Apple iPhone X 256GB

Apple

Apple iPhone X 256GB

(28)
3.5(28 omdömen)
Spara produkten till en lista
Informera mig när priset sjunker
Jämför med andra produkter
Jämför
Apple iPhone X har en 5.8-tums OLED-skärm som går från kant till kant på telefonen. Telefonen har stöd för trådlös laddning, använder nya generationens Apple A11-processor och kan spela in video i 4K/60fps. Skärmen har upplösningen 2 436 x 1 125 pixlar, stöd för HDR10/Dolby Vision samt ett kontrastförhållande på 1 000 000:1.
  • 5.8 tum
  • Apple iOS 12
  • 4G (LTE)
  • Pekskärm (touchscreen)
  • 2716 mAh
  • 256 GB
  • Skärmstorlek: 5.8 tum
  • Operativsystem: Apple iOS 12
  • 4G (LTE)
Spara produkten till en lista
Informera mig när priset sjunker
Jämför med andra produkter
Jämför

3.5 av 5 stjärnor

Baserat på 28 omdömen

Sorterat efter datum
2019-01-15
b
brickan1963(20 omdömen)
Jag har använt Iphone i många år och har Apples alla produkter såsom Apple Tv, Macbook, ipad och nu senast Iphone X. Men efter att min nya Iphone började krångla och jag blev tvungen att kontakta Apple för att få hjälp med service kommer jag aldrig mer att köpa en Apple produkt. Jag kommer att göra som alla mina vänner råder mig och köpa Samsung. Jag är så besviken på hur Apple hanterat mitt ärende. Problemen började direkt efter jag köpt min Iphone för 4-5 månader sedan med att sidoknappen slutade fungera och att samtal helt plötsligt bröts och min Iphone svartnade helt i 30-40 sekunder. Jag kontaktat de apple som gav mig rådet att lämna den till Macstore i Västerås. Jag blev utan telefon i två veckor och fick sedan hämta den med beskedet att den gått igenom alla deras tester utan att de kunde finna några fel på den. Trots det började telefonen krångla direkt efter jag hämtat den. Jag ringde därför apple igen och har därefter varit i kontakt med en handläggare där säkert 20-30 gånger för att övertyga denne om att det är något fel på telefonen. De har installerat programvaror i telefonen för att kunna logga mina samtal och se när samtalen bryts. Jag har också skrivit upp tidpunkter när samtal brys och när sidoknappen inte fungerar. Servicekillarna på Apple var ändå inte nöjda utan ville också ha en inspelad film på när telefonen krånglar. Min fru spelade således in en film vid tillfället när sidoknappen inte fungerade. Efter mycket om och men och efter många protester från min sida ville de återigen att jag skulle lämna in min telefon efter 3 månader av strul! Jag skulle således bli utan telefon igen! Jag protesterade och krävde att få min telefon utbytt vilket de till slut sa sig gå med på. Tyvärr skulle jag bli tvungen att lämna in min telefon igen då de på Macstore i Västerås inte hade några telefoner på lager! Sagt och gjort lämnade min telefon före jul med löfte om att den bara skulle skickas in och det skulle skickas ut en ny till mig. Någon lånetelefon fanns inte att få. Jag lyckades få låna en gammal telefon från en kamrat. (Jag klarar mig inte utan telefon, gör någon det numer?) Nu trodde jag i min enfald att problemet skulle vara löst och jag få telefonen snabbt utbytt. Nu har det gått 20 dagar och jag undrar var min telefon är. Jag går då in och kollar och ser att de utan min tillåtelse i stället börjat plocka isär telefonen igen och väntar på en reservdel!?? De lurade mig totalt och börjar i stället reparera min telefon och jag får gå här och vänta! Aldrig mer Apple säger jag. Jag hade väntat mig en helt annan behandling av ett företag som Apple. Trogen kund sedan säkert 20 år tillbaka :-/
2018-12-03
f
frellan(7 omdömen)
Helt okej telefon, inget märkvärdigt? Face ID är betydligt sämre än touch ID. Det tar längre tid, fungerar inte hälften av gångerna, funkar inte när det är mörkt osv... Så man får helt enkelt mata in lösenkoden för att komma åt telefonen. Köpte denna för ett par månader sedan, aldrig tappat i golvet eller liknande. Den ska ju uppfylla IP klass 67. Tvättade av telefonen lite snabbt i ljummet vatten. Telefonen blev helt LOCO, samtliga knappar slutade fungera, telefonen försökte ringa SOS, anropa siri osv osv. Knapparna började fungera efter ett dygn igen ungefär men då visar det sig att "true depth" kameran gått sönder. Så nu finns det ingen som helst möjlighet att använda Face id längre. Piss dålig kvalite för en telefon som ska uppfylla IP67 och kostar närmare 12 000kr? Mitt tips kolla på annat märke som står för att deras mobiler är vattentåliga
2018-10-27
U
Uffez(26 omdömen)
Har haft min i10 i 10 månader... Har nu fått oljud i högtalaren vid samtal dvs inte högtalarna för musik etc. Ljudet skorrar och låter illa. Inte OK på em premiumlur för över 13.000:-. Måste nu skicka den på rep, och jaga fram en tfn att ha i reserv... Tyvärr, Apple, nu är gränsen nådd - dessa prylar är för extremt dyra och om de kvaliteten inte motsvarar priset så tänker jag inte längre bidra till era extrema övervinster längre... Nästa får bli en Android tex OnePlus 6T.
2018-10-15
e
eliasalgotsson(4 omdömen)
Stabil enhet, en mobil man kan lita på. körde android i många många år innan jag började med apple’s produkter, med android blev det bara segt och massa krångel. trots jag köpte dom som blev rankade ” årets mobil ” bla. Apple’s produkter är dyrare, men du betalar för stabilitet.
2018-10-13
T
Topeli(14 omdömen)
Klev från en större 7+ 32gb till denna lite mindre X 256 gb utan att en dag sakna 7+ och dess storlek/hemknapp mm. Med iOS 12 så flyter det på felfritt (för mig) och finner att skärmen/kameran gör ett klart godkänt jobb. - Face-ID, godkänt trots att man var lite osäker på det. - Utan Hemknapp, saknar den inte alls. - Scrolla mellan appar, smidigare kan de nog inte vara.
Sida 1