Kategorier
Prisjakt

Devoniq Audio Envy

Devoniq Audio Envy

  • Trådlös anslutningsteknik: Bluetooth
  • Hörlursdesign: In-ear
  • Trådlös
Spara produkten till en lista
Informera mig när priset sjunker
Bevaka
Jämför med andra produkter
Jämför

Devoniq Audio Envy

Spara produkten till en lista
Informera mig när priset sjunker
Jämför med andra produkter
3.5 / 5
(57 omdömen)
5
(25)4
(13)3
(3)2
(4)1
(12)
Sorterat efter datum
o
onnerby

3 omdömen

ett år sedan
Perfekta lurar för priset. Har haft dem i lite över ett år nu utan några som helst problem. Har testat en massa andra liknande "sport-lurar", men det har alltid varit problem med tex batteriet som sitter på "dumma" ställen och tynger ner på olika sätt. Dessa sitter perfekt i mina öron och hamnar aldrig på sniskan på något sätt. Det bästa är också att de är magnetiska och hänger bra runt halsen när man inte lyssnar.
p
palmb

6 omdömen

ett år sedan
Varning! De första lurarna gick sönder efter 6 månader. Gillade ljudet så jag beställde nya som inte levererats. Devoniq svarar inte på mina meddelande men tog betalt utan att leverera.
A
Alle111

7 omdömen

ett år sedan
För priset en rätt bra produkt
k
kalle4885884

1 omdöme

ett år sedan
Varning! Fruktansvärt oseriöst företag som skiter fullständigt i sina skyldigheter mot sina kunder. Jag har reklamerat två par hörlurar då dem slutade fungera efter ca 6 månaders användning. Efter flera veckors jagande på mail, telefon och facebook fick jag tillslut ett svar där dem lovade att skicka nya då reklamationen blivit godkänd. Nu efter ca 3 veckor har jag ännu inte fått mina nya lurar. Har försökt nå dem igen men nu utan framgång! Förmodligen är företaget på väg att läggas ner vilket är förståligt då dem har en usel service mot kund... tråkigt då lurarna faktiskt var grymma så länge dem fungerade.
l
loyak

1 omdöme

ett år sedan
En halv stjärna är för mycket för detta företag som antagligen består av 1 person. När den ena hörluren slutade fungera efter några månader försökte jag kontakta företaget och fick som svar att de behöver ta in den för felsökning. Jag frågade med vändande mejl om jag behöver stå för frakten men fick inget svar. Då bestämde jag mig att bekosta frakten själv och skickade i väg hörlurarna då jag inte hittade information om returfraktsedel i deras användarvillkor på hemsidan. Efter flera kontaktförsök lyckas jag inte komma fram. Vet inte heller vad det har hänt med hörlurarna! Jag kommer att vända mig till Konsumentverket och höra om de har fått flera klagomål om detta oseriösa företag.
F
Fredrik Thor

4 omdömen

ett år sedan
En STARK varning för Devoniq är på sin plats. Av min erfarenhet att döma ett oseriöst företag som inte respekterar sina kunder. Köpte deras hörlurar "Envy" som till en början var kanon men tyvärr började ena luren glappa efter en månad. Kanske bristande kvalitet eller kanske ett måndagsexemplar. Hur som helst inte så konstigt, bara att höra av sig och reklamera. Försökte nå dem först genom formulär på hemsidan, sedan mail och sist genom facebook. Två veckor efter första kontakten fick jag ett svar med bifogad returfraktsedel samt en ursäkt för lång väntetid och stora löften om att mina lurar skulle prioriteras. Det lät ju bra att de minsann skulle ta mitt ärende direkt när lurarna kommit fram. Skickade iväg paketet vilket hamnade hos deras postombud och sedan blev liggande där i 20 dagar innan det returnerades till mig igen. Har inte fått något svar sedan jag skrev till dem för två veckor sedan, och där är vi nu. Känns uppgivet när de lovar snabb service men sedan inte ens tar emot/hämtar ut försändelsen. Mitt råd blir således att handla någon annanstans. UPPDATERING 24/6 -19 Den 27e maj kom ett massutskick där de lovade bot och bättring till alla som drabbats av deras usla kundtjänst och alla skulle få hjälp innan den 5e juni. Nästan en månad efter detta mail har jag fortfarande inte fått svar, varken via mail eller facebook.
b
blueneon

7 omdömen

ett år sedan*
Köpte dessa lurar för 6 månader sen och var till en början mycket nöjd. De sitter som en smäck och låter riktigt bra för priset. Häromveckan fick jag dock samma problem som flera andra verkar fått - ena luren började glappa. Jag har försökt kontakta Devoniqs kundservice men har inte fått svar på en vecka. Känns inte som ett särskilt seriöst företag.
*Redigerades ett år sedan
Huggymir
Huggymir

7 omdömen

ett år sedan
Använt de nu i dryga 4 månader och satan så bra. Hade tidigare Monster iSport (de dyraste) som gick sönder i sladden till snäckorna (efter mindre än ett år) och valet föll på dessa. Tål både väta, fukt, även lite regn. Inte nog med det är ljudet beyond above EVERYTHING. Speciellt basen! Kvalitén håller i sig, även batteriet. Jag har aldrig haft några defekter med dessa lurar och delar inte vissas här kritik. De är ändå hörlurar i 300-klassen, inte +900-klassen som mina gamla Monster iSport-lurar var. Så jag tycker inte de förtjänar detta. Själv ger jag de full pott.
G
GustavEnblom

1 omdöme

2 år sedan*
Har köpt två par av. Extremt nöjd med ljud och passform för priset. Men det ena paret slutade funka efter någon månad och som tidigare skrivit har Devoniq inte skött sig. Först svarade de med standard svaret om att fabriksåterställa dem vilket inte funkade. Efter det inget svar alls... Jag hade tur och köpt genom cdon som avslutade köpet.
*Redigerades 2 år sedan
2 år sedan
Som folk tidigare skrivit... nöjd med lurarna, men när de gått sönder (slutade ladda på sig) får jag inget svar från kundtjänst på mejl eller fb. Usel kundservice. Tråkigt när man annars skulle rekommendera dessa till folk.
Sida 2