Utmärkt för pengen! Jag övervakar mitt kontor då vi haft ett par inbrott och den här gör allt jag önskar för det ändamålet. Om regeringen bara kan göra sitt jobb nu så kanske jag slipper betala abonnemangsavgift för den här ;)
Uppdatering: Efter att ha varit i kontakt med Proffsmagasinet är som väntat läget oförändrat. Ingen som helst goodwill förutom den nämnda rabatten på 10%, som precis ALLA får i sin mailinkorg från Proffsmagasinet. Det räcker att man prenumererar på deras nyhetsbrev så får man den rabatten då och då. Ok, Proffsmagasinet är definitionen av horribel kundvård. Jag köpte mig en såg med styrskena under Black Friday-rean förra året. Tiden går och jag frågar då och då vad som händer. Proffsmagasinet skyller på att DeWalt flyttar fram leveransdatumet varje gång. Samtidigt finns både den exakta sågmodellen och styrskenan i lager hos Proffsmagasinet i princip hela tiden. Men paketet jag köpt finns inte och idag får jag mail om att produkten utgått ur sortimentet. Däremot sägs det att dom erbjuda mig en rabatt på 10% på delarna separat, vilket är ~1000kr mer än det jag köpte paketet för. Så inte nog med att jag får vänta FLERA MÅNADER, jag ska dessutom betala 1000kr mer än ursprungspriset. Wow! Jag förstår att DeWalt av någon outgrundlig anledning kanske kan ha gett Proffsmagasinet olika inköpspris på paketet vs. delarna separat. Men efter att ha låtit mig vänta så här länge utan någon rimlig ersättningsprodukt och sedan erbjuda mig den patetiska rabatten (som man ändå får via mail väldigt ofta) så skiter jag i det. Det är inte mitt problem.
Beställde på kvällen. Vid runt 06.00 morgonen efter var det skickat. Världsrekord? Bra priser på det mesta också! Hemsidan ser dock ut att vara från 1998 och jag blev lite fundersam kring om varorna faktiskt var nya? Det fanns ingen plast eller några andra indikationer på att grejerna aldrig varit uppackade tidigare. Ett av batterierna var dessutom repigt.
Har haft min sen release nu. Funkar i princip exakt som jag vill. Väldigt nöjd!
Grym service! Jag köpte en tvättmaskin som visade sig vara slut i lager. Denna ersattes med en bättre modell för samma pris. Snabb leverans dessutom. Snyggt skött!
Kundservicen är acceptabel (i vissa fall). Men man är ej villig att försöka lösa specifika önskemål om produkter. Där är det tvärnej. Man är också väldigt snabba med att skicka ut fakturor till folk, utan att ha någon koll på när ens varor går iväg. Det har hänt både mig och min kusin på kort tid nu. När det gäller returärenden så är man i mina ögon inte godkända. Jag fick ett tangentbord som dubbelregistrerade vissa tangenter. Detta ville jag såklart skicka tillbaka. Maxgaming ville istället att jag skulle plocka isär tangentbordet för att se om någon skit låg någonstans, efter det ville man att jag skulle filma när felen uppstod och skicka över denna filmsnutt. Oerhört krångliga att ha att göra med vid returer...
Trevlig personal och bra produkter! Däremot provocerar det mig lite att det står "I lager – beställ innan 14.00 – skickas samma dag". Det här har, för mig(!), sällan stämt överens med verkligheten, trots att jag beställt innan 14.00 med god marginal, varje gång. Skriv hellre "Vi skickar när vi känner för det". Det är i alla fall sant och det hade alltså inte provocerat mig.
Beställde en Kamado Joe i Värnamo-butiken och blev bemött på ett fantastiskt sätt!
Fantastisk service, trevlig personal och hyfsat snabba på att leverera!