Vi vill bygga en ännu bättre tjänst. För att lyckas behöver vi förstå hur du och andra användare använder Prisjakt. Vi analyserar de stora trafikflödena och inte dig som enskild användare.
Vi vill att du ska få ännu mer relevant innehåll på Prisjakt, till exempel rekommenderade produkter som vi tror att du är intresserad av. För att göra det behöver vi till exempel förstå vilka produkter du har tittat på tidigare.
Vi vill göra vår marknadsföring på andra sajter mer relevant för dig. Därför behöver vi veta vad du är intresserad av. Genom att använda bland annat din besökshistorik, din geografiska position och din demografiska profil kan vi skapa annonser som är mer intressanta. Vi delar informationen med annonsnätverk som Facebook och Google. Hanteringen av personuppgifter gör det även möjligt att mäta hur bra vår marknadsföringen fungerar.
Denna funktionalitet kan upplysa undersökningar om användarmönster och -beteenden. Alla resultat sparas anonymt.
Prisjakt ingår i Schibsted Media Group. Vi vill att deras marknadsföring hos oss och på andra sajter ska vara mer relevant för dig. Därför behöver vi och de veta vad du är intresserad av. Genom att dela bland annat din besökshistorik, din geografiska position och din demografiska profil kan vi låta andra aktörer i Schibsted Media Group skapa annonser som är mer intressanta. Hanteringen av personuppgifter gör det även möjligt att mäta hur bra marknadsföringen fungerar.