Prisjakt
Annons
Cykloteket
  • Kunnig & serviceinriktad butik
  • Cyklar till alla åldrar
  • Snabba leveranser online
2.2OK
19 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
M
Marrrs
8 omdömen
Utmärkt7 dagar sedan

Bara bra upplevelse när jag köpte elcykel online. Hade problem med cykellåset som havererade efter mer än ett år, men fick all hjälp jag behövde via mail och fick välja ersättningsprodukt helt fritt.

s
soken
6 omdömen
DåligRedigerades 2 månader sedan

De skickar reklam-sms. Jag hade aldrig medvetet valt det så antingen gör de det utan att fråga eller så har de ett konstigt gränssnitt som gör att man missar det. Var försiktig.

j
johan
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Köpte pulsklocka på rea. Va lite skeptisk efter läst kommentarer här. Hände mycket riktigt inget på två dar. Då maila jag supporten och fråga vad som händer. Fick svar inom 5min då vi bestämde att dela paketet eftersom jag beställt två saker. Fick hem paketet 1.5dygn senare. Mailsupporten va de sjukaste jag varit med om, svar inom 5min varje gång och mycket trevlig personal 👍

m
musihus
1 omdöme
Dålig4 månader sedan

Långsamt och dyrt leverans. en 2000kr paket i en plastpåse är inte optimalt.

P
Peter
2 omdömen
Usel4 månader sedan

Beställde cykelslang grabbens 16”. Det skulle ta 4-8 dagar vilket i sig är galet lång leveranstid för något så vanligt. Nu har det gått ca 1 månad och det är knäpp tyst från det här skitföretagey. HANDLA INTE HÄR!

A
Andreas
1 omdöme
Bra5 månader sedan

Handlat både online och i butik, bemötandet i butik har alltid varit hjälpsamt. Online är de som andra skriver lite fula med leveranstiderna, men har för mig att det framgår om man kollar noga i kassan. De är iaf smidiga att ha att göra med om man vill avbryta en sen order.

Gästanvändare
Utmärkt6 månader sedan

Gjort två separata beställningar och båda kom fram i god tid och inga problem med varorna. Inga negativa upplevelser som många andra här.

S
Stingray468
81 omdömen
Bra7 månader sedan

Beställde en Trek ProCaliber 9.6, 8-13 leveransdagar. Cykeln kom efter 9 vardagar med Bring. Allt fungerade perfekt. Nu är det bara att få till sadel och styre som man själv vill ha det.

0verseer
12 omdömen
Bra7 månader sedan

Beställde en Trek ProCaliber 9.6, 8-13 leveransdagar vid beställning. Cykeln kom inom utsatt tid med några dagar till godo. Då jag ska flytta inom kort så skickade jag redan dagen efter beställning ett meddelande och frågade om de hade någon mer exakt leveranstid. Fick inom 10 min supersnabbt svar från Ludvig på supporten och vi hade kontinuelig kontakt under hela leveranstiden för att vara säkra på att den skulle hinna fram i tid. Kung! Däremot saknades tramporna jag beställde, vilket var lite konstigt. Men fick snabbt svar av Ludvig och återbetalning fixades direkt så jag kunde gå ner till lokala cykelaffären och köpa trampor där istället. Allt gott, tack Ludvig!

K
Kim
2 omdömen
UselRedigerades 7 månader sedan

Skitdålig support! La en order i torsdag, ångrade mig och försökte kontakta dem för att avbeställa.. I fredags så Satt jag som nr 1 i telefonkö i ca 1timme, gick sedan ut på deras hemsida och såg att Chatten var öppen.. Kanon tänkte jag så klickade på chatt symbolen och direkt kom Kundtjänst medarbetaren "Casper" in i chatten, skrev ett inledande meddelande och sedan lät jag fönstret vara öppet och kollade till det lite då och då 7 timmar senare hade jag ännu inte fåt något svar.. mailade då om att jag ville avbeställa min order... Idag fick jag från Bring att jag nu kunde boka utskörning.. men cykloteket har ännu inte gjort sig besväret att svara... Edit: jag har ändrat betyget till OK. Dom har svarat och dragit tillbaka ordern tycker dock att ett stort bolag som cykloteket borde ha en bättre support än detta ÄVEN på sommaren.. Fick inget mail att ordern var på väg eller så och kollinr fick jag inte förrens dom svarade mig ca 1 dag efter ursprungs betyget…. En ny Edit: jag ändrar tillbaka omdömet till usel då när jag skrev förra omdömet så drog dom tillbaka cykeln och tillbehören utan kostnad för mig. Men nu i måndags 18/9 så fick jag en faktura/delbetalning från Svea från cykloteket på något jag inte har en aning på vad den avser. Och cykloteket har ännu inte svarat på mitt Mail från i måndags!

Om butiken

Cykloteket

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.cykloteket.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Spobik AB

Organisationsnr: 559155-6633

Information hos allabolag.se