagen. Efter två veckor annulerade jag ordern. Beställde ny parfym från ett mer seriöst företag och detta fick jag hem på två dagar. Detta kallar jag service. En före detta kund...
Mister Auto
OK
(17)
Usel
ett år sedan
Det här var det sämsta jag har varit med om. Att det ska ta två veckor att få hem bromsar till en så vanlig bil som Polo. Uselt att det inte går att skicka mejl till dom. Det är bättre att betala lite mer och få en riktig service. ALDRIG MER MISTER AUTO
Lyko
OK
(500+)
Usel
2 år sedan
EN GÅNG LYKO OCH ALDRIG MER! Jag beställde en parfym från Lyko och set var det största misstaget jag har gjort. För det första så anlitar dom Post Nord för att skicka sina paket och där är ju första felet. Mitt paket åkte fram och tillbaka i en och enhalv vecka. Då skrev jag till Lyko för att påpeka detta och det dröjde två dagar innan jag fick svar från dom. Bestämde mig då för att åka till Värnamo för att hämta paketer på Post Nord 6 mil tur och retur. När dom efter många om och men hittar mitt paket så får dom inte lämna ut det på grund av att Lyko har återkallat paketet. Det var bara att sätta sig i bilen igen och åka hem. Pratade med kundservice och berättade vad som har hänt och Lyko kunde inte göra något åt det.Jag bad att få pengarna tillbaka så jag kan beställa från något annat ställe och det var inga problem. Blev inte ens erbjuden någon kompesation för allt besvär. Hade jag blivit erbjuden någon kompensation för all tid och resa till posten i Värnamo så hade ni haft en nöjd kund. Jag jobbar själv som säljare och när något går fel så gör vi alltid något för att kunden ska bli nöjd. Har skickat två mejl till Lyko efter detta men dom väljer att få ett dåligt omdöme på prisjakt och köra huvudet i sanden istället för att svara på mina mejl. Jag får tacka för mig som kund hos er. Har nu beställt en parfym från ett annat ställe och det var både billigare, fraktfritt och ingen fakturaavgift. Häls. En mycket missnöjd kund.
Bollnäs Bilvård
Bra
(7)
Usel
3 år sedan
Köpte en Foam Lance som inte fungerade och påpekade detta. Först ville dom att jag skulle skicka en film som visade hur det fungerade. Sen skulle jag skruva isär den och ta kort och skicka till dom. Nästa fråga var hur mycket jag behövde blanda medlet får att det skulle fungera. Sen skulle jag prova att ta bort silen på slangen. Silen sitter ju där av en anledning. Jag påpekade även att det såg ut som att medlet hade separerat, skickade även bild på detta. Det verkar som att medlet är för gammalt och det var väl därför dom hade rea på det. Köper man något som inte fungerar så ska man ju inte behöva skruva med det flera gånger och lägga en massa tid på detta.Jag skriver detta på prisjakt bara för att dom väljer att ta bort mina omdömen på deras hemsida. Dom svarar ganska snabbt på mejl men dom är inte bra på att lösa problem. En före detta kund !
Jollyroom
Bra
(500+)
Usel
3 år sedan
Aldrig mer Jollyroom! Beställde den 27/11 fick leverans den 10/12 Tycker det är dåligt. Jag trodde att dom hade slarvat bort min orer eftersom man inte får något besked. Skrev till dom och det tog 3 dagar innan dom svarade. Att skylla på att det är högt tryck på lagret är inget en kund vill höra, det klarar ju dom flesta nätbutiker att lösa! Så varför skulle inte jollyroom klara det, högt tryck blir det alltid vid Jul så det kan ju inte komma som en överraskning.
CDON
Bra
(500+)
Bra
4 år sedan*
Bra priser och snabba leveranser
*Redigerades 4 år sedan
Batteriexperten
Utmärkt
(500+)
Utmärkt
4 år sedan*
Bra hemsida och lätt att hitta det man söker. Snabb leverans, bra betalningsmöjligheter. Kommer att handla där fler gånger.
*Redigerades 4 år sedan
Dammsugaren se
Bra
(33)
Usel
8 år sedan*
Beställde en dammsugare på tisdagen och fick ett mail att den skickas samma dag. Då tänkte jag att vilken bra service dom har. Jag väntade till torsdagen och det blev ingen leverans då heller, man fick inte heller någon information att det var skickat eller restat. Skickade ett mail till dom och frågade vad som händer om dom har skickat den eller inte. Jag bad dom att annullera ordern om den inte var skickad. Kunde inte beställa någon ny från någon annan handlare eftersom dom inte behagade att svara på mitt mail. Det gick från torsdagen till tisdagen innan dom svarade på mitt mail :( det tycker jag är RIKTIGT dåligt. Man kan ju undra om dom ska vara med i trygg E handel??? Jag handlar det mesta på nätet och detta är nog det sämsta jag har varit med om. Kommer aldrig mer att handla något från dom, inte heller rekommendera dom för någon annan heller.
*Redigerades 8 år sedan
Sida 1