(15)
Jag reklamerade en produkt i Juni, den kostade över 1000 kr och slutade fungera efter ett par gånger. Fick en reklamationssedel och skickade tillbaka, men har ännu inte fått någon respons. Frågade för typ en månad sedan men de sa bara att de låg efter med reklamationerna. Jävla skitföretag! Dessutom är de mkt dyrare än många andra!
Fick trasig produkt och de vägrar godkänna reklamationen. 1900kr i sjön.
Dom lägger inte ut dåliga omdömen på varor man köpt utan endast 5 stjärnor lägger dom ut. Skäms på er.. Handlar aldrig där igen och ska blockera deras mejl så jag inte får nån reklam. 😡😡
Köpte en defekt vara som inte gick att se utan att bryta förpackningen. 10% rabatt på nästa köp ville dom erbjuda mig. För att få en fungerande vara ska jag alltså behöva betala 190% av priset. Dom har slutat svara på mina mail där jag krävt att reklamera. Kommer inte handla där något mer.
Företaget som ljuger om leveranser och blåser kunder på produkter. Jag har väntat över 1 månad på min leverans och man har inte kunnat lösa detta varken med två hemleveranser med Instabox eller tre utlovade nya datum för leverans av mitt paket i förra veckan. Undvik detta företag om ni vill få saker levererade och se till att inte betala förrän ni fått varan.
Hemskt företag! Svarar inte på mejl. Beställde strumpbyxor som för det första gick sonder på en gång och för det andra inte alls motsvarade storleken, dom var sååååå korta och små. När jag vill reklamera vill dom skicka ut nya vilket jag inte vill godkänna, så vägrar dom återbetala eller skicka någon annan produkt och ignorerar i flera veckor samt skickar inkasso krav. BOJKOTTA VUXEN.SE
Besvikelse, känns som om man har förlorat pengar. Jag beställde produkter och en av artiklarna med rea hade tydliga tecken på ursprungsfel och slitage, men eftersom man öppnat förpackningen och har märkt det felet så går det inte att returnera tydligen. Köp inte om du inte är helt hundra på vad du köper.
Extremt dålig kundservice. På hemsidan hävdar de att deras kundservice är tillgänglig 7 dagar i veckan, 365 dagar om året. De borde snarare skriva att svarstiden är 7 dagar. Därutöver lurar de mig att betala fakturan men hjälper inte alls i ärendet och nu när jag inte längre vill ha leveransen är det omöjligt att få kontakt med de.
De lovar att skicka paketet! De lovar att skicka paketet, men det kommer aldrig, de vägrar att ge ut spårningsnumret när man frågar efrter det. De kommer hela tiden med undanflykter om att paketet har skickats, men de skickar aldrig det till det. Till slut vägrar de svarar på sin kundservice e-post och gör allt för att förhala det hela så mycket som möjlig. Med andra ord ett riktigt BLUFFFÖRETAG!
Köpte vara på rean som sedan ej fungerade, vände mig till kundtjänst och fick svar ganska så snabbt att jag hade gjort ”fel” och skulle följa någon manual för en helt annan produkt, hjälpte inte såklart och dom ber mig då att ladda upp en video på problemet till dom osv osv. Skulle inte råda någon till att ha med dom att göra om val finns.. slutade med att dom ej svarar och att jag är fast med trasiga grejer.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: Purefun Group AB
Organisationsnr: 556744-5209