rating.rate-n-text-version.md
Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-02-09
Redigerades 2018-02-19
Jag var lite sen med att verifiera kortköpet med mobilt bank ID, så det blev timeout. Jag var sedan lite osäker på om köpet gått igenom.
2018-01-14
Litar för mycket på UC
2018-01-08
Lägsta priset
2017-12-27
Nice and easy!
2017-12-19
Lågt pris och snabba svar
2017-11-24
Bra pris
2017-01-15
Redigerades 2017-01-20
Det stod ingenting om vad för garanti som lämnas på de begagnade datorerna. Det stod heller ingenting om vad man har rätt att göra innan man bestämmer sig för att köpa. Till exempel kan man öppna upp datorn oisf hur många gånger. Om man bestämmer sig för att returnera vem som står för returfrakten.
Arsa Data svarar:2017-01-20
Hej, Tack för ditt omdöme! Begagnade datorer har endast 3 månader garanti och detta står tydlig under fliken " Produkt info". Lenovo Rethink produkter har speciella garantivillkor beroende på produkttypen. detta kan man läsa under Garantivillkoren. http://www.arsadata.se/sv-se/garantivillkor/ När det gäller retur, så betalar kunden själv returfrakten om inte någon retursedel medföljer produkten. mer om det står på "försäljningsvillkoren" : http://www.arsadata.se/sv-se/f%C3%B6rs%C3%A4ljningsvilkor/ Har ni fler frågor så kan ni alltid kontakta oss på 021-13 13 53 Hälsningar ArsaData
2017-01-18
z
zorken05user.total-reviews
hej! hoppas att arsa ser detta jag sparar till en dator och söker runt efter en och så kom jag in på arsadata. Hittande än jag tyckte såg bra ut fast ville fråga lite saker så jag skrev ett mail med frågor. efter 3 VECKOR hade jag fortfarande inte fått svar så jag skrev ett till. Jag fick inte svar på det heller så jag skrev ett TREDJE mail med frågorna. Fick inget svar på det heller.. jag menar, dom kanske får mycket mail från andra och inte hinner med men på tre veckor borde dom la svara eller är det bara jag som tycker så?? så nu har jag slutat skicka mail och letat efter reveiews på datorn men hittar inga såååå.... DET VAR SLUTET PÅ DET D: åter igen så hoppas jag att arsa ser detta och kan besvara mina frågor.
Arsa Data svarar:2017-01-19
Hej "zorken05" , Tråkigt att du inte har fått ett enda svar från oss. Nu undrar vi om du har skickat ditt mejl till rätt mejladress. Om du fortfarande är intresserad så ber jag dig att skicka ditt mejl till: order@arsadata.se . Vi kommer att besvara ditt mejl omgående. MVH ArsaData
2016-11-30
Redigerades 2016-12-07
Som det skall vara! Enkelt och smärtfritt.
2016-11-25
Redigerades 2016-11-30
Köp - Gick utmärkt Leverans - Gick utmärkt Produkt - Snygg design och lätt i handen. Synd bara att fläkten surrar konstant! För den som funderar på att köpa en Lenovo Yoga 3 pro, tänk extra hårt och läs på! Medioker kraft i burken, häftig design. MEN....fan va fläkten är störande. Är lite orättvist att dra av poäng kanske, men sådan är upplevelsen.
2016-10-20
Redigerades 2016-10-29
Bra pris, snabb leverans.
2016-10-04
Redigerades 2016-10-10
Arsa bör skaffa rutiner för att ta hand om hörselskadade kunder.
Arsa Data svarar:2016-10-13
Hej, Vi har support även via email. Om inte ni har möjlighet att ringa oss, kan ni alltid mejla oss så försöker vi att svara så snabbt som möjligt. Har man redan ett ärende hos oss kan vi även kommunicera via SMS . Status uppdateringar görs både via SMS och email. Finns det annat sätt att ni tycker vi borde skaffa oss? Ni är välkomna med förslag. MVH Arsa Data
2016-08-22
Redigerades 2016-08-31
Supersnabb leverans!
Sida 2