Medlem sen 2020-12-22
0
Bidrag
4
Hjälpsamröster
HiTech Chain
Bra
(43)
Gästanvändare
OKRedigerades 8 månader sedan

Lägger beställning och får bekräftelse. Dagen efter noterar jag att de inte skickat något. Så jag börjar maila med dem och de säger att de skall skicka det under dagen med DHL. De skickar det dagen efter med Postnord. Inte katastrof i sig, bara lite irriterande. Vidare: hemsidan visade bild på raspberry pi 4 med kit (låda, kablar etc) men i en dropdownlista vid bilden kunde man specificera storlek på minneskort. Jag gjorde det och bilden fortsatte att visa hela kittet med låda etc. Men det visar sig att när man valt det alternativet i dropdown listan så är det bara en rp4 + minneskort, inget annat. Står säkert i det finstilta. Men jag förstod det inte förrän jag fick hem sändningen. Begärde retur och fick själv betala för returen + avgift för att använda Kivra? Överlag osmidiga i kundtjänsten.

Webhallen
Utmärkt
(500+)
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Nu väntat 11 dagar på svar. Har lagt större beställning på hel dator, ser i min beställning hur komponenterna kommer och går i lagerstatus (grön sedan gul igen). Jag upplever det som att de inte alls har koll på läget och inte har klarat av att bemanna upp för att klara av efterfrågan + corona.