(95)
Väldigt trevlig och hjälpsam personal på deras Ronneby filial. Detta är det lokala första hands valet om man behöver brillor. De hjälpte även till med utbytesglas till mina solbrillor och la ner mertid, väldigt tillmötesgående och lyhörda. Det blir inte bättre när det gäller service i varje fall.
Köp glasögon någon annanstans. Ångrar mig att jag själv inte läste recensioner om synsam innan jag blev kund. Boka tid någon annanstans.
När jag öppnade paketet glad och lycklig för att börja använda mina nyinköpta solglasögon så låg det en sten inuti. Hörde av mig till Synsam men de tänker inte ta något ansvar. Riktigt skämtfirma har det blivit. Bara en skugga av sitt forna jag! Om ni inte vill bli förnedrade rekommenderar jag ett annat seriöst företag.
Välj något annat företag. Du kommer vara helt blåst när dom är färdiga med dig. Lycka till med att leta vidare.
Deras abonnemang är den bästa satsningen jag har gjort för mina ögon. Dessutom bästa kvalité på glas jag nånsin haft. Urvalet av bågar är toppen och stylisterna suveräna på att hjälpa till. Mer än nöjd! Vi är tre i familjen som har abonnemanget.
Jag varnar ALLA från att skaffa deras abonemmang. Extremt dyrt du får inte ens behålla glasögonen efter att bindnings fick köpa dom till i stort sett nypris efter att ha haft dom i 3 år.
Synsam är alltid markant mycket dyrare än andra aktörer på linser, inte sällan närmare dubbla priserna. Förra veckan gick de dock ner och skickade ut ett riktigt bra erbjudande på linser via prisjämförelsesajterna, varefter jag beställde. Då återkommer synsam med en automatisk cancellering av ordern då samma kväll "det blivit fel i systemet och priserna var lite för bra för att vara sanna" - jo, det kanske man borde insett att det var för bra för att vara sant när de plötsligt var konkurrenskraftigt på sidan. Ingen kompensation, inga rabattkoder, inget hedrade av ordern som gick iväg - ingenting. De säger att man kan höra av sig om man har frågor, men när man väl gör det får man inget svar what-so-ever. Nu, en vecka senare, sätter de kronan på toppen genom att skicka ut en förfrågan om att "utvärdera hur nöjd man var med beställningen och sina produkter" - de som man aldrig fick då de själva avbröt ordern. Så, varsågod Synsam, det eftersom ni frågade - såhär "nöjd" är jag. Det enda som hindrar det från 1/5 är att optikerna på plats både är trevliga och kompetenta - men efter det får man leta efter andra ställen att handla på.
Blufföretag ! Har satt ett pris på ögondroppar men när man loggar in står det att varan inte finns men är snart tillbaka. När jag ringer upp Synsams kundtjänst får jag veta att varan visst finns men de har ett tekniskt fel som kommer att rättas till alldeles snart så man kan gå in på Syndams.se och köpa varan för det utannonserade priset igen. När jag någon timme senare går in på Synsams sida fingerar den igen men priset har det höjt till det vanliga priset igen alltså tagit bort det rabatterade priset. Vilket bluff. Kommer aldrig att handla där!😡
Delar med mig av min upplevelse om synsam säljmetoder, som är oseriösa, liknar rena påtbinmetoder, information om abonnemang är det stora brister i, man berättar inte och lyssnar tydligen inte heller, när man som kund säger att varken glasögon och solglasögon används speciellt, istället Lurar man på, solbrillor för 4000, och inte en enda gång berättar man vad det blir totalt, då är det två säljare där, att få fakta på plats, ska väl ges, när sen abonnemangets s. K förmåner inte går att utnyttja, så har man sysdlst med falsk marknadsföring. Kontaktade butiken redan i början av oktober, då inga tider gick att hitta, dessa mail har man raderat uppenbarligen. Jag kontaktar butiken, kundtjänst och Synsam group, där man lovar att regionchef ska ringa mig idag(20/12) Var även in på butiken och gick ett stort utbrott, då hon inte kunde veta vilka, säljare som jobbade det datumet, fastän det har väl lön och arbetstid, lätt att kolla om man vill. Jag berättar gärna för en chef, men kommer inte skicka till nån kundservice, där det ändå inte hänt något trots må ga lovande från deras sida. Förväntar mig mer när man som kund signalerar att det förekommer flera brister.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.synsam.seFullständigt firmanamn: Synsam Drifts AB
Organisationsnr: 556768-7248
Information hos allabolag.se