2014-03-18


Prisjakt förändras
Det är inte du, det är vi...
Prisjakt växer så det knakar. Vi är i farten med att expandera till ytterligare ett land. Vi tar tillfället i akt att ta ett steg tillbaka och reflektera. För att bli mer lättillgängliga men fortfarande vara trogna våra rötter har vi beslutat att utöka vår tjänst och samtidigt bli tydligare i hur vi uppfattas. Framförallt vill vi bli tydligare med vad vi är - en prisjämförelsetjänst på konsumentens sida.

Vi har inte vuxit ifrån varandra...
Vi behövde förändring. Numera finns vi i flera länder med olika valutor. Dollarn var tidigare en symbol för internationell handel, men den för också med sig andra associationer. Därför har vi ändrat vår logotyp. Med den nya logotypen är vi inte kopplade till en specifik valuta. Den med huvudet på skaft ser kanske var den nya loggan hämtar sin inspiration. (⊱•ω•⊰)

Förändring är bra
Under året kommer det ske ett antal förändringar kring våra tjänster och hur vi ser ut - vår mojo kort och gott. Vårt mål är inte bara att erbjuda våra tjänster i så många format det bara går. Vi vill också leverera all den kunskap som finns här i företaget på ett bra sätt och se till att du inte slänger surt förvärvade pengar på nästa BetaMax, Gizmondo eller Ford Pinto.

Gammal kärlek rostar inte.
Vi är samma passionerade nördar som tidigare. Inget är viktigare för Prisjakt än att hjälpa dig göra det bästa köpet på nätet. Vi jobbar vidare på att ligga i framkant när det gäller hjälpmedel för er medvetna konsumenter oavsett var ni är eller med vilken pryl ni jagar bästa pris. Oavsett vilka ändringar som sker kommer vi vara trogna vår övertygelse: Prisjakt sätter konsumenten först. 

  *Notis: Vi har fått in rapporter om “en orange figur” som påstås figurera på våra sidor. Till er som rapporterat detta meddelar vi att vi inte har några kommentarer. Inga som helst. ALLS.

 Diskutera denna nyhet i vårt forum 39 kommentarer