Känns som en generisk kaffebryggare. Man får vara glad för att glaskannan iallafall häller utan att spilla. Droppstoppet existerar inte. Plast överallt.
Gick till Motorola från en Poco F1, uppskattar helt klart den renare Android upplevelsen hos Moto. Telefonen är snabb och hanterar det mesta jag använder den till dagligen. Lirar även en del spel via Geforce Now via dockningstationen. Fungerar riktigt bra med Ready For.
Kör Wifi6 backhaul sedan någar veckor tillbaka. Upplever än så länge inga problem med att tappa uppkoppling. Får ut cirka 400 av mina 500 Mbit vid datorn som är uppkopplad via Wifi6 mot andra AP:n. Fungerar problemfritt att spela Stadia, Geforce Now, PSN. Tycker dock räckvidden inte är speciellt bra. Skulle nog behöva tre stycken enheter i eller runt vårt hus för att få full täckning.
Helt OK Mesh-system. Enkelt att komma igång och hålla igång.
För några år sedan var jag en nöjd CDON-shoppare. Men under årens lopp har jag blivit mer och mer negativt inställd till deras utveckling. Nu för tiden har man problem med oseriösa marknadssäljare, dålig koll på paket som man själv ansvarar för att leverera ut och dålig koll på en "automatisk" återbetalningsfunktion som kan av slumpen ibland återbetala hälften av ordervärdet. Det går åt fel håll CDON. När ni införde CDON+ förväntade jag mig något slags mervärde, men det kom aldrig. Tillslut valde ni att sänka priset, ni borde fundera på hur ni kan skapa mervärde för era kunder och realisera det istället för att fokusera på att få in fler säljare på sidan. Dessutom är er sökfunktion i shoppen fortsatt helt under all kritik.
Otroligt välgjort. Bra story. Bra karaktärer. Sköna zombies och skjutandet är över förväntan. Ett spel du måste spela. Satt fastklistrad från första stund till sista strid.
Beställt ett badkar från Stonefactory. Påstådd leveranstid var 2-5 dagar. Fått en orderbekräftelse. Pengarna är dragna från kortet. Resultatet av omdömet kommer justeras allt eftersom hur butiken väljer att agera. Utgår ifrån omdömet "OK" (medel). - 1 vecka senare: Inte hört någonting mer från butiken. Sänker därmed betyget ett snäpp till "Dålig" då man inte håller utlovade tiden eller återkopplar till kund på lagd beställning. - 2 veckor senare: Fortfarande inte hört någonting från butiken. Sänker därmed betyget till uselt. - 3 Veckor senare: Fortfarande inte hört någonting. Så jag tröttnar och skickar ett mail till kundtjänst. Första mailet från kundtjänst kom några timmar senare: - Svar 1: Vi vet inte varför du inte hört något men vi ska kolla med lagret. Ytterligare några timmar senare: - Svar 2: Varan har utgått så vi tar bort din beställning, du kan välja något annat från webbsidan att köpa istället. Slutsats: Lita inte på Stonefactorys E-Handel. Lita inte på deras "automatiska" kommunikation. Allmänt trist kundbemötande efter 3 veckors tystnad, agerar först när kund hör av sig. Omdömet slutar därför på "Uselt". Bra jobbat Stonefactory. :)
Lägger då och då upp varor med fel priser, Proshop väljer hellre avbeställa beställningarna än att uppfylla dem.
Dyker upp priser som inte existerar i verkligheten. Fyndiq mailar då ut om att de inte får tag i försäljaren och då återbetalar summan. Kanske strama upp vilka ni tillåter sälja på sidan...