Prisjakt

Katta

Medlem sen 2020-02-14
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
FEETFIRST
Usel
(4)
Bra
2 år sedan*
Uppdatering : Blev kontaktad av kundtjänstchefen och de bad om ursäkt för misstaget med mitt ärende Jag är numer en nöjd kund hos Feetfirst. Alla kan vi göra misstag och när man ber om ursäkt och justerar det som blivit fel är allt förlåtet och glömt! Tack Feetfirst för att ni tog mitt ärende seriöst och kontaktade mig! En stjärna är dock en för mycket! Fruktansvärd kundservice! Köpte två par skor (likadana, men olika storlekar). Det gick en vecka, hörde inget trots att det står leverans inom 2-4 arbetsdagar. Jag mailar (givetvis finns det ej telefonnummer) och på samma gång frågar jag lite snällt att få den ytterligare rean på skorna då min order ej hade skickats än. Det går ytterligare några dagar. Inget händer. Får tillslut ett svar att min order nu har skickats och tyvärr kan de inte justera priset för ordern är skickad. Jag jobbar själv som kundtjänstansvarig för en webbutik och vet att det är en lögn. Man kan justera priset för en kund om man vill. Men det vill inte Feetfirst. Bad att de kan ju justera priset i samband med min retur av det ena paret - men nej då, det är ju stört omöjligt för dem att göra. Uselt Feetfirst,uselt! Ni borde lägga ner webhandeln och hålla er till fysiska butiker. Eller - utbilda er personal i hur en kundservice ska skötas!
*Redigerades 2 år sedan