Beställde en lagervara, efter nästan 2 månader av förseningar avbeställde jag, fick som svar att de då tar en 95kr administrations avgift. En seriös butik hade bett så hemsk mycket om ursäkt för att de inte lyckats leverera, och eventuellt försökt mildra... Nej tack.
Beställde en lagervara, efter nästan 2 månader av förseningar avbeställde jag, fick som svar att de då tar en 95kr administrations avgift. En seriös butik hade bett så hemsk mycket om ursäkt för att de inte lyckats leverera, och eventuellt försökt mildra... Nej tack.
Köpte TV hos Philips, det är inte ett misstag jag gör om. Efter 1 år av konstanta problem, som de "löst" genom att TA BORT funktionalitet allt eftersom de gett upp att få det stabilt. Som exempel så har jag nu en 55” 4k TV som inte stödjer 5.1 ljud från interna smarttv funktioner (som Netflix), 2017?! Efter att ha lagt ca ~3 månader (för att inte räkna tiden man lagt till att installera/starta om tv’n under året som gått)av mitt liv har till att driva support ärenden (som de verkar tappa mellan stolarna konstant) så sitter man fortfarande med en defekt tv.. Sedan att samtliga ägare av denna serie lider av samma problem utan att de tar problemet på allvar (HDMI helt oanvändbar) och endast appliceras förhalningsstrategi i hopp om att de skall kunna lösa det hela (5månader nu...) eller att man som konsument skall tröttna och köpa nytt. Min rekommendation är att undvika Philips som bolag och framförallt Philips som TV-tillverkare. För ytterligare referens innan kan ni ta en snabb titt på deras supportforum... http://www.supportforum.philips.com/en/forumdisplay.php?214-TV-Software-2015-models
Köpte TV hos Philips, det är inte ett misstag jag gör om. Efter 1 år av konstanta problem, som de "löst" genom att TA BORT funktionalitet allt eftersom de gett upp att få det stabilt. Som exempel så har jag nu en 55” 4k TV som inte stödjer 5.1 ljud från interna smarttv funktioner (som Netflix), 2017?! Efter att ha lagt ca ~3 månader (för att inte räkna tiden man lagt till att installera/starta om tv’n under året som gått)av mitt liv har till att driva support ärenden (som de verkar tappa mellan stolarna konstant) så sitter man fortfarande med en defekt tv.. Sedan att samtliga ägare av denna serie lider av samma problem utan att de tar problemet på allvar (HDMI helt oanvändbar) och endast appliceras förhalningsstrategi i hopp om att de skall kunna lösa det hela (5månader nu...) eller att man som konsument skall tröttna och köpa nytt. Min rekommendation är att undvika Philips som bolag och framförallt Philips som TV-tillverkare. För ytterligare referens innan kan ni ta en snabb titt på deras supportforum... http://www.supportforum.philips.com/en/forumdisplay.php?214-TV-Software-2015-models
Tappade kniven i golvet (mjuk linoleummatta) och den fick sig från denna knappa fallhöjd en spricka på 2 cm rakt igenom den relativt tjocka knivryggen. Detta är enligt mig inte något som skulle kunna ske en märkeskniv från ett så odramatiskt fall. Satsa på något annat i samma prisklas.