Kategorier
Prisjakt

Khaled Selwaiea

Medlem sen 2019-07-16
2
Bidrag
2
Hjälpsamröster
Hallon.se
Dålig
(33)
Usel
5 månader sedan
Här är vad jag skickade till dem (jag orkar inte skriva om den): Hej! Ni hajr ringt mig för några dagar sedan och jag var upptagen. Ni sade att ni har bättre priser än Comviq och lurade mig för att nummerflytta och bli en hallon användare. Jag godkände eran fråga. En dag sedan ångrade jag mig. Ni sade att jag inte behöver betala någonting och att jag inte ens behöver kontakta Comviq gällande detta. Att allting kommer vara som vanligt innan eran kontakt med mig Den 28/09 blev mitt simkort hos Comviq uppsagt och nummer flytt hade gått vidare till hallon trots att ni sade att detta kommer inte hända. Jag pratade med Comviq och de började en nummerflytt ärende till Comviq igen. Jag chattade med er igen och ni sade att nummret inte fanns hos er längre. Idag fick jag veta av Comviq att nummret kunde inte flyttas då den inte tillhör mig längre.. och att den inte finns i Comviqs nummers database. Nu undrar jag vart är mitt nummer och varför fick jag två faktorer trotts att jag annulerade allting innan nummerflytt gjordes.
Comviq webbutik
Dålig
(120)
Usel
6 månader sedan
Väldigt dåligt bemötande försenade produkt och en personal som skrev till mig " vi jävlas inte med dig". Jag har varit en kund för 6 år och så här bemötar dem mig. När chefen som heter Joakim i förnamn ringer mig så säger han inte när produkten skulle komma och han pratar på ett dåligt sätt också. Dåligt väldigt dåligt av Comviq, jätte besviken!