365 dagars gratis retur
Kostandsfri Click & Collect
Fri frakt över 600 kr

https://www.br.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Diners
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information BR-Leksaker har fått betyget (6.52)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    2 dagar sedan
    Fake pris på prisjakt + produkt ej i lager på någon butik
  • Knappt godkänd
    11 dagar sedan
    Hämtade mitt paket från butik, som hade skickats från deras central lager.
    Paketeringen var under all kritik! Stor kartong med två små leksaker. Ingen bubbelplast, luftkuddar eller något annat skydd som dämpar stötar. Allt skramlade löst i kartongen.

    Seg leverans, men det är nog pga blackfriday.
  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Beställning
    Bra sortiment ,man hittar oftast det man söker.

    Mycket trevlig personal(,det gäller alla anställda)
  • Usel
    15 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Hade beställt leverans till butik. När jag skulle hämta paket, fanns detta inte. Fick vänta över 20 min på att personalen letade, till de kom på att lagret hade skickat beställningen till annan butik flera mil bort. Dom kunde inte heller lösa så andra butiken skickade varan utan jag var tvungen att resa dit. Katastrof år 2018 när näthandel ska funka smidigt.
  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Skönt att sitta hemma och beställa det man ska ha och bara hämta det i butiken.
  • Usel
    22 dagar sedan
    Uselt! Ger lägsta pris på Zelda till Nintendo Switch men den finns inte online eller i någon fysisk butik. Såklart man kan ge lägsta pris då. 👎🏻
  • Hej populära spel säljer fort nu till jul. Men du kan alltid kontakta våran kundtjänst så kollar de gärna upp åt dig om vi får in nya snart.

  • Usel
    24 dagar sedan
    Beställning
    Helt omöjligt att logga in för att få rabatten på 25 procent. Jag känner mig lurad!
  • Usel
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Skickades till fel stad.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Reserverte på nett og etter få minutter var ordren klar for avhenting. Veldig bra.
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Har inget att klaga på förutom den bristfälliga emballeringen. Lego-lådan låg löst i en annan låda utan någon utfyllning, vilket gjorde att den kunde skramla runt. Kan tyckas att detta inte är så allvarligt eftersom produkten kom fram relativt oskadad den här gången, men det kan vara avgörande för om man blir en återkommande kund när man inte kan förvänta sig bättre emballering.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Snabbt o enkelt att få varan o samtidigt slippa bet frakten !
  • Hej,
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme. Vi är så glada att att allt gick smidigt med din beställning.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabb o enkel betalningsprocess
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme, verkligen roligt att höra att du är nöjd med din köpupplevelse.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans, men var första gången jag beställde härifrån och då fick jag fel vara levererad. Nu måste jag lägga energi på att byta när jag trodde jag hade allt fixat och klart, så blir ändå inte så snabbt i slutändan. Det var inte heller något skyddande i kartongen och jag hade beställt glaskulor som bara åkt runt med övriga varor i en illa tejpad kartong. Skärpning!
  • Hej,
    tack för din feedback. Vi är verkligen ledsna att din leverans blev fel. Vi lägger mycket krut på att förbättra våra lagerprocesser inför jul och uppskattar att du tagit dig tid att informera om detta.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställde Millenium Falcon lego 75192. När den kom fram visade det sig att den var uselt förpackad. Legokartongen låg lös i en större kartong utan emballage och var givetvis skadad. Beställer man en samlarpryl för 7000kr SKA den vara bra emballerad.
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    BR på nätet är bristfällig. Har man lagt något i varukorgen kan man inte ta bort det. BR säker betalning håller inte måttet.
    Man måste tillåta internetbetalning under 60 min annars går inte köpet igenom.
    Kostnaden för att skicka beställd vara via posten är alldeles för hög.
    Mao web:en går inte att använda.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att hitta vd jag söker.
    Klart och tydligt hur mycket jag har kvar till fraktfritt.
    Bra att kunna välja leveransställe.
  • Hej,
    tusen tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är nöjd och tillfreds med din köpupplevelse.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Snabb, bra och trevlig kundservice.
  • Hej

    Härligt att du känner dig nöjd och väl bemött.

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris på varan och att jag betalar genom KLARNA.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris, fraktsätt samt gratis frakt om man beställde över 600kr.
  • Hej,

    Tack för din fina feedback! :-)

    Hoppas varorna kommer till stor användning och ger er många glada minnen framöver.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    bra priser, klistermärken. stort sortiment
  • Hej,
    tck för ditt fina omdöme, vi är glada att du hittade vad du sökte!

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Hittade ett Lego till bra pris som tyvärr var slut på lager. Blev glad när jag några dagar senare såg att det fanns igen, så jag beställde. Lyckan blev dock kortvarig då BR annullerade ordern några dagar senare för Legot var slut på lager. Sjukt dåligt! Tog tid att få orderbekräftelse. Positivt att priset var bra och att man kan betala med Klarna.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Vi är verkligen ledsna att ditt LEGO blev annullerat. Vi har haft hög omsättning på LEGO under våra kampanjer de senaste veckorna och hade tyvärr lite strul med lagersaldovisningen på några produkter. Vi kan dock glatt meddela att problemen har blivit lösta.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Ganska enkelt att handla o få faktura.
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Butiken hörde aldrig av sig
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra pris.
  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Dem hade SNES Mini nedsatt till 786,75 SEK, jag la den i varukorgen och gick vidare för att betala. Då hade priset i varukorgen gått upp till ordinarie 1049 SEK, gick in på produktsidan igen där den fortfarande var listad till 786,75 SEK. Fuffens.

    Edit:
    Efter att ha varit i kontakt med kundtjänst har dem, med ett trevligt bemötande, snabbt hjälpt mig att få det erbjudande som jag först inte kunde ta del av. På två dagar så fick jag produkten levererad samt mellanskillnaden återbetald.
    Höjer från 1 till 8. (8 pga att det missvisande priset i kassan är "working as intended")
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Med tanke på att man resarverat varan o det fungerade genom datan o jag fick bekräftelse Mail o sms att varan fanns att hämta i butik när jag kom dit så fanns den inte .
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Vi är verkligen ledsna att din reservation inte fungerade. Det har nog skett ett missförstånd i butiken då det inte ska gå ut information att varan är tillgänglig innan personalen lagt undan varan. Vi ska se över rutinerna så detta inte sker igen. Hoppas att du ändå fick den hjälp du behövde i butiken och att du fann något annat av intresse.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabb beställning och bra leveransalternativ!
  • Hej, tack för ditt omdöme!
    Vad bra att du är nöjd med leveransen.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Ganska bra
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    75:- kronor i länken från Prisjakt men 100:- på hemsidan och i kassan. Om mellanskillnaden betalas tillbaka så höjs betyget. Plus för fri frakt till butik
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Underbara produkter till ett underbart pris!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bro
  • Hej,
    tack för ditt omdöme :)

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Bra
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris med medlemsrabatten. Bra att kunna välja leverans till butik eller olika utlämningsställen.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning
    Suverän rabatt med Club BR!! :)
  • Hej!
    Tusen tack för ditt omdöme. Underbart att du passat på att ta del av vår stora Club BR vårkampanj :)

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning
    Bro
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris😊
  • Hej,
    tack för ditt omdöme :)
    Vi arbetar kontinuerligt med att skanna av marknaden för att kunna erbjuda de bästa priserna, underbart att se att det gett resultat.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Superlätt, fri frakt, ingen kostnad för faktura
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    70kr för LEGO CITY 7280 vägplattor enligt hemsidan
    Kommer till butik och då kostar de 129kr
    Får beskedet i kassan att annat pris kan gälla på nätet, trots att det på hemsidan går att se vilka butiker som har den i lager (underförstått till detta pris).
    Blir rekommenderad att beställa varan på nätet för uthämtning i butik för att få det lägre priset. Men detta går inte att göra i realtid, så jag måste komma tillbaka när varan "är redo för uthämtning" (trots att jag redan hållit den i min hand).
    Efter besöket har jag läst på hemsidan, och där framgår inte, i anslutning till produkten, att priset endast gäller vid köp/reservation på nätet

    Jag anser att detta är
    1. Vilseledande marknadsföring
    2. Bristande respekt för kunders tid
    3. Mycket oseriöst

    Jag kan INTE rekommendera denna butik
  • Hej,
    tack för din feedback. Något verkar ha gått snett här. Denna produkt ska kosta 70 kr i samtliga BR-butiker.
    Vi ber dig vänligen kontakta oss på kundservice@br-leksaker.se så ska vi gå till botten med detta, självklart ska du inte betala mer än det pris vi marknadsför på vår hemsida. Vi beklagar verkligen olägenheten.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Ganska dålig
    7 mån sedan
    Beställning
    Att det inte fungerade med kortbetalning. Försökte flera gånger med olika kort men det ville inte fungera
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Rekommenderar EJ.
    Dålig hemsida med bristande information om varorna. Går ej att betala med BankID.
    Varan var täckt med fint dam och den vara missfärgad i plasten på ett ställe.
    Kommer ej att handla på Br igen, varken på nätet eller i butik.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Vi arbetar ständigt för att ha uppdaterad och utförlig produktinformation och beklagar om de produkter du var intresserad av inte hade tillfredställande information. Vi tar till oss detta.

    Vänliga hälsningar,
    BR

  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    lätt att navigera
  • Hej,
    stort tack för ditt omdöme. Vi uppskattar det verkligen :)

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Gick snabbt och lätt att betala, inget krångel.
  • Hej,
    tack för ditt omdöme, underbart att du är nöjd!

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Enkel att hantera
  • Hej,
    tack för feedback! Vi är glada att ditt köp är till belåtenhet :)

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Det gick fort!
  • Hej,
    tack för att du berättar att du är nöjd med oss. Vi jobbar hårt för att ha så snabba leveranser som möjligt och är glada att se att det ger tillfredsställelse.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt och bra med butiksupphämtning
  • Hej!
    Stort tack för ditt omdöme, vi är glada att du är nöjd med leveransen :)
    En rolig nyhet är att vi snart börjar med direktreservationer i butik via vår webbsida, då kan man hämta sin order redan efter en timme.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Ganska dålig
    7 mån sedan
    Beställning
    Har inte fått leverans än
  • Hej,
    detta låter inte bra. Vi skickar våra paket inom 24 timmar och leveransen tar oftast inte mer än ett par vardagar. Vi vill gärna be dig kontakta oss via https://support.br.dk/hc/sv/requests/new så vi kan kontrollera att inget gått snett.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Beställning
    Jag har inte fått paketet och har inte få någon Mail eller sms . Jag har varit på leksaker affär och ingenting har kommit så därför kan ej säga . Vi fortsätter att vänta tack . Ingridebel@live.se telefon 0737081232
  • Hej,
    detta låter inte bra, oftast levereras våra paket inom några dagar och bekräftelse skickas inom 24 timmar. Vi kontaktar dig direkt och ser till att lösa detta.

    Vänliga hälsningar,
    BR

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning Leverans
    tusan så behändigt
  • Hej,
    vad glada vi blir att du är nöjd med oss.
    Stort tack för ditt omdöme!

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    Bra service.😍
  • Hej,
    tusen tack för ditt omdöme och de fina orden! :)

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställde och betalade för Lucia-saker den 13 nov. När paketet inte kommit fram efter en vecka - och spårningslänken visade att paketet endast var registrerat - kontaktade jag kundtjänst och fick en ny länk ("logistiska komplikationer"). Ytterligare en vecka senare hade paketet fortfarande inte kommit fram - kontaktade kundtjänst och önskade att ett nytt paket skulle skickas. Frågan skulle dras i en "överordnad enhet" först och sedan skulle jag kontaktas för lösning. Sedan dess, 21 nov, har det varit helt tyst trots flera mail från mig. Eftersom Lucia sedan länge är över, har jag två gånger begärt pengarna tillbaka. Men inget svar, med undantag för bekräftelsemailen som talar om att de tagit emot min fråga. Urusel kundpolicy! Kan bara avråda från att handla från BR!
  • Hej,
    tack för att du tagit dig tid att skriva detta omdöme.
    Här låter det som att något har gått riktigt fel med logistik och kommunikation. Jag vill be dig att sända en förfrågan till oss via https://support.br.dk/hc/sv/requests/new med ordernummer och hänvisa till "Helena" så ska jag omgående kolla upp problemen och på bästa möjliga sätt lösa detta och kompensera för olägenheterna.
    Vi beklagar att du är missnöjd med din upplevelse.

    Vänliga hälsningar
    BR

  • Usel
    12 mån sedan
    Uppdaterat: 12 mån sedan
    Beställde en legoprodukt som fanns på lager, två dagar senare får jag besked att lagersaldot var felaktigt och ordern makulerades utan att bli tillfrågad först. Om jag vill vänta då?! Helt ny artikel?! Under all kritik.
  • Hej,
    tack för din feedback.
    Vi har under veckorna innan jul haft hårt tryck på vår webbsida och vårt lagersystem har dessvärre inte hängt med. Detta innebär att vi varit tvugna att kansellera runt 1,5 % av beställningarna som kommit in, på grund av överförsäljning. Vi har tyvärr inte haft möjlighet att pausa ordrar som haft detta fel och de har därför cancellerats inom 48 timmar. Vi kan dock meddela att systemet har uppgraderats och vi kan nu vara trygga med vår lagerstatus.

    Vi ber verkligen om ursäkt för olägenheterna och hoppas att du i framtiden ger oss en ny chans att visa hur bra vi kan vara :)

    Vänliga hälsningar
    BR

  • 2017-12-17 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bought 1 product but got billed twice. They wouldn't refund one, even if there was a document from the bank telling them that I had payed twice for the same product.

    This is not a serious company, which isn't worth using our money on.
  • Hi,
    thank you for making us aware of this problem. It sounds like something went wrong here and if you have paid for products you haven't received or paid twice you will of course get refunded. Please send us a message at: https://support.br.dk/hc/sv/requests/new and we will help you.

    We apologize for the inconvenience.

    Best regards, BR