(500+)
Varning oseriöst bolag! Beställde vara som fortfarande inte kommit. Mailade kundtjänst flera gånger utan någon respons… Bedrägeri !
Otroligt utbud och snabb service. Super kundservice. Återkommer alltid hit först innan jag kikar på andra sajter. Toppen!
Köpte en tröja, levererades på 2 dagar. Inget att anmärka på.
Leveranserna är ett skämt. Står att det ska ta 2-3 arbetsdagar. Tog 6 dagar innan det kom fram med Schenker.
Roliga Prylar vinner priset för Världens Sämsta Onlineföretag! Motiveringen lyder: - Deras beskrivning "Blixtsnabb leverans" är snarare motsatsen till verkligheten. Originalbeställningen fastnade i Rosersberg BT i 11 vardagar - ankom sammanlagt 14 vardagar efter beställningsdatum (dock var produkten reklamerad vid det laget). Ganska stor skillnad från det utlovade 3-4 vardagars leveranstid ändå? - Den nya beställning, som skulle ersätta den första som fastnat på vägen, gick inte iväg samma dag utan hela 2 vardagar efteråt. Vad hände med skickas samma dag innan kl 16? Kanske extra viktigt för en besviken och stressad kund med tickande klocka inför kommande event, vilket var hela anledningen till beställningen i fråga. - Den klänning i strl Medium som jag beställt var oväntat trång - det visade sig vara en klänning i strl SMALL som hamnat i en MEDIUM-förpackning. Kanske ha bättre koll på detta, varför ska man annars välja storlek själv om det ändå är som ett lotteri? - De själva menar att de har "Nätets trevligaste kundtjänst!". Jag menar att de har Tidernas Mest Ointresserade Kundtjänst! Motivering: A) De saknar känsla för kundservice - fick ingen som helst ursäkt för strulet och för att den icke existerande "blixtsnabba leveranstid" som utlovas. När man dessutom inte får någon som helst respons på sina förklaringar om sin stressade situation, uppfattar jag deras bemötande som oförstående, känslokallt och opassande för kundservice. Långt ifrån "trevligt". B) De saknar även känsla för rimlig kompensation - originalbeställningens gratis frakt, som jag fått med rabattkod, försvann till den nya beställningen (som skulle ersätta den första), vilket Kundtjänstpersonal nr2 uppmärksammade. Den kunde hen snällt ta bort - när jag påminde om att den inte funnits på första beställningen heller blev det tyst. Ingen kompensation alltså. C) De saknar telefonkontakt. Generellt taget: Ett oseriöst företag, och jag kan INTE FÖRSTÅ hur Adlibris vill befatta sig med ett sådant företag. Detta får även konsekvenser för mitt förtroende för Adlibris i stort. PINSAMT!
Fick min beställning snabbt och smidigt. Tyvärr saknades en del av varan, men kundservice var så trevliga och hjälpsamma i deras bemötande. De beklagande och gjorde direkt en återbetalning till mig. Jag har beställt från dem flera gånger och alltid varit nöjd. Mycket bra bemötande och god service.
Usel service. Jag beställde en jultröja i början av december, 2-5 dagars leverans. Fick den idag på posten (28 dec) Så hela julen försvann och jag hade ingen möjlighet att avbeställa då de inte svarar. Istället skriver Adlibris att de har blivit försenade den 20/12. Ändå stod det samma leveranstid och även ”köp innan den 16/12 för leverans innan jul”
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: Adlibris Aktiebolag
Organisationsnr: 556261-3512