Kategorier
Prisjakt
Yojji
Yojji

47 omdömen

Bra
8 månader sedan
Köpte en tröja, levererades på 2 dagar. Inget att anmärka på.
T
Ture

6 omdömen

Bra
ett år sedan
Beställt flera saker och allt funkat perfekt. Leveransen kunde ha varit snabbare annars inget att klaga på. Grymt utbud och bra priser.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Leveranserna är ett skämt. Står att det ska ta 2-3 arbetsdagar. Tog 6 dagar innan det kom fram med Schenker.
M
Malin

1 omdöme

Usel
2 år sedan
Roliga Prylar vinner priset för Världens Sämsta Onlineföretag! Motiveringen lyder: - Deras beskrivning "Blixtsnabb leverans" är snarare motsatsen till verkligheten. Originalbeställningen fastnade i Rosersberg BT i 11 vardagar - ankom sammanlagt 14 vardagar efter beställningsdatum (dock var produkten reklamerad vid det laget). Ganska stor skillnad från det utlovade 3-4 vardagars leveranstid ändå? - Den nya beställning, som skulle ersätta den första som fastnat på vägen, gick inte iväg samma dag utan hela 2 vardagar efteråt. Vad hände med skickas samma dag innan kl 16? Kanske extra viktigt för en besviken och stressad kund med tickande klocka inför kommande event, vilket var hela anledningen till beställningen i fråga. - Den klänning i strl Medium som jag beställt var oväntat trång - det visade sig vara en klänning i strl SMALL som hamnat i en MEDIUM-förpackning. Kanske ha bättre koll på detta, varför ska man annars välja storlek själv om det ändå är som ett lotteri? - De själva menar att de har "Nätets trevligaste kundtjänst!". Jag menar att de har Tidernas Mest Ointresserade Kundtjänst! Motivering: A) De saknar känsla för kundservice - fick ingen som helst ursäkt för strulet och för att den icke existerande "blixtsnabba leveranstid" som utlovas. När man dessutom inte får någon som helst respons på sina förklaringar om sin stressade situation, uppfattar jag deras bemötande som oförstående, känslokallt och opassande för kundservice. Långt ifrån "trevligt". B) De saknar även känsla för rimlig kompensation - originalbeställningens gratis frakt, som jag fått med rabattkod, försvann till den nya beställningen (som skulle ersätta den första), vilket Kundtjänstpersonal nr2 uppmärksammade. Den kunde hen snällt ta bort - när jag påminde om att den inte funnits på första beställningen heller blev det tyst. Ingen kompensation alltså. C) De saknar telefonkontakt. Generellt taget: Ett oseriöst företag, och jag kan INTE FÖRSTÅ hur Adlibris vill befatta sig med ett sådant företag. Detta får även konsekvenser för mitt förtroende för Adlibris i stort. PINSAMT!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Fick min beställning snabbt och smidigt. Tyvärr saknades en del av varan, men kundservice var så trevliga och hjälpsamma i deras bemötande. De beklagande och gjorde direkt en återbetalning till mig. Jag har beställt från dem flera gånger och alltid varit nöjd. Mycket bra bemötande och god service.
Wiberg_D
Wiberg_D

94 omdömen

Usel
3 år sedan
Usel service. Jag beställde en jultröja i början av december, 2-5 dagars leverans. Fick den idag på posten (28 dec) Så hela julen försvann och jag hade ingen möjlighet att avbeställa då de inte svarar. Istället skriver Adlibris att de har blivit försenade den 20/12. Ändå stod det samma leveranstid och även ”köp innan den 16/12 för leverans innan jul”
l
lysell49

2 omdömen

Usel
3 år sedan
Sämst. Lovade leverans men det sket sig
v
voffen

13 omdömen

Usel
3 år sedan
Tyvärr får jag väl säga att bli belönad med en stjärna. Jag ska säga att denna recension kommer att uppdateras då jag ännu ej fått min vara jag beställt. Främst vill jag varna andra att handla från denna sida då det är väldigt svårt att se sin beställning efter det är gjord. Det går ej att avbeställa utan, hör och häpna, ombeställa. Noll kundinformation. Något har tydligen hänt med den här affären nyligen då den tidigare haft fina omdömen. Annars tycker jag sidan har fina och roliga produkter att beställa. Jag tvivlar dock på att de finns i lager som det står. Så läs recensionerna som kommit in vid jul! __________Uppdatering__________ Fortsatt inget paket. Inte har man hört ngt heller förutom att man fredagen innan jul gick ut med att man inte skulle få paketet. Nästa gång betalar jag gärna en hundralapp extra för att få det jag betalat för. Jag uppdaterar när jag fått varan men just nu har det snart gått 3 veckor. ------last update----- Varorna kom. Det tog en ca 1 månad tills leveransen var klar. Jag tyvärr inte rekommendera roliga prylar just nu. Ett tag trodde jag på allvar att det var ett blufföretag. Men ser man en pryl som är billig. Köp den med vetskapen att leverans är ovanligt lång.
Betyg köpupplevelse
3.3Bra
1 omdöme

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

PayPal
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.roligaprylar.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Adlibris Aktiebolag

Organisationsnr: 556261-3512

Information hos allabolag.se