Att listas på Prisjakt är helt kostnadsfritt eftersom vår ambition är att lista alla svenska webbutiker med sortiment som faller inom våra produktkategorier. För att få ut mest av oss som trafikkälla så rekommenderar vi att ni "profilerar" er butik, vilket ökar trafiken från oss till Er med ca 5-10ggr.


Detta innebär:
Att ni får er logo i listningen med direktlänk till produkterna hos er.
(Detta bygger på att ert butikssystem stödjer en länk för varje produkt)

Ni får tre textrader att fylla med era konkurrensfördelar.




Att ni får Prisjakt Analytics, vilket är ett kraftfullt kundverktyg där ni detaljerat kan se klickstatistik och göra marknadsanalyser. Ni kan också se vilka produkter som är populära som ni ännu inte har i ert sortiment.
Att ni får tillgång till våra inkluderade instore-tjänster som: köpomdöme, genomsnittsomdöme, produktomdöme och Billigast-på-prisjakt-logo
Produktvarianter (Vi redovisar samtliga produktvarianter butiken säljer via en knapp med expanderbara
extrarader, till exempel olika färger eller paketerbjudanden.)
Allt detta ingår i tjänsten* och ni debiteras endast per klick. Avtalet är löpande, har bara en (1) dags uppsägningstid och är utan startavgift.(Olika pris på respektive produktsegment)

Ring eller maila till våra säljare idag - sales@prisjakt.nu tel: 0431-650001
Vi erbjuder just nu nya kunder 30% rabatt kalendermånaden ut.

   
   
Läs mer om våra annonsytor och priser här!
   
*Ansvarsbegränsning
Prisjakt förmedlar enbart trafik till den profilerade butiken och ansvarar inte för direkt eller indirekt skada, följdskada, utebliven vinst eller annan olägenhet till följd av användningen av Prisjakts tjänster och/eller material på hemsidan. För tydlighets skull så tar Prisjakt inget ansvar för butikens erbjudande, produkten som berörs, marknadsföringen av densamma, avtalet eller betalningstransaktionen mellan köparen och butiken.
   
 
Fakturering av klick
Som grund för fakturering till kunden ligger alltid vår klickstatistik. Vi har ett väl utprovat system som loggar alla verkliga klick till butiken, det vill säga när vi sänder en besökare till en av era produktsidor. Alla klick loggas med tidpunkt och produkt. Vi har dessutom en spärr mot ”klickspam” vilket innebär att vi inte räknar klick på samma pris från samma företag inom en minut.
   
Om ert statistiksystem visar ett annat resultat kan det bland annat bero på följande:
Besökarens webbläsare tillåter inte ”cookies” vilket krävs för att t.ex. Google Analytics ska kunna räkna besöket. Prisjakts system kräver inte cookies.
Prisjakt räknar ”klick”, när andra räknar besök. I exempelvis Google Analytics försöker man med termen ”besök” komma så nära det faktiska antalet personer som besökt butiken som möjligt. En person kan ha genererat fler än ett klick från Prisjakt.
Alla webbläsare skickar inte information om ”referrer”, det vill säga från vilken sajt en besökare kommer. Därför kan klick från Prisjakt komma att inte visas som just från Prisjakt i er statistik.